Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 139 ... 169 170
Orange

De tijd op 3 km voor de finish wordt aangehouden voor de klassementsrenners. Er wordt nu gekeken wat de voorsprong van A. Yates was op dat moment om hem misschien de witte trui om te hangen.

Edit: fout gelezen: ''The finish times will be taken from the three-kilometre to go marker, so none of the GC contenders should lose time. That does mean that any time Yates gained within the final 3km would be lost – and the potential for him to take the white jersey of best young rider.''

Laatst gewijzigd
pirazzi

Zou dat meer dan 6 seconden geweest zijn dan, die stond hij gisteren achter op Alaphilippe. Edit: Dubbel pech voor Adam Yates dus.

Laatst gewijzigd
MorenoHofland38

Dat is toch vreemd? Als ie op 3 kilometer voor het eind significant voor lag had ie dat waarschijnlijk ook volgehouden tot op de streep. Waarom krijgt ie die tijd dan niet?

Mooie_Mario

Yates start morgen in het wit!

raymankapeens

Het is nog gekker. De rest heeft allemaal 4.29 en yates meer dan 8 minuten. Reeds Yates bij de 3km mark dan niet in de buurt van Froome maar is ie pas later ervoor gekomen? En dat jongerenklassement schiet ook niet op

fringale

Krijgt Yates dan ook de 6e stek ?

Orange

Volgens cyclingquotes Yates op de 2de plek algemeen. Lag dus significant voor op 3km van de meet.

nasibal

Alleen is de vraag wat Yates er aan gaat hebben. Zou me niets verbazen als hij morgen, dankzij deze valpartij, op minuten gereden wordt.

Jorro97

Verwachten jullie dumoulin nog een keer in een kopgroep voor de tijdrit?

Ben bang dat ik hem op de tijdritten na nergens meer durf op te stellen

nathancouw

Yates heeft naast de hechting in zijn gezicht geen verdere verwondingen en lijkt dus morgen best mee te kunnen met het peloton.

nathancouw

Ik vrees dat het ook bij mij zover is gekomen.. een wie of wie vraag.
Barguil of Pinot?
Barguil omdat hij toch een redelijke man is voor het klassement + witte trui maar leek vandaag heel zwak en was er ook afgereden naar het einde van de klim. Gaat hij morgen wel overleven?
Pinot omdat hij normaal gesproken toch tot de betere klimmers van het peloton behoort maar vandaag al na 3 km eraf werd gereden, herstelt hij snel genoeg of gaat hij morgen weer op minuten worden gereden?

PeterPaprika

Barguil leek heel zwak? Die viel aan op de klim en moest er toen vlak voor de top een paar meter af. Als ie gewoon was blijven zitten had ie gewoon in die groep blijven zitten wss.

DonQ.

Yates krijgt 7 sec. extra.
Ben ik mooi dagwinnaar van de poule.

Phoenix0000

Renners vallen vaak op rare momenten aan als ze niet helemaal 100% zijn, zie ook Pinot die heel stoer met zijn ploegmaten op kop ging rijden.

PeterPaprika

Pinot ging temporiseren met zen ploeg omdat ie slecht was. Was ook de reden dat het peloton zo groot bleef en er amper werd ingelopen op de renners daarvoor. Barguil viel aan omdat ie zich goed voelde, zit een heel verschil in.

Scratzz

Jammer, had Impey niet opgesteld.

raymankapeens

Gallopin stelde weer eens teleur...

En zou Greg het morgen weer houden, ik denk van niet alleen vandaag door de vlucht maar als ie gewoon in peloton hangt gaat ie er snel af vrees ik....

Laatst gewijzigd
vasnd

Morgen wordt pas aan het eind tempo, geen slachtpartij. Greg houdt net het geel, schrijf maar op.

Zadelpen

Daar ben ik ook een beetje bang voor vasnd. Toch laat ik hem eruit. Er zal toch wel een keer begonnen worden met fietsen?

Even speciale attentie gevraagd van Nasi. Zojuist Barguil aan de lijn gehad, en hartiger kon het gesprek niet.

Pinot nam niet op......

;-)

Sunrider

Denk dat Greg gewoon laat lopen morgen, gewoon met een bus mee, 5 minuten is niets en forceren breekt later op.

bart1e

Verwachten jullie dat vandaag allaphipe bij de grote mannen blijft of er totaal doorheen zakt? Anders toch maar kiezen voor Pantanon in de vlucht..

christidoc

'@Bart

Ligt er echt helemaal aan of ze gaan rijden of niet. Je zag gisteren dat Alaphillipe het eerst goed bij kon houden, zelfs even ging versnellen totdat Poels tempo ging rijden. Hij zat gelijk weer in het groepje en niet meer vooraan. Als de klassementsmannen zich laten zien zakt Alaphillipe er door heen. Het is vooral voorspellen of ze dat gaan doen of niet. Nu de zwaarste col als eerste is en de laatste col regelmatig net onder de 9% gemiddeld is, zou het goed kunnen dat ze op morgen wachten en er een kopgroep weg kan. Aan de andere kant zijn er niet heel veel vlakke stukken, dus is er niet heel hard een ploeg nodig. Dus het is wel het moment om wat tegen Froome te doen als Movistar zijnde. Aan het begin al proberen Froome te isoleren.

Ik zou gokken om aanvallers in je poultje te doen als je die bij je hebt.

fringale

"Het is een geweldige dag geweest. Ik rijd nog een dagje in het geel en dat is mooi. Ik denk dat de etappe van morgen te zwaar is. Eén klim kan ik overleven, maar als de klassementsmannen aanvallen, dan zal het over zijn. Als ze mij morgen weer de vrijheid geven, dan zal ik het misschien proberen. Maar het is belangrijk om te recupereren. Ik wil me een beetje sparen en mik op een ritzege in de derde week." dixit GVA

Ik heb een plaatsje vrij na het wegvallen van Pinot...in mijn geloof dat hij top 20 rijdt vandaag. ZIen jullie in Vakoc een mogelijke vluchter die het wat kan uithouden ?

Phoenix0000

Na zo'n dag als gister kun je er bijna vanuit gaan dat hij in de vlucht zit.

Jorro97

Twijfel of ik nibali op moet stellen, zit toch een lange afdaling in

1 2 ... 139 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.