Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 140 ... 169 170
Sebaz

Ik twijfel tussen Dan Martin en Thomas. Martin ziet er tot nu toe erg goed uit, maar vandaag is weer even een stapje erbij. Iemand verwachtingen van Martin?

pirazzi

Vorig jaar werd Dan Martin tweede in de etappe die ook over de Tourmalet ging.
Maar dat was met finish bergop, vandaag is er nog 16 km afdaling dus hij zal wel ingehaald worden door een groep.

Laatst gewijzigd
siht

Dan Martin of Thomas lijkt me niet zo moeilijk toch?

Ik zit te twijfelen tussen Contador, Van Avermaet, Alaphilippe en Yates voor 2 plekken.
Vraag me echt af hoe Yates die val verteert.

martijnol

Ik twijfel ook tussen die drie mannen (V.Avermaet/Alaphilippe/Yates). Contador neem ik sowieso, denk dat hij inmiddels voldoende is hersteld. Van Avermaet gaat wellicht het geel niet behouden, aangezien de col du Tourmalet de eerste klim is (en hij er gelijk wordt afgereden), dus die neem ik denk ik niet. Alaphilippe en Yates is lastig, Yates de iets betere klimmer maar hij is wel gevallen..

Goozbabs

Ik dacht trouwens dat de volgorde van het berg- en puntenklassement met een gelijke stand werd bepaald aan de positie van het AK. Hoe wordt dit nu dan gerekend?

PeterPaprika

Degene die als eerste het puntenaantal behaald heeft volgens mij

madeks

Zit ook erg te twijfelen voor 2 plekken moet ik kiezen tussen zakarin , nibali, Thomas en alaphillipe

Sebaz

'@siht. Niet moeilijk omdat? Martin zit wel echt lekker op het fietsje momenteel. Alleen Thomas gaat het sowieso wel kunnen overleven en teampuntjes Froome bij eventuele winst...

Gids05

alahphilippe contador of pinot ????

christidoc

'@Goozbabs.

Bij bergklassement:
Als twee rijders gelijk eindigen in het bergklassement, dan krijgt diegene die het vaakst als eerste bovenkwam op een col van de buitencategorie de bolletjestrui. Als de rijders even vaak als eerste op een col van de buiten categorie zijn bovengekomen, dan wordt gekeken naar het onderlinge resultaat op de cols van de eerste en eventueel de tweede, derde en vierde categorie, totdat er een winnaar is. Zijn beide renners even vaak als eerste op een col bovengekomen, dan wordt de winnaar bepaald door te kijken naar de posities in het algemeen klassement.

fringale

Ik zie de klassementsrenners echt niet voluit gaan vandaag...of Contador of een andere rivaal moest het kwaad krijgen...op de Peyresourde. Hoogstens wat messen slijpen dus, want de slag om de Pyreneëen zal morgen gestreden worden. Daarom gok ik nog één keer op kopman Alaphillipe, en draag ik pas morgen het komanschap over aan Froome.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Ik laat Pinot of Barguil vandaag thuis. Daarvoor heb ik dan of Gallopin of Ion Izagirre als dark horse haha. Advies?

Mooie_Mario

Van Avermaet verloor gisteren nog paar minuten op de klim. Kan hij het vasthouden vandaag?
Pinot zakte er al 2x doorheen door het weer, of is hij gewoon niet goed genoeg?
Alaphillipe vechtend voor zijn witte trui, die hem vleugels gaf. Maar hoe zit dat vandaag? Als hij gewoon in een Etix truitje rijdt?
Barguil haakte af net bij de top, was hij echt niet goed genoeg of moest hij zijn inspanning van zijn demarrage bekopen?

2 van de 4 staan er vandaag in bij mij. Maar welke 2!

madeks

Wie verwacht er nog wat van Nibali, hij staat momenteel buiten mijn ploeg maar hij zou zomaar kunnen verrassen

madeks

'@ Mooie_Mario

Ik zou voor Alaphillipe en Barguil gaan.
Van Avermaet laat het lopen vandaag en Pinot zag er gisteren echt heel slecht uit

Mooie_Mario

'@madeks
Zo heb ik het inderdaad ook beredeneerd!
Nibali gaat echt nog wel iets laten zien, die gaat hier niet 3 weken anoniem rondrijden. Hij stapt of op tijd af, of gaat nog een rit (proberen) te winnen. Vandaag lijkt me onwaarschijnlijk, maar misschien volgende week keer .

Laatst gewijzigd
nathancouw

Ik heb gelezen dat Contador nog steeds op overlings-modus rijdt. Ik verwacht vandaag iig niets van hem.

snoek1974

Wat een luxe , maar ook lastig zonder uitvallers , afvallers vandaag Nibali , van Garderen en Barguil

Vandaag moeten de volgende mannen het doen

Froome (C)
Quintana
Valverde
Rodriguez
Bardet
Porte
D Martin
Yates
Alaphalippe

fringale

Dom om Vakoc te nemen en niet voor Hagen te kiezen (relatief zeker van 6 bonipunten) en wie weet nog 10 extra voor alweer een DDM-zege, als hij al zelf niet mee is in de vlucht van de dag... Ben nog niet op top van mijn leercurve.

Luuk101

Als die gallopin niet in de kopgroep komt vandaag dan kan ie het vergeten bij mij...

christidoc

Meer mensen die Pinot niet hebben?

Gisteren Pinot er uit gehaald voor D. Martin.

Lage rugpijn

Pinot eruit gehaald inderdaad. Maar goed, het is nog 100 km.....

Jelle van der Linden

Ja ik heb hem vandaag ook niet geselecteerd, maar denk dat ze niet een vrijgeleide krijgen (in de het klassement heeft pinot nog maar 3 minuten achterstand op de klassementsmannen)

Goozbabs

'@christidoc, bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag :)

EDIT: Heb ook Pinot eruit gehaald en Alaphilippe in de plaats gedaan :')

Laatst gewijzigd
Wielrenfan3

Hoppa! Pinot laten staan :P nog maar 100km inderdaad.

1 2 ... 140 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.