Henao en Kreuziger zijn inderdaad flinke bonusrenners. Ik denk dat Henao hier gewoon top 5 kan rijden, oogt heel sterk.
Ik verwacht morgen het meeste van v Garderen Porte Froome Henao Martin Meintjes Mollema Bardet Aru Kreuziger en Quintana. Benieuwd hoe de verhoudingen precies liggen..Na morgen is veel duidelijk.
Ik moet 3 renners kiezen uit het volgende rijtje:
--> Gallopin (vlucht)
--> Alaphilippe (vlucht)
--> Tony Martin (vlucht)
--> Contador (plek 15-20)
--> Barguil (plek 15-20)
--> Sagan (teampunten bergtrui + 3e groene trui)
--> Cavendish (1e groene trui)
Dit wordt aangevuld met Froome (C), Quintana, Bardet, Porte, Dan Martin en Adam Yates. Ik ben bang dat mijn bergequipe aan de krappe kant is, met name vanwege de kwestie Contador en het niet (naar verwachting) presteren van Barguil. Uiteindelijk zal dit me opbreken denk ik, al sta ik nu nog zeer netjes rond de 350e plaats overall.
Contador maar blijven opstellen in de hoop dat ie verbeterd, al zal zie ik dat voor de Alpen niet meer gebeuren. Ook nog kans op teampunten met Majka die morgen misschien wel de ruimte krijgt in de aanval + bollen.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat de heren Pinot en Majka morgen niet weer in de aanval gaan elkaar het leven zuur maken om die bollentrui
'@BigApple
-Landa moet bij Froome blijven
-Pinot ja.
-Majka ja.
-Izagirre, Gorka misschien
-Sagan gaat het proberen ja
-Gautier mogelijk, zou ook kunnen dat hij Bardet moet blijven
-Pantano ja
-Sepulveda ja
-Pauwels ja
-Geschke ja
-Voeckler ja
-Vakoc idk
-de Gendt nee, Gallopin gaat het eindelijk proberen
-Matthews idk
Toevoegingen:
Kišerlovski, Naesen, Rui Costa!, Feillu
Als ik Pinot was, zou ik mezelf even rustig houden en wachten tot bijvoorbeeld de rit naar de Ventoux. Hij heeft de benen op dit moment niet, dus het heeft geen zin om weer kansloos ten aanval te trekken.
Ik denk dat Aru wel eens zou kunnen winnen op Arcalis of zal hij wachten tot de 3e week?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.