GvA in de laatste minuut uit mijn selectie gegooid. Ploegleider zegt dat er betere aankomsten komen voor GvA (bern) en dat hij een extra 'rustige' dag nodig heeft.
Maar bij GvA weet je het nooit.
edit: GvA zelf zegt dat hij het wel gaat proberen. Daar gaat mijn keuze al haha.
Sagan (geel), Kittel, Theuns, EBH, Coquard, Enger, Yates, Alaphillipe, Gallopin
Op het laatste moment Gallopin erin geknald ipv Froome en D Martin ook maar buiten de selectie gelaten. Mn vriendenpool heb ik nu al zo goed als gewonnen, en hoop door vandaag eindelijk eens goed te gokken de stap richting de top 100 te maken.
Ik ook.
Schijnbaar mocht niets echt weg. 1m voorsprong op peleton op top is weinig....
DimensionData meuk doet het pas bij de uitzending
EDIT: LottoNLJumbo Cycling
"9 riders in the breakaway. @georgenbennett and @W1lcokelderman 3' behind. @GroenewegenD in a small group just behind the grupetto. #tdf2016"
Daar zitten (op 3m) ws ook Greipel en Kittel in
Volgens mij heeft Poels vandaag niemand van Etixx opgesteld. Zie hem goede schik hebben die vlegel, haha!
Je zou zeggen dat kittel en groenewegen in ieder geval terug moeten kunnen komen in het peleton op deze manier.
--
Ik had mijn sprintploeg opgesteld, behalve EBH.... Ik verwachtte, dat ook al zit ie weg, hij toch niet een van de sterkste zal zijn vooraan.
Begin hem nu langszaam te knijpen.... ;-)
Ik ook Sagan (C), Cummings, EBH en GvA opgesteld, lijkt erop dat het thuislaten van Greipel goed gaat uitpakken. Coquard daarentegen is niet echt nuttig en dat geldt ook voor Pantano (verder heb ik Froome, Yates en Pinot, normaal gezien zat truipunten). En nu maar hopen dat de vlucht vooruit blijft...
1 mispoes gehad met EBH vandaag, zat op de bank. Verder compleet verkeerd gegokt op een massasprint. Had er best ingezeten trouwens, als meerdere ploegen gingen jagen, maar goed.
Het gekke is, ik zak in niet 1 pool, maar stijg ook niet. Lekker stabiel. Zie wel andere namen boven me, die pak ik morgen weer, ;-).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.