Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 150 ... 169 170
Mooie_Mario

GvA in de laatste minuut uit mijn selectie gegooid. Ploegleider zegt dat er betere aankomsten komen voor GvA (bern) en dat hij een extra 'rustige' dag nodig heeft.
Maar bij GvA weet je het nooit.

edit: GvA zelf zegt dat hij het wel gaat proberen. Daar gaat mijn keuze al haha.

Laatst gewijzigd
sprintgeit

Sagan (geel), Kittel, Theuns, EBH, Coquard, Enger, Yates, Alaphillipe, Gallopin

Op het laatste moment Gallopin erin geknald ipv Froome en D Martin ook maar buiten de selectie gelaten. Mn vriendenpool heb ik nu al zo goed als gewonnen, en hoop door vandaag eindelijk eens goed te gokken de stap richting de top 100 te maken.

fringale

Ik wens sprintgeit alle succes toe vandaag...want heb met Sagan (c), Kittel, Kristoff, EBH, Coquard, Enger, Yates, Alaphillipe, GVA een quasi gelijke samenstelling

Jeffrey81

Goed....massasprint dus....gegokt en verloren...

raymankapeens

Kittel en Greipel hebben behoorlijke achterstand hoor

Jeffrey81

Ik weet t...ik ben een beetje cynisch ;)

Maar ik had grotere verschillen verwacht nog. Het is nog zo enorm ver dat ik het wel weer bij elkaar zie komen.

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Ik ook.

Schijnbaar mocht niets echt weg. 1m voorsprong op peleton op top is weinig....

DimensionData meuk doet het pas bij de uitzending

EDIT: LottoNLJumbo Cycling
"9 riders in the breakaway. @georgenbennett and @W1lcokelderman 3' behind. @GroenewegenD in a small group just behind the grupetto. #tdf2016"

Daar zitten (op 3m) ws ook Greipel en Kittel in

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Alle kleppers zitten erbij

Sagan, Van Avermaet, Boasson Hagen, Matthews, Impey, Dumoulin

Jeffrey81

Dit lijkt me het moment om mijn ongelijk toe te geven....waarschijnlijk toch geen massasprint

Helaas heb ik enkel Sagan en Gallopin vooraan.

wesley1983

Hopelijk houden ze het vol tot het einde, 4man voorop van mijn ploeg met Sagan, GVA, Matthews en Gallopin.

Zadelpen

Volgens mij heeft Poels vandaag niemand van Etixx opgesteld. Zie hem goede schik hebben die vlegel, haha!

Je zou zeggen dat kittel en groenewegen in ieder geval terug moeten kunnen komen in het peleton op deze manier.

--

Ik had mijn sprintploeg opgesteld, behalve EBH.... Ik verwachtte, dat ook al zit ie weg, hij toch niet een van de sterkste zal zijn vooraan.

Begin hem nu langszaam te knijpen.... ;-)

Laatst gewijzigd
Scotty

Sagan, EBH, GVA en Bling in m'n team vandaag. Mooiii.

ONCE

Vandaag op 2 paarden gegokt met sprinters en aanvallers. Sagan, Gallopin en EBH mee voorin dus pakt nog goed uit. Dan neem ik die paar gemiste gegarandeerde team/truipunten maar voor lief. Voor hetzelfde geld zaten EBH en Gallopin niet mee en gingen lotto en Ddd ook op kop sleuren

Jeffrey81

De sprinters zijn inmiddels terug in het peloton. Kittel, Greipel, Cav, Dylan, etc...

Aanklampen

Sagan, Greg, Tony en Edwald in mijn team (4)... niet slecht.. Koploper in een poul heeft ook nog bling...

JoostBlaauw

Met Samuel Dumoulin, Greg van Avermaet, Tony Gallopin, Edvald Boasson Hagen en Peter Sagan(C) een goede slag geslagen. Verder bestaat mijn ploeg vandaag uit Froome, Mollema, Alaphilippe en Dan Martin. Hopelijk vuurwerk op de laatste puist.

ditisdavid

Ik ook Sagan (C), Cummings, EBH en GvA opgesteld, lijkt erop dat het thuislaten van Greipel goed gaat uitpakken. Coquard daarentegen is niet echt nuttig en dat geldt ook voor Pantano (verder heb ik Froome, Yates en Pinot, normaal gezien zat truipunten). En nu maar hopen dat de vlucht vooruit blijft...

Aanklampen

IAM rijdt en verplicht Enger bijna om volle bak mee te doen om de laatste punten ;-)

jort101

Matthews, slim gespeeld van orica

Mooie_Mario

Tja, wat moet ik zeggen. 1 minuut voor de deadline GvA eruit gehaald, omdat zijn ploegleider wilde dat hij in Bern ging presteren.
Gelukkig had ik wel Matthews, EBH en Sagan als goedmakertje.

barcasportz

Hmmm, greg mis ik nu toch wel een beetje, met alleen gallopin en sagan in mn team zal ik wel flink zakken vandaag...

Konysjev

Ik denk dat Sagan en Boasson Hagen door de meesten wel zijn gekozen net als door mij, maar gelukkig heb ik vandaag Chavanel opgesteld, zijn toch 18 extra punten.

Niballie

Theuns doet voor de lol even een 'wiel-het-eerst-over-de-streep-drukken-wedstrijdje' met Stuyven vooraan het peloton. 10 bonuspunten. 😉

Filipo

Sagan, EBH en GVA zijn mijn puntenpakkers. Jammer dat Gallopin niet kon aanhaken.

Zadelpen

1 mispoes gehad met EBH vandaag, zat op de bank. Verder compleet verkeerd gegokt op een massasprint. Had er best ingezeten trouwens, als meerdere ploegen gingen jagen, maar goed.

Het gekke is, ik zak in niet 1 pool, maar stijg ook niet. Lekker stabiel. Zie wel andere namen boven me, die pak ik morgen weer, ;-).

1 2 ... 150 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.