Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 152 ... 169 170
jesse91

Nee helaas, wel gemiste punten voor die dekselse S. Dumoulin... 3x niet opgesteld.. Zou die het vandaag nog een keer proberen of kan ik hem nu eindelijk wel met een gerust hart op de reservebank plaatsen?

Mardai

Groenewegen gaat vandaag de etappe winnen mensen!

christidoc

'@Jesse Dumoulin sprint volgens mij standaard naar plaats 10 ofzo. kun je opzich wel opstellen daarvoor.

jesse91

'@christidoc Hij heeft pas 3x top 20 gereden en zijn inspanningen gister... Wellicht is het veiliger om Yates op te stellen voor zekere punten (wit + geel)?

S@NDER1984

Dit komt van de site van BORA:

For the sprinter of BORA – ARGON 18, Sam Bennett yesterday’s rest day was important recovery. Also medical check ups have been made and it was recognised that Sam's small finger is broken. Still he feels a well again and is ready for the upcoming stages.

Ik neem de gok en stel hem weer op, team voor vandaag:
Kittel (C)
Sagan
Greipel
Coquard
Kristoff
Groenewegen
Enger
Bennet
Hagen

Op dit moment op plek 241 (iet ontevreden gezien het feit dan ik maar 18 renners had geselecteerd en 6 miljoen niet besteed heb).

raymankapeens

https://twitter.com/BoraArgon18/status/753152089832906753

barcasportz

Bij waaiers is hij toch de eerste die eraf waait

Aanklampen

'@Barca,

Nee joh, Bora heeft een ploeg van hardrijders die waaiers aan moeten kunnen ;-)

Mollemawintdetour

Wbt S. Dumoulin, hij bemoeit zich tot nu toe zoals RubenVb niet echt met de vlakke sprints en heeft gisteren een behoorlijke inspanning geleverd.
Alleen over die vlakke sprints; in de eerste week was het zijn taak om Bardet veilig te houden, volgens mij is deze taak nu overgegeven.

Mijn alternatieven zijn alleen niet heel erg veel zeker punten; Alaphilippe (evt Teampunten Kittel + eigen top 15/20 plek) of Pinot (bergtruipunten). Momenteel heb ik Alaphilippe opgesteld. Maar misschien dat ik op het allerlaatste moment toch op S. Dumoulin gok..

barcasportz

Je kan nog zo'n goede ploeg hebben, als je zelf niet kan klimmen win je de tour niet :)

WCEendT

'@S@Nder
Maar 16 renners en 6 mil over? Uitleg?

aardappeljager

'@WC 18 renners staat er.

Ik denk dat hij te laat was om de 19e en 20e plek in te vullen. Met de nieuwe regel van 20 renners moet je dan dus minimaal een miljoen over hebben, maar hij had er nog 6 voor de laatste twee.

xShanty

Wtf is dit nou weer? :'D Balen dat ik kittel al kopman had man.

aardappeljager

Geen Froome vandaag en Sagan niet als kopman. Drama voor Scorito, maar wat was dit genieten

Crashtester

Geweldig, diep respect voor Froome. Wel funest voor mijn Scorito, met Kittel als kopman en vandaag geen Froome opgesteld. Maar geweldige actie.

schlossborn1995

Natuurlijk had ik D. Martin er in gezet ter vervanging van Froome vanwege de mogelijke teampunten... Baal ik nu wel van.

ditisdavid

Kittel als kopman, andere opties waren Sagan en Froome :p

ONCE

Ik geef ook iemand advies om Kittel kopman te maken ten koste van Sagan.
Meestal omgekeerde doen wat ik zeg. Maargoed dit verwacht je niet haha

kaboutertje

Denk neem een keer risciso door alleen Froome als kopman te nemen voor klassement zodat ik in de vlakke etappes extra kon scoren met Kittel ipv Sagan. Ben gelukkig niet de enige :p

JimKro

Oei ik loop 50 punten mis door Bodnar niet op te stellen. Wel Froome gelukkig en Sagan kopman.

raymankapeens

Jezusssssss. Geen Froome vandaag en Kittel ipv Sagan kopman. Mooie actie maar wat een slapers in het peloton

Rhohan

Froome opgesteld, Sagan mijn kopman voor vandaag, Kristoff punten gescoord, EBH puntjes gescoord. Toch wel heerlijk die etappes die verrassend goed uitpakken voor je Scorito ;)

IL DON

'@schlossborn1995

Ik ook precies hetzelfde. Froome naait ons. Klootzak!

Sjakie

Ik had wel Froome (en Sagan), maar helaas (uiteraard) een sprinter (Kittel) als kopman. Had ik maar Sagan gekozen. Froome had ook gekund trouwens.
Wie Sagan als kopman heeft heeft een mooie slag geslagen.

Gelukkig maakt Kristoff wat goed voor mij, zit Yates lekker voorin, deed Degenkolb mee. Had Dan Martin gekozen ipv EBH... Had 50/50 verwacht Kittel/Cavendish.

siets

Dit is inderdaad een zeer duur grapje met kittel die als 25e over de streep komt!
Kost me 300 plekken... Hopen dat ik dat morgen met de juiste mannen weer goed maak.
Buiten scorito om overigens wel fantastisch om naar te kijken, zowel Sagan als Froome echt klasse..

1 2 ... 152 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.