Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 153 ... 169 170
Filipo

Gelukkig Froome en Sagan opgesteld. Maar wat een drama met Kittel. Hij is zijn geld niet waard.

RubenVB

'@Mollemawintdetour

Wat heb jij uiteindelijk met S.Dumoulin gedaan? Om Froome op te stellen ipv hem is deze Tour mijn beste Scorito keuze geweest hahaha. Daarnaast Sagan kopman.

Ook zonder Scorito heb ik genoten van deze epische finale.

S@NDER1984

'@WC 18 & aardappeljager

Dat klopt, was aan het twijfelen over mijn laatste twee renners en dacht dat deadline 13:00 uur was (dit was 12:50 kwam ik om 12:55 achter).
Ik had Porte en Aru eruit gemikt en twijfelde over mijn combo (wilde uiteindelijk Valverde met Bardet doet). Resultaat... 18 man en 6 miljoen over. :-(

Vanmorgen ook 'goede' keuze om toch Bennet te nemen ipv Froome... PFFFF! Daarnaast Kittel kopman, geen goede dag zo!

wesley1983

Ook een slechte dag, maar dit kun je gewoon niet voorspellen zoiets (Froome 2e in vlakke etappe) En in normale sprint zou Kittel altijd voor Sagan eindigen, dus ik neem mij mijn opstelling niks kwalijk.
Natuurlijk deze die Froome opgesteld hebben ipv 9 sprinters voor enkel die 10 punten extra komen hier goed mee weg, maar voor mij is dit de dag dat mijn scorito naar de vaantjes is. Buiten scorito vooral genoten, wat een bazen zijn dat toch Froome en vooral Sagan (grootste wereldkampioen ooit voor mij!)

Jelle van der Linden

Froome opgesteld, en net voor de deadline gelukkig Kittel als kopman omgeruild met Sagan (omdat ik Daniel Martin had opgesteld). Dus een goede scorito/tv dag!

Mardai

250 punten vandaag en de koppositie in mijn poule terug :D. Mijn grote concurrent had Froomie niet opgesteld haha. Ben er blij mee 😃

Wielrenfan3

'@Sander1984, dus het is wel mogelijk om 18 renners mee te nemen ipv 20 ;)

ONCE

Achteraf is idd makkelijk praten. Normaal eindigt Kittel voor Sagan. Had dus ook Kittel als captain. Feit blijft wel dat Sagan altijd op z'n plek is en een zekerheidje is. Dat blijkt wel weer. Volgende keer neem ik ook maar 1 sprintkopman mee. Sagan dus. Dan hoef je ook niet te kiezen.
Ebh had ik ook niet opgesteld. Helemaal nu renshaw weg is en hij lead out is. Dat cavendish lek rijdt verzin je ook niet.

TheStrikers

Geen EBH opgesteld en vandaag wel weer Samuel Dumoulin Drama. Maar heb toch geen geld ingezet Met Subpoule scheelt weer:p.

wesley1983

'@Once: ik stel morgen Cavendisch en Kittel op, mss pakt dit wel goed uit zoals Froome vandaag op het vlakke, hahaha

JimKro

Wat een kwaliteit trouwens deze Tour als je de namen in het klassement ziet. De top 11-20 zou makkelijk de top 10 in bijvoorbeeld de giro kunnen zijn.

sprintgeit

Drama dag obv logische keuzes. Top 1500 halen met een 20 zorgvuldig gekozen mannen is redelijk af te dwingen maar vanaf daar zul je in dit soort etappes het geluk moeten hebben de juiste keuzes te maken. Dit jaar valt dat kwartje constant verkeerd. .Succes met het strijden om de top 100. Ik ben gezien a je to

JDL75

Voor het eerst onder het gemiddelde😡 Maar wat een heerlijk onvoorspelbaar slot😀

Zadelpen

Ik had vandaag ebh en sagan als kopman ipv kittel, en froome.

Had een kittel vangnet met martin en alaphilippe. Speelde een beetje save. Komt nu goed uit, want al mijn concurrenten hadden kittel als kopman.

Een goede dag pooltechnisch. Een wereld dag voor het fietsen, wat een finale zeg! Froome en Sagan.... Helden zijn het!

Laatst gewijzigd
Mardai

En wie gaan we morgen opstellen mensen??

ConINGtador

Ik had vandaag Sagan (kopman) en Froome voor de 10 zekere gele trui punten, dat werden er iets meer, haha ...

Ben geklommen naar ongeveer de 150e plek. En dat terwijl ik al 5 miljoen door de WC heb gespoeld door Contador te kiezen. Daarnaast zowel Kittel als Greipel in mijn team, die het eigenlijk allebei niet waarmaken. Jammer dat Cavendish (materiaalpech) en Coquard (net niet goed genoeg?) buiten de top 20 eindigden, anders had top 100 er ingezeten.

Morgen hopen op Froome (C), Quintana, Bardet, Porte, Barguil, A. Yates en D. Martin. Sagan voor de zekere groene truipunten (en wie weet meer). Laatste renner:

Alaphilippe, Gallopin, Rosa, I. Izzagire of Cavendish. Wie komt met het doorslaggevende advies?

Starlynk

En dit soort etappes zijn dus de reden dat je bij de tour Scorito altijd Sagan moet hebben als kopman en in elke (semi)vlakke etappe Sagan moet opstellen als kopman. Ja, Kittel kan harder sprinten, maar Sagan zit er gewoon altijd bij en scoort zo'n karrevracht aan punten dat voor de rest niemand ook maar in de buurt komt ;-)

Had zelf vandaag Sagan (c), Froome, Laporte, Greipel en Enger dus lekker gescoord! We komen weer in de buurt van de top 100. Hoop dat Quintana morgen iets laat zien, maar het zal wel weer volgen worden. Ben heel benieuwd wat ie vrijdag gaat laten zien in de tijdrit!

wesley1983

'@ConINGtador: met enkel de ingekorte Mont Ventoux zou Alaphilippe dit moeten aankunnen (zal van zijn team zo lang mogelijk moeten bij Martin blijven ofwel moeten aanvallen denk ik) In etappe 7 met col d'Aspin ging hij er ook nog aan.

MorenoHofland38

Ik twijfel of ik Rui Costa erin moet zetten morgen. Ik heb hem nu 3x opgesteld (etappe 5, 7 en 8) en hij is juist in etappe 9 en 10 gaan aanvallen, waar ik het vooral de laatste keer niet verwachtte. Zul je zien dat ik hem morgen uit wanhoop wel opstel en Meintjes (die ik eruit zou laten) ineens in het elitegroepje binnenkomt op een 5e-10e plek, terwijl Costa chillt in de grupetto.

Mardai

Allaphilipe opstellen?
Of Rowe (gokken dat Froome wint dus teampunten)
Of Sagan (voor groene trui punten

Wat is jullie advies?

christidoc

Voor het eerst deze tour een redelijk grote fout gemaakt met de opstelling door Kittel kopman te maken ipv Sagan. Ja, in een standaard massasprint zou Kittel beter zijn, maar Sagan is zo sterk in zulk soort ritten. Ik had toch voor de veilige optie van Sagan moeten gaan. Verder ook EBH niet opgesteld, maar als Cav er gewoon bijgezeten had had die zelf waarschijnlijk gesprint. Dat vind ik dan niet een fout.

Voor morgen zie ik de klassementsmannen winnen. Doordat ook morgen veel wind staat denk ik dat er snel gereden wordt op het vlakke en de kopgroep niet heel veel ruimte krijgt. Daarna 10 kilometer 9%, dat is veel. Voor Alaphilippe zal het te lastig zijn. Zelf twijfel ik tussen Pinot en Barguil. Als Pinot er weer een beetje opkomt zou hij goed kunnen eindigen. Hij wil punten verdienen en er is geen afdaling. Als Pinot nog steeds niet in vorm is, wordt het weer helemaal niets. Barguil lijkt vrij regelmatig als 15e te klimmen ongeveer. Ik neig naar Pinot.

Stuff

'@Mardai

Sagan 8 punten voor trui.

Met Rowe ook al 8 teampunten gele trui (er van uitgaande dat froome aan de leiding blijft) Met overwinning van froome kunnen dit er dus 18 worden.

bart1e

Laatste twijfel voor vandaag is Allaphilipe/ of een Sagan voor de zekere punten.
Verwacht iemand dat Allaphilipe mee gaat in de ontsnapping of zou die bij Martin moeten blijven?

Wicky

Gister ook voor kittel als kopman gegaan, die fout maak ik ook niet meer :( Wel froome in mijn opstelling gehad. Voor vandaag de zekere punten van Sagan in de opstelling. De ontsnapping moet sterke renners die tegen de wind kunnen bevatten. Daar zijn de kleine mannen in het peloton niet in het voordeel. Een grote klimmer zou het kunnen doen! Allaphillipe zie ik het niet doen.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Hmm....Alaphillipe heeft op mij nog geen seconde indruk gemaakt tijdens échte klimmen eigenlijk. Waarom zou hij vandaag ineens gaan winnen? Toch niet vanwege zijn scheurkalender he?

Ik kies toch maar voor Thomas en Henao.

1 2 ... 153 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.