Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 157 ... 169 170
vasnd

Hahaha ConINGtador ik zou me vooral niets van die kerels aantrekken. Stelletje uptight moraalridders. Lekker je mening op jouw manier blijven spuien, houdt het forum in leven!
Ik stel Pinot ook niet op ;) heb op deze etappe geanticipeerd met mijn selectie.

Valverde gaat hier natuurlijk geen potten breken. Die heeft een giro achter de rug en er komt nog zo veel Alpengeweld.

Kiryenka though, ja of nee ;)?

ONCE

Beetje moelijk inschatten met die knechten Kiryenka en Izagirre of ze moeten sparen of niet. Itt een Bodnar die nu voluit kan/mag

ONCE

Oja en van Pinot verwacht ik ook helemaal niks, die wordt 96e ofzo. Maar ik stel hem toch wel op omdat ik niet veel andere keuze heb. D. Martin gaat bijvoorbeeld van zn levensdagen geen top 20 rijden in een ITT.

Mn selectie zou op voorhand morgen redelijk de schade moeten beperken met Pinot en Contador. Maar zal nu wel mooi de bietenbrug opgaan. Froome en Porte zullen wat punten moeten halen, voor de rest wordt het sprokkelen denk ik

raymankapeens

Hmz,

Stel Pinot wel op, toch 4 punten :P
Twijfel of ik Sagan opstel (8p)

Daarnaast twijfel over D. Martin. Die wil echt wel graag tijd pakken op zijn concurrenten maar lukt dat ook ;-) Wel mogelijk teampunten bij winst T Martin
Zou ook Alaphilppe kunnen doen... Lastig

Sunrider

Pinot heeft ook de tijdrit in Rio op zijn programma, mooi moment om te kijken hoe het met die vorm staat. Zaterdag is daarnaast een vrij vlakke rit met weinig bergpunten. Daar kan hij zich beter sparen. Ook dit is maar een overweging uiteraard en ik zat er al eerder naast. :D

Zadelpen

Geen teampunten van de etappe uitslag vandaag Rayman.

Stuff

Waarom zijn er mensen die kittel willen opstellen? Die rijdt toch nooit top 20. Die spaart zich voor morgen neem ik aan. En die 4 puntjes voor de groene trui maken het verschil ook niet lijkt me...

Poeksel

4>0

Platje

Toch nog best lastig op het laatste moment.. 2 plekjes over met barguil alaphilippe d. martin en Sagan (8 zekere pnt)

Eigenlijk geen idee wat die kunnen presteren. Verwacht iemand een van deze in de top 20?

Laatst gewijzigd
Mardai

Kan Aru goed tijdrijden (opstellen???)

Jelle van der Linden

'@Platje, ik verwacht ze alle 4 niet in de top 20!

@Mardai, Ik vind zelf dat Aru niet zo goed kan tijdrijden rond plek 45 denk ik.

Mardai

'@Jelle van der Linden, aan welke renners denk jij dan wel in de top 20? een EBS of Alaphilippe

Jelle van der Linden

'@Mardai, EBH zou kunnen als hij er voor gaat. Verder denk ik aan Bodnar, Porte, Froome, t.Martin, Kiryrienka, Dennis, Dumoulin, Izagirre, Cancellara, Coppel. Misschien: Oliveira, Barta, Cummings, Kelderman, Pinot, Garderen. Dit zijn bv. al 16 renners, die ik beter verwacht dan een Alaphillipe en Aru

Laatst gewijzigd
Jelle van der Linden

Ik lees nu dat Pinot gisteren veel last had van Bronchitis, dus daar kan ConINGtador misschien vandaag toch gelijk in hebben, dat hij vandaag een rustdag neemt, dat neemt niet weg dat ik hem niet opstel, ik heb niks beters in mijn selectie.

- Thibaut Pinot heeft last van bronchitis en zat in de bus, ver achter het peloton vandaag, dat meldt de Franse krant L'Équipe. De Fransman kon niet strijden om de bergpunten en moest de bollentrui aan Thomas de Gendt laten. Volgens de FDJ-ploeg is de gezondheid van Pinot zorgwekkend, maar de kopman hoopt snel te herstellen en in koers te blijven.

Imbatido

Abandon Thibaut Pinot. Had wel uurtje eerder gemogen.

ditisdavid

Lekker dan, 9.5 miljoen down the drain nu als gevolg van blessures en ziekte...

raymankapeens

Sjonge jonge, inderdaad meld dat even voor de start....

Weer 3.5 mil weg. Ben ook al 9.5 kwijt inmiddels ;-(

Aanklampen

Grappig, enorme discussie over Pinot. Wel of niet opstellen. Doet ie niet mee. Dat Bronchitis verhaal had je kunnen vinden, sowieso een geode tijdrit zat er niet in.

Nummer 3 van FDJ eruit. Gezellig aan het ontbijt....

Johnny7

Hebben nog meer mensen Sepulveda? Niet voor de tijdrit maar in het algemeen bedoel ik dan.
Had ik toch veel van verwacht maar bakt er helemaal niets van bergop! Misschien volgende week dan?!
Erg jammer.

Hier ook Pinot kwijt, na Contador begint het nu lekker aan te tikken helaas.

Filipo

Pinot en Contador eruit. Zonde van evt. punten. Maar het maakt de keuze alleen maar makkelijker.

ConINGtador

Haha, hele discussie Pinot is voor niks geweest. Nu zullen we nooit weten of hij zich zou sparen of niet, al lijkt dat er wel dik ingezeten te hebben met dat bronchitis verhaal. Zo te zien zijn er een aantal die Pinot toch opgesteld hebben, dan is zo'n opgave berichgeving vlak na de deadline extra pijnlijk.

raymankapeens

Trouwens voor de mensen die vonden dat Froome wellicht diskwalificatie verdiende... Quintana verdient dat nog meer:
Lekker zich naar boven laten trekken en nog bonusseconden krijgen ook.

https://twitter.com/F9Ciclismo/status/753882981996060672

Slomo:
https://twitter.com/WielerFlits/status/753889960772657153

Laatst gewijzigd
fringale

Als ik Scorito mag geloven, rijdt niet iedereen langs meetpunt 2

kjjl

Dat klopt fringale, er is een motor die die route blokkeert.

christidoc

'@Raymankapeens

Inderdaad, diskwalificeren. net als Froome. Volgens een Franse warmtecamera had hij een motortje in zijn linkerschoen toen hij aan het rennen was.

1 2 ... 157 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.