Hahaha ConINGtador ik zou me vooral niets van die kerels aantrekken. Stelletje uptight moraalridders. Lekker je mening op jouw manier blijven spuien, houdt het forum in leven!
Ik stel Pinot ook niet op ;) heb op deze etappe geanticipeerd met mijn selectie.
Valverde gaat hier natuurlijk geen potten breken. Die heeft een giro achter de rug en er komt nog zo veel Alpengeweld.
Kiryenka though, ja of nee ;)?
Oja en van Pinot verwacht ik ook helemaal niks, die wordt 96e ofzo. Maar ik stel hem toch wel op omdat ik niet veel andere keuze heb. D. Martin gaat bijvoorbeeld van zn levensdagen geen top 20 rijden in een ITT.
Mn selectie zou op voorhand morgen redelijk de schade moeten beperken met Pinot en Contador. Maar zal nu wel mooi de bietenbrug opgaan. Froome en Porte zullen wat punten moeten halen, voor de rest wordt het sprokkelen denk ik
'@Mardai, EBH zou kunnen als hij er voor gaat. Verder denk ik aan Bodnar, Porte, Froome, t.Martin, Kiryrienka, Dennis, Dumoulin, Izagirre, Cancellara, Coppel. Misschien: Oliveira, Barta, Cummings, Kelderman, Pinot, Garderen. Dit zijn bv. al 16 renners, die ik beter verwacht dan een Alaphillipe en Aru
Ik lees nu dat Pinot gisteren veel last had van Bronchitis, dus daar kan ConINGtador misschien vandaag toch gelijk in hebben, dat hij vandaag een rustdag neemt, dat neemt niet weg dat ik hem niet opstel, ik heb niks beters in mijn selectie.
- Thibaut Pinot heeft last van bronchitis en zat in de bus, ver achter het peloton vandaag, dat meldt de Franse krant L'Équipe. De Fransman kon niet strijden om de bergpunten en moest de bollentrui aan Thomas de Gendt laten. Volgens de FDJ-ploeg is de gezondheid van Pinot zorgwekkend, maar de kopman hoopt snel te herstellen en in koers te blijven.
Haha, hele discussie Pinot is voor niks geweest. Nu zullen we nooit weten of hij zich zou sparen of niet, al lijkt dat er wel dik ingezeten te hebben met dat bronchitis verhaal. Zo te zien zijn er een aantal die Pinot toch opgesteld hebben, dan is zo'n opgave berichgeving vlak na de deadline extra pijnlijk.
Trouwens voor de mensen die vonden dat Froome wellicht diskwalificatie verdiende... Quintana verdient dat nog meer:
Lekker zich naar boven laten trekken en nog bonusseconden krijgen ook.
https://twitter.com/F9Ciclismo/status/753882981996060672
Slomo:
https://twitter.com/WielerFlits/status/753889960772657153
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.