Kiryienka op meer dan 6 minuten van Olivera. Lijkt erop dat Movistar zijn mannen voluit laat gaan, terwijl de luxeknechten van Froome rustig aan (moeten) doen. Dat belooft veel voor Ion Izagirre die ik in mijn ploeg heb :)
Daarnaast hopen dat Der Pantzerwagen gaat knallen, want dan is top 100 binnen handbereik.
Voorlopig presteren de toppers op tijdritgebied nog niet zo lekker. Mooie dingen aangezien ik zelf geen van allen een plekje in de selectie waard vond. Bij sommigen niet eens zozeer hun prijs, maar het feit dat je ze niet (vaak) opstelt. Daarnaast rekende ik op Froome, Quintana, Porte, Contador en Pinot. Met de huidige wind vrees ik dat Quintana en Porte helaas niet zo goed gaan eindigen.
Dito☺️ Ik kom er idd op terug, eerder in de topic gaf ik aan het jammer te vinden om de wissel kelderman/cav gemaakt te hebben voor coquard/mollema. Maar nu ben ik daar zeer tevreden over. Wat is het toch extra lekker kijken als je een NL hebt geselcteerd die het masterlijk goed doet🎉
Daarnaast had in Dumoulin niet maar wat zit hij goed zeg. Ik zie hier een Olympisch Kampioen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.