Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 159 ... 169 170
Zadelpen

Lange rechte wegen, klimmetjes die viaduct-achtig zijn.

Kittel......

Hele goede zaken gedaan vandaag in mijn subpool. Als kittel morgen wint sla ik daar de genadeslag. Moet al gek lopen wil dat mis gaan. Maar goed.... De gekste dingen gebeuren.

Mollema kan de tour gewoon winnen. Maar kan ook nog buiten de top 10 vallen, hoewel onwaarschijnlijk.

Ut is nog nie gedaon he.... Ik word al moe als ik de minikaartjes van de laatste week bekijk. ;-)

Hup Bauke!!

Laatst gewijzigd
Mos

Heeft iemand al weleens punten niet ontvangen? Ik heb Barguil opgesteld in de tijdrit en zou hiervoor toch 10 punten moeten ontvangen door winst van Dumoulin of ben ik nou de weg kwijt?

raymankapeens

Je bent de weg kwijt, geen teampunten bij tijdritten ;-)

Mardai

Vandaag S. Bennett (sprinter) opstellen ofniet? Wat denken jullie

Wielrenfan3

Ik durf het niet meer aan om Kittel kopman te maken ipv Sagan. Vorige keer teveel punten mee verspeeld

Platje

Gewoon opstellen mardai

Pietje Precies

Waarschijnlijk was het vandaag juist wel verstandig om Kittel kopman te maken. Etappes zijn ten slotte ook niet met elkaar te vergelijken.

Filipo

Slappe hap Kittel zeg. Lampie

ONCE

Uiteraard Kittel maar het voordeel van de twijfel gegeven. Hopeloos weer

Mardai

Wat denk je van Greipel? Sjonge jonge

Jelle van der Linden

Vandaag achterhand de verkeerde kopman gekozen met kittel inplaats van Sagan, vandaag geen Bennett opsteld, maar vind het wel heel mooi voor hem dat hij toch nog iets kan doen in deze tour.

RubenVB

Hèhè, Cimolai en Degenkolb laten zich een beetje zien.

304 punten vandaag. Froome opgesteld ipv S.Dumoulin. Geen ramp, loop 12 punten mis omdat ik koos voor zekerheid en geen risico durfde te nemen. Daarnaast verwachtte ik meer van Mclay. Lijkt vermoeid de bergen te zijn uitgekomen. Dumoulin lijkt zich daarnaast dan toch met de helemaal vlakke sprints te bemoeien. Ik ga hem nog in 2 etappes opstellen. Zie hem in Parijs ook top 10 eindigen, deze ouwe rot.

Jorro97

Morgen toch wel een rit voor ontsnappers, ik stel dumoulin en costa zeker op

MorenoHofland38

Fijn dat Bennett nog een keer kan meesprinten. Nog een top 10 plek in Parijs en het is geen complete miskoop.

ONCE

'@rubenvb

Mclay zat goed maar werd klem gereden door Bennett als ik het goed zag. Toen liet ie het maar lopen

droomteam

Gelukkig wel Cavendisch in mijn team Sagan kopman Morgen hopelijk een goede dag zodat ik bij de eerste 1000 kom quintano tot nu toe een miskoop .

jp.vanoosterhout

quintana komt deze week nog wel !!!let maar op

RubenVB

'@Once

Bedankt! Dat wist ik niet. Dat is natuurlijk van te voren niet te voorspellen. :-)

Aanklampen

Bennett.. Mooi man

ditisdavid

Bennett niet opgesteld, had hem al afgeschreven...

Mardai

Morgen Froome als kopman of Sagan?

ivo001

Daar zit je dan met Kittel als kopman ipv Sagan. Altijd dat misplaatst vertrouwen.
Eigenlijk kan je garanderen dat Sagan top 5 rijd, dus je verliest nooit veel punten als je voor hem kiest.

vasnd

'@ivo (grappig, ik heet ook ivo): Greipel was op voorhand overall meer zeker, maar hij laat zelfs nóg minder zien dan Kittel.

Achteraf gezien was een Sagan / Froome / Quintana misschien wel het beste. Maarja dat is achteraf.

RubenVB

Met wie had ik nou de Sagan/Kittel kopman discussie? Sprintgeit of WCEendt? Sorry dat ik jullie door elkaar haal. :-p

Mardai

Lieverds ik ben benieuwd naar jullie mening

Froome of Sagan als kopman morgen?

1 2 ... 159 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.