Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 162 ... 169 170
Starlynk

'@wielrenfan3: yup ;-)

jort101

Heb vanmorgen de gok genomen om Martin en Alaphillippe op te stellen, dus hopen dat één van die 2 wint of dat Kittel wint ;)

Mardai

Ik had ook Martin moeten opstellen lijkt het nu :P haha

ConINGtador

Haha, zaken zien er goed uit :) Zowel Alaphillipe als Tony Martin in de aanval ;) Hoop zo dat de kopgroep het haalt!

Edit: voorsprong teruggelopen van 6 minuten naar 4 minuten. Heb er een hard hoofd in :(

Laatst gewijzigd
RubenVB

Greipel en Cav gaan toch nog wel lossen?

vasnd

Nou, alle twijfel op Sagan meenemen is wel weer recht gezet. Wat een baas.

Luuk101

Kristoff had deze etappe gewoon gewonnen als hij wist waar de streep lag. Duwde zijn fiets naar voren na de finish...

ONCE

Zomaar eens goeie beslissingen genomen vandaag. Froome erin voor Kittel vanmorgen . Richeze erin laten staan.

ConINGtador

Geen Kristoff, Matthews en Degenkolb in mijn 20 koppige selectie. Een dag als vandaag kan ik me niet nog een keer veroorloven. Gezakt van 160 naar top 400. Hopen dat ik de Alpen goed verteer en kan klimmen in het klassement.

Jelle van der Linden

Ik dacht dat ik vandaag punten zou verliezen, omdat ik geen Degenkolb, Matthews, Hagen, Avermaet in mijn team heb.
Dus vind het gek dat ik toch nog dik boven het gemiddelde heb gescoord met 247 punten, mede door Sagan (C), Kristoff en Enger (en het opstellen van Froome)

aardappeljager

Enger en richeze niet gespeeld vandaag. Zeer matig. Meintjes ook niet, maar die was ook niet te verwachten

fringale

Ik wil niet klagen met 275 punten en voor het eerst in de top 157, maar had Etixx nu echt andere optie dan de dubbele chasse patatte, eentje voor en eentje achter het peloton ? Laat weer 24 Froome punten liggen door Alaphilippe en Kittel toch maar weer een plaatsje te geven.

MathijsMiserus

Goed gegokt vandaag met 300 punten, geen topsprinters opgesteld. Wel met sagan kristoff matthews degenkolb van avermaet en toch ook froome en yates in de top 20! Geen slechte dag voor mij en voor het eerst de top 100 binnengestroomd :)

Laatst gewijzigd
HF2013

'@Zadelpen: nou, vergelijk mijn Scorito maar met een Gesink die al voor de Tour op z'n bek gaat, alleen ben ik er dan toch aan begonnen en fiets nu a la Kelderman achter de feiten aan.
Las ik niet ergens dat Jeannesson zo'n renner is die voor de Tour al was gevallen? Zo eentje ben ik.

Ik was overtuigd van een goede selectie, maar het missen van Cavendish kost natuurlijk al een hoop punten. Daarnaast zijn twee zekerheidjes voor een top-5 notering al naar huis met Contador en Pinot.

wesley1983

Terug goede dag voor mij. 7 renners in top 20 (Sagan, Enger, Degenkolb, Matthews, GVA, Froome en Yates) en 295 punten. Enkel Alaphilipe en Gallopin geen punten gescoord, Bardet (13e) en Porte (18e) waren beter geweest, maar dit was moeilijk te voorspellen. Wel blij dat ik nog voor de deadline Enger er nog in heb gedropt voor D.Martin, scheelt toch 40 punten. Na paar verkeerde keuzes in vorige etappes was ik teruggezakt naar plaats 480 in de poule, maar vandaag terug gestegen naar plaats 252. Hopelijk in de volgende bergetappes eindigen de klassementsmannen eens voor de aanvallers aangezien ik geen echt goede aanvallers heb. (wel 7 man in de top 10 van het algemeen klassement).

kjjl

'@Fringale. Dit is wel zeer ernstig misbruik van de term 'chasse patate'. Een chasse patat is vanuit het peleton/een achtervolgende groep naar de kop proberen te springen, maar daar niet geraken waardoor je dus energie hebt verspeelt zonder ooit maar aan kop te hebben gelegen. Voor beide Etixx duo's was dit niet aan de hand. De chasse patate is vooral zo sneu, omdat het peleton niets om je geeft. Ze moeten die koplopers hebben, als dat lukt hebben ze jou ook altijd opgevroten.

Over het Etixx duo op kop. Martin had speciaal zijn tijdrit pak aan en wilde graag eens flink trainen. Alaphillipe had natuurlijk de pest in gisteren en wilde wel mee. Tactisch niet slim, dat wisten zij ook wel, maar wel leuk voor de koers!

JDL75

Sinds eergisteren eindelijk op de nr.1 positie in mijn subpoultje. Vandaag had ik mijn kansen wat gespreidt. Aanvallers (die ik telkens in de verkeerde etappes opstel, ook knap😏) en de sterkere sprinters. Achteraf heb ik wel weer punten laten liggen (bijv. Enger niet opgenomen in het dreamteam voor vandaag) maar had het niet anders gedaan als ik deze etappe opnieuw zou moeten neerzetten.

Morgen rustdag, saaaaaiii maar voor de mannen wel verdient.
Als ik mezelf moet vergelijken met een renner, zou ik zeggen Bardet, nog net niet sterk genoeg om me te meten met de toppers maar ik kom eraan 💪

Zadelpen

'@hf2013

Ai.... Dat klinkt niet best, de Scorito-Gesink van deze tour zijn, haha. Wellicht is er met een gokje toch nog een Bennet-achtige van te maken?

;-)

raymankapeens

Wat is het hier rustig, heeft iedereen het opgegeven :P

Jorro97

Even een offtopic vraag

Voor de tour las ik op dit forum van een paar mensen dat dumoulin in de klimtijdrit de top 5 misschien niet eens haalt,

Is dit nog het geval aangezien het parcour misschien te zwaar voor hem is?

Stuff

Abandon Cav. Goed voor mij, minder voor anderen.

barcasportz

Beste Jorro,

Dit is helaas niet meer het geval. Hij zal 28e gaan worden.

Ik hoop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Mocht u nog vragen hebben, twijfel niet om contact op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Barcasportz

barcasportz

'@Stuff

Ik denk dat de mensen met cav in hun team zeker niet mogen klagen :)

RubenVB

Dat ik Cav nu mis voor 1 etappe in Parijs is geen probleem. Uitstekende keuze geweest om hem mee te nemen!

Stuff

Nee dat niet. Maar die mensen zullen met Cav iig niet nóg meer punten halen.

1 2 ... 162 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.