Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 163 ... 169 170
MorenoHofland38

We zitten in de laatste vier berg/klassementsetappes en ik heb nog steeds 2 klimmers/aanvallers over. Uit het rijtje Costa, Alaphilippe en Barguil kan ik er steeds maar 1 opstellen, naast de klassementsmannen die allemaal hoger dan Barguil staan. Ik heb iets teveel zekerheid ingebouwd/het aantal uitvallers valt tegen en daardoor heb ik nu een vervelend luxeprobleem.

Hopelijk is Costa goed hersteld van die korte tijdrit van gisteren, want morgen kies ik voor hem.

MathijsMiserus

Ik heb ook een soort luxe probleem, wie moet ik opstellen 2 plekken en 3 renners:
Sagan , alaphilippe en vuillermoz. Welke 2 zijn de beste keus? Sagan heeft sowieso al vaste punten.

vasnd

Vuillermoz rijdt goed, zou evt een kansje maken, meer dan Ala imo.

Aanklampen

Cav eruit scheelt 60 punten uit het puntenklassement. Wellicht dat ik de poule nog kan winnen, ook zal Cav geen zekere 40 punten op de finish halen.. Netto effect voor iemand zonder Cav is dat +100punten, afgezien van dat de andere sprinters (Kittel) mits uitrijden een plaatsje opschuiven.

Ook motivatie om Parijs te halen stijgt, aangezien de grootste sprinter niet meedoet.... meer kans...

HansFuentes

En we kunnen weer de hele dag naar een kopgroep kijken! Ben het laffe koersgedrag van sky en de rest wel een beetje zat! Etappe 17 en nog geen dag de klassementsrenners voor een etappe zien strijden! Ik hoef geen 2 voor de prijs van 1, althans niet dagelijks!!!

David B

Kijk eens, de "natte scheet" van deze tour zit weer in de kopgroep

wesley1983

Sky en movistar weeral geen zin in de ritwinst. Enkel Sagan in de kopgroep, dus mijn opgestelde renners mogen gaan strijden voor de 18e plaats. (je hebt dan 7 man in de top 10 staan van het klassement)

Zadelpen

Ik had de keuze tussen Barguil, Pantano en Alaphilippe.

De laatste gekozen voor vandaag. (Edit; vooralsnog de verkeerde keuze haha) Geen Pantano omdat de aankomst bergop is, en in de etappe die hij won Alaphillpe misschien wel het sterkst van de dag was bergop. Op Zakarin na, maar die heb ik niet.

Verwachtte beide renners in de aanval, maar denk niet dat ze gaan winnen. Dus het zal niet zoveel schelen deze keuze. Denk dat Barguil en niet sterk genoeg is ook nog steeds niet weg mag van bv Yates of Meintjes.

Verder kan ik mijn ploeg zo invullen. Zal de rest van de tour zo zijn denk. Na de chaos van de eerste 2 weken waar ik best vaak geen idee had wie ik op moest stellen, wel even lekker zo.

Laatst gewijzigd
ONCE

Gallopin vandaag natuurlijk ook niet opgesteld. Fietst de hele tour als een natte krant, vandaag zeker niet ^^

RubenVB

'@ONCE Hetzelfde hier. Gallopin niet opstellen en dan doet hij dit haha. Als ze nu het gas opentrekken in het peloton rapen ze misschien nog wat renners op van de originele kopgroep.

ONCE

Ach Gallopin stelt niet teleur. Het blijft dus gewoon een natte krant zo te zien

Pietertje

Gok mee; haalt de kopgroep het?

RubenVB

Kopgroep haalt het wel hoor. Ik gok op Majka voor de dag overwinning.

ONCE

Zakarin moet dit toch wel afmaken

BlingSagan

Mijn ploeg lijkt misschien op Barguil.
Vooraf veelbelovend (dat vond ik in ieder geval😀).
Maar resultaat blijft achterwege:randje top 16.000 Scorito.

achtpuntzes

de leek met Yates en een handvol van de juiste aanvallers gaat dit jaar de pooltjes winnen. sorry voor de 'kenners'. ;)

Laatst gewijzigd
ONCE

Het begint er op te lijken dat van de dure jongens 4 van de 6 een miskoop zijn
Contador, Quintana en in mindere mate misschien Kittel en Greipel. Enkel Sagan en Froome zijn het waard. En dan te bedenken dat er vooraf hevige discussies gaande waren over Sagan en de 5 miljoen. Ik kan je vertellen zolang die jongen op de fiets zit selecteer ik hem met mn ogen dicht ;)

JimKro

Ik heb wel geleerd dat de meeste klassementsrenners weinig punten scoren. In bergetappes in de favorietengroep binnenkomen maar wel rond plek 15-20 levert gewoon weinig op. Renners met een goede sprint en kans op team/truipunten zijn goud waard. Ook het selecteren van aanvallers lijkt geen slecht idee. Daarnaast win je een Tour zoals dit jaar duidelijk in de sprintetappes.

Deze punten gaan in de vuelta echter niet op doorgaans.

wesley1983

Voor morgen twijfel ik om Alaphilippe op te stellen of niet, in de dauphiné in korte klimtijdritproloog (wel maar 4 km) daar 5e tijd gereden, dus zou dit zeker moeten kunnen. De vraag is alleen gaat hij ervoor of spaart hij zich.

Nsnipe

Ik heb nog me twijfels of ik morgen Boasson Hagen op moet stellen of Daniel Martin op basis van de vorige tijdrit.
Ook ben ik benieuwd of Kiryienka dit keer wel mag rijden van Sky en of hij instaat is om een goede tijd te rijden.

Mardai

Boasson Hagen en Alaphilippe morgen opstellen Ja of Nee??

En kan Barguil goed tijdrijden?

Laatst gewijzigd
HF2013

Topic gaat als een nachtkaars uit.

Nog mensen hier die kans maken op een mooie prijs in de ene of andere subpoule?

En nasibal, waar hang je uit? Achter je oren aan het krabben hoe je ooit kon bedenken om eventueel het beest Sagan thuis te laten? ;-)

David B

Nasibal noemde Pantano een natte scheet. Toen vanmiddag bleek dat onze colombiaanse vriend weer van voren zat liep t m zelf dun door de wielerbroek

vasnd

Kiryenka is hopeloos uit vorm helaas. D. Martin moet dit toch wel beter doen dan EBH hoor..

Phoenix0000

'@Mardai

Heb je vandaag Warren bergop zien rijden?

1 2 ... 163 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.