Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 165 ... 169 170
barcasportz

Wel mooi dat Aru eens wat mooie punten binnensprokkelt

raymankapeens

Wat een helden Froome en Tom

robotour

Natuurlijk is het leuk of kan het interessant zijn om over bepaalde renners te discussieren als het spel al gestart is.
Je kan dan toch weinig aan je team meer veranderen. Je moet wel je eigen keuzes maken, dat is toch de charme.
Dat bijvoorbeeld Laporte na het wegvallen van Bouhanni de sprinter voor Cofidis zou zijn, wist ik al, daarvoor had ik geen extra info nodig van Cofidis, maar gewoon via het wielrennen op een langere termijn volgen.
Deze "kennis" vooraf delen vanuit het spelprincipe zou ik dan weer niet doen.
De keuze voor Sondre Holst Enger valt dan ook goed uit, daartegenover staat dat keuzes voor Barguil, Gallopin, Greipel, Van Garderen tot nu toe niet goed uitvallen.

barcasportz

'@robotour

Had hem (natuurlijk) ook al in de voorselectie toen Cofidis het bekend maakte :D.

fabioaru

'@Mardai

Ik denk dat je al voldoende repliek hebt gehad inmiddels.
Ik heb het prima naar mijn zin in dit leven,dank voor je belangstelling :p.

Dit forum is naar mijn idee bedoeld om te discussiëren over de poule,niet om anderen jouw team te laten formeren.
Geloof me,zelf invullen en dan goed presteren geeft meer voldoening.

Succes ermee!

Dekenner01

Ben benieuwd naar Van Garderen morgen. Heb het vandaag niet kunnen zijn maar heeft die het bewust zo erg laten lopen vandaag? Zo'n tijd is wel echt drama.

christidoc

Nou, omdat sommigen niet willen dat ik hun poule in vul. Zet Kelderman er in morgen, of niet.

JDL75

Wat een helden, Bauke en Tom. En natuurlijk mooi om te zien hoe zijn maatje Laurens hem dit allemaal gunt en zelfs aanmoedigd😀 Kunnen we hier op het forum wel wat van leren ipv azijnpissen op elkaar.
Voor morgen zeg ik mijn abonnement op Barguil op, en dat is mooi voor iedereen die hem wel selecteerd want elke x dat ik irmand niet opstel doet ie het goed. Best wat punten laten liggen daardoor. Maar ipv Barguil ga ik voor de zelere punten van Sagan. Zo hoop ik de kleine (7pnt) voorsprong in de subpoule te behouden.

Lage rugpijn

Ach mensen, laat mardai toch. Ik heb nog liever zijn vragen dan al die lui die voor de tour hele kolommen volschreven hier en nu, omdat hun team slecht scoort, schitteren door afwezigheid.
Dat gezegd hebbende....Iedereen nog succes de laatste 3 dagen!

Poeksel

'@Dekenner01: ik neem aan dat Van Garderen vandaag niet voluit is gegaan en morgen nog iets van zijn tour probeert te maken met een ontsnapping. Als ik hem had zou ik hem waarschijnlijk wel opstellen.

nasibal

Ach mensen, laat mardai toch. Ik heb nog liever zijn vragen dan al die lui die voor de tour hele kolommen volschreven hier en nu, omdat hun team slecht scoort, schitteren door afwezigheid.

Ach, de grootste lol in dergelijke topics is voor mij toch vóór de ronde zelf. Welke renner op te stellen vind ik persoonlijk ook geen interessante discussie om aan deel te nemen. Simpelweg omdat dat in mijn ongen vooral gebaseerd is op veel achtergrondonderzoek of simpelweg plekjes in de huidige ranking tellen. Iets wat elke deelnemer zelf kan (en in mijn ogen: moet) doen.

Dus ja, ik schreef eerst kolommen vol en schitter nu in afwezigheid. Natuurlijk speelt de mate van succes daar altijd een rol bij. Zoals ik al eerder aangaf, ik speel om te winnen en als dat niet lukt verliest iets al rap mijn aandacht. Toch durf ik te zeggen, dat óók bij een goed resultaat mijn activiteit hier alsnog laag zou liggen op dit moment.

...Hoewel, een top-5 plek zou ik er misschien nog wel elke dag 65x inwrijven natuurlijk.. ;)

Laatst gewijzigd
Milsen

Ach nasibal je kunt je nu al gaan voorbereiden op de vuelta :) Dit jaar was ook niet mijn scorito jaar maar ja tis ook een beetje geluk hebben

christidoc

'@JDL

Mogelijk is het vandaag juist de kans om punten met Barguil te pakken. Ik verwacht dat hij in de aanval gaat.
van garderen heb ik ook en zet hem er toch in. Mogelijk gaat hij ook een ontsnapping in, al heb ik het idee dat hij gewoon heel slecht is.

nickdt

'@Chrisidoc

Barguil kan wel in de ontsnapping gaan, maar met zijn vorm is het onmogelijk om het af te maken. Bovendien is hij woensdag gevallen en de tweede dag na een valpartij komt zo'n klap meestal het hardste aan.

Platje

Van garderen gaat knechten dus die gaat niet mee in de ontsnapping

raymankapeens

Deze lijkt me wat te zwaar voor Greg v Avermaet toch jongens?
Las net dat Gallopin gaat proberen mee te zitten in de vlucht. Laten we het hopen. Is naast Contador toch wel de grootste teleurstelling

David Walsh

barcasportz

@zadelpen

Aangezien je zelf aangeeft dat dit je eerste tour is op scorito snap ik dat je een andere mening hebt dan mij.
Dat je zegt dat mijn posts niets bijdragen slaat natuurlijk nergens op, aangezien ik best wat heb gedeeld hier en mensen heb geholpen.

@poeksel

Hmm, dus jij doet aan renners aanraden mits je ze niet in je team gaat opnemen :)

Mijn hele scorito is verpest door adviezen van die dekselse Poeksel. Ik druk iedereen dan ook op het hart om juist in tegengestelde richting te handelen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

De mijne ook, David!

Zadelpen

'@barca

Niet zo persoonlijk opvatten. Bedoelde dat in het algemeen.

--

Pfffff.... Weer een grote groep weg, ak mannen wachten.... En wachten..... En wachten.....

Laatst gewijzigd
JDL75

Wat een verschrikking voor Tom, probeer je zo'n mooie tour met klasse uit te rijden ipv na gisteren rustig afstappen...breek je je pols😡

En nu het echt hard is gaan regenen in de afdalingen. Ik kijk met mijn ogen dicht.

@christdoc Ik heb er toch voor gekozen om hem op het bankie te laten. En voor de zekere punten te gaan. Nu moet ik zeggen dat wanneer hij het vandaag wel had gedaan, had ik het ook leuk gevonden voor hem! Zolang iedereen maar netjes achter mollema blijft rijden!

MorenoHofland38

Haha wat een geluk. Ik had Rui Costa vandaag eens niet opgesteld en natuurlijk deed ie het juist nu weer erg goed. Ik was toch een beetje aan het juichen toen ie op 1.3 km van de streep door al mijn opgestelde renners werd ingehaald.

Ik doe het best aardig, op de valreep toch noh op weg naar de top 1000.

Zadelpen

Het lijkt mee te vallen met Tom.... Mollema weg... Prffffff... Wat een dag.

wesley1983

De klassementsmannen die eens strijden om ritwinst en dit vertaalt zich direct in de poulestand, 8 man in de top 14 van rituitslag + Sagan, conclusie: ik duik terug de top 100 binnen! Bedankt Astana voor de achtervolging zou ik zeggen, maar het is wel Bardet die er van profiteerde i.p.v Aru. Na het terugvallen van Mollema in de stand nu de volledige voorlopige top6 in mijn ploeg, eerste 3 van de puntentrui en 2 youngsters, dus dit beloofd voor het toekennen van de eindpunten.
Hopelijk morgen meer van dat voor de strijd om de 2 podiumplaatsen, maar dan wel zonder valpartijen!

wesley1983

Voor morgen heb ik de keuze tussen 3 renners om 2 plaatsen.
Sagan (zekere 11 punten), Alaphilippe (had hem al 3 dagen geleden in deze etappe gezet omdat hij een uitstekende daler is en zomaar kan winnen vanuit een ontsnapping) en Barguil (had hem er voor deze etappe een paar dagen geleden uitgelaten ten voordele van Alaphilippe, maar vandaag gezien dat hij er toch een beetje begint door te komen en kan ook zomaar meezitten in ontsnapping aangezien hij al veel tijd verloren heeft in vorige etappes)
Zou ik het aandurven om Sagan er voor een keer uit te laten en te gokken op Alaphilippe en Barguil, denk dat ik wacht tot morgen om te beslissen en dan maar hopen dat het de juiste keuze was :-p

mentsjov

Weet iemand of alleen de nummer 1 een prijs krijgt? Ik sta momenteel 10de, mijn hoogste positie ooit, en ben aan het twijfelen over mijn opstelling morgen. Moet ik volle bak gokken voor de 1ste plekken of consolideren in de top 10-20. Oftewel, zijn er verder nog prijzen naast de fiets dat iemand weet? ;)

Bij voorbaat dank!

1 2 ... 165 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.