Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 166 ... 169 170
ONCE

Wesley1983

Ligt een beetje aan je (sub)pouletje. Moet je consolideren of aanvallen en welke renners heeft je concurrent en verwacht je wat hij gaat doen. Ik moet sowieso punten goedmaken dus gooi ze er allebei maar in ten koste van Sagan.
Vandaag Sagan opgesteld en na twijfelen tussen Ala en Barguil natuurlijk weer voor de verkeerde gekozen....De zoveelste misgelopen punten haha. Heel lang vertrouwen gehouden in Barguil, op het moment dat je hem er buitenlaat fietst ie zomaar top 20. Ongekend

Laatst gewijzigd
JDL75

'@ ONCE hahaha, hier dus dito, gelukkig scheelde het maar 6pnt maar wel 6 spannende pnt in mijn subpoule.

Voor vandaag verwacht ik een vlucht die moeilijk wegkomt, puur omdat de koers hard wordt voor de podiumplaatsen (2 en 3) het zou mooi zijn als Alaphilippe erbij zit omdat hii goed kan dalen, maar wie last ik eruit om hem erin te fietsen...wordt weer een lastige keuze

wesley1983

'@Once: Lefevere gisteren aangegeven in vive le vélo dat hij Alaphilippe in de ontsnapping wil na hetgeen hij gezien heeft in de etappe naar Culoz, dus hij krijgt een kans van mij. Ook ga ik het vertrouwen behouden in Barguil, als hij bij de eerste 16 eindigt heeft hij meer punten dan Sagan, 17e hetzelfde punten, dus ga ik het risico nemen. Ben zowiezo al een voorstander van renners opstellen in hun favoriete etappes ten opzichte van zekere punten.

ConINGtador

Ion Izagirre, Gallopin, Rosa, Sagan, Alaphilippe

Bovenstaande heren zouden allemaal in de vlucht kunnen zitten. Sagan heeft bovendien 11 zekere punten. Helaas kan ik er maar 2 meenemen. Wie o wie? Help!

nickdt

'@Con
Ik denk niet dat Sagan in de ontsnapping gaat. Staat al twee dagen in de herstelmodus in de bergritten voor morgen, in Parijs. Ion Izagirre moet denk ik bij Quintana blijven. Rosa kan in de ontsnapping, maar ik denk dat Astana Yates, Porte en Quintana wil slopen. Dus dan blijven er maar twee over: Gallopin en Ala.

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@Coningtador: Denk dat Rosa en Izagirre gaan moeten knechten (al weet je dat nooit echt zeker), en als ze meezitten zal het niet voor winst zijn maar om in de finale te laten uitzakken om Aru en Quintana te helpen. Alaphilippe zou ik zeker opstellen, zeker als je de rit naar Culoz gezien hebt, waar hij zonder die pech gewoon wint. Dan heb je de keuze tussen Sagan en Gallopin, die laatste komt er klimmend een beetje door heb ik gisteren gezien, maar toch zou ik voor de 11 punten van Sagan gaan. Het is en blijft moeilijk om keuzes te maken maar dat maakt dit spel zo speciaal vind ik.

SJB

Wat verwachten jullie van Mollema vandaag?

Ik moet Alaphilippe (aanval), Barguil (gisteren goed) of Mollema (geknakt?) eruit laten vandaag!

xShanty

Ik heb uiteindelijk toch Mollema eruit gelaten. Maakte gister geen vechtersindruk meer op mij..

wesley1983

'@SJB: Over and out met Mollema denk ik, zou natuurlijk nog kunnen strijden voor de 10e plaats met Purito maar hij heeft zowiezo een enorme mentale klap gekregen gisteren en dat hij dit niet in 1 dag kan ombuigen naar terug een goede prestatie.

Wielrenfan3

'@Wesley, dat kan alleen Landis ;)

ConINGtador

Gallopin, Ion Izagirre, Barguil, Alaphilippe en Sagan zitten allemaal in de kopgroep. Ik heb ze allemaal in mijn team van 20, maar helaas heb ik alleen de laatste drie in mijn dagopstelling.

Ik verwacht dat Sagan nog wel moet lossen. Doet veel kopwerk voor Kreuziger.

Ion Izagirre is misschien een vooruit geschoven pion voor Quintana en/of Valverde.

Ik hoop nu dus dat Alaphilippe en Barguil beter presteren dan Gallopin. Anders voel ik me zwaar bedonderd.

David B

De natte scheet zit weer van voren

JDL75

En tuurlijk heb ik vandaag gekozen voor Alaphilppe op het bankie😡😂

ConINGtador

En tuurlijk heb ik vandaag gekozen voor Ion Izagirre op het bankie :(

Laatst gewijzigd
PeterPaprika

Pfoe Meintjes en Purito gewoon in dezelfde tijd in het klassement, kost me nog 4 punten ook. :|

Zadelpen

Al mijn aanvallers in de aanval vandaag. Dat betekent dat ik dat op zich aardig heb geselecteerd. Maar dat betekent ook dat je hier en daar de verkeerde keuze maakt, een echt luxe probleem dus. De verkeerde keuze blijkt vaak de dag er na wel de juiste te zijn haha, ;-).

Denk een puntje of 250 misgelopen hierdoor. Aan de andere kant, de dagen dat mijn basis aanvallers wel goed scoorden kan je daar van af trekken.

En dan kom ik wel zo een beetje uit op een maximaal resultaat van mijn ploeg. Veelbelovend voor de toekomst, want wat was het een gepuzzle af en toe. Niet slecht voor een 1ste tour, sta 700 zoveelste nu.

Nog 1 dag te gaan.

nathancouw

Voor mijn eerste x scorito toch een redelijk resultaat tot nu toe, sta 1480ste. Het feit dat ik Quintana als kopman had ipv Froome heeft me heel veel punten gekost. Anders had er wat heel moois uit kunnen komen...

Wollage

Pantano echt een koopje voor 750k :)

530e plek, niet verkeerd. Jammer van Contador

Laatst gewijzigd
HF2013

Volgens mij één van m'n betere Scoritodagen tot nu toe. Als de Tour 4 weken had geduurd, had ik Scorito gewonnen. ;-)

David B

Wel mooi, de voorspellingen vooraf. Een greep:
- sagan niet nemen
- pantano wordt de natte scheet van deze tour
- mcLay gaat bij de eerste de beste heuvel naar huis
- Vakoc voor 500k is een koopje..

Dit was niet te voorspellen, zelfs niet door de "kenners"

Poeksel

Nasibal heeft volgens mij niet gezegd dat je Sagan niet moet nemen, alleen dat het een optie is (maar hij heeft 'm zelf geloof ik uiteindelijk wel geselecteerd).
Ik had Pantano wel bij diverse andere spellen, maar ik was na twee weken wel bang dat ie inderdaad de natte scheet zou worden.
Dat McLay de bergen overleefd heeft valt me erg mee. Ik zag hem wel een aantal keren in zijn eentje achteraan zitten via de tracker, het zal hem wel moeite gekost hebben. Maar hij heeft toch nog vier renners achter zich in het algemeen klassement.
Er waren inderdaad wel een aantal betere opties voor 500k dan Vakoc...

PeterPaprika

McLay wordt in de sprintetappe die na de bergen kwam ook 18e, ben ook benieuwd of ie er morgen wel aan te pas komt. De bergen doorstaan in de koers is een, dan ook nog presteren is een tweede. Naar huis is ie dan niet, maar om nu te zeggen dat ie lekker over de bergen is gekomen kun je ook niet.

Vakoc werd overigens ook vooral genoemd vanwege de teampunten in de eerste paar etappes in combinatie met wat hij zelf eventueel nog zou kunnen gaan doen, niet omdat hij de meeste kwaliteiten had van alle 500k renners.

Poeksel

Maar die teampunten vielen tegen :(

ONCE

'@ PeterPaprika

Dat Mclay in die etappe 18e wordt had niet zoveel met de bergetappes ervoor te maken. Hij zat redelijk gepositioneerd maar werd door Bennet bijna klem gereden en Mclay moest afremmen anders lag ie in de hekken, toen was ie dus gezien en liet hij het lopen

HansFuentes

Mijn sprinttrein voor morgen:

- Kittel
- Enger
- Boasson Hagen
- Greipel
- Laporte
- Sagan
- Bennet
- Kristoff
- Groenewegen

Applaus alstublieft!!!

1 2 ... 166 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.