Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 45 ... 169 170
WCEendT

Heeft iemand eigenlijk nog wat leuke subpoultjes kunnen vinden? Als ik het me goed herinner was er vorig jaar eentje van Giant en ook van VLS met rond de 1000 deelnemers.

@Tourminator
Etappe 4 was me inderdaad al duidelijk dat het niks voor Kittel gaat worden, maar etappe 3... nog iets om ff een nachtje over te slapen.

Wel nogmaals bedankt voor de informatie.

Laatst gewijzigd
kschiffmacher

David Walsh ik geniet van jouw berichten! Net zoals die van Nasi en Wceendt! Alleen heb ik scorito technisch meer aan de inzichten die zij mij geven... Overigens heb ik afgelopen giro vh eerst serieus meegespeeld en werd 650ste ofzo... Mede dankzij de inzichten vd heren đŸ‘đŸ» of dames? Ik ken ze niet persoonlijk

EPOmeister

Ik heb er nog een:

David Walsh of nasibal?

nasibal is denk ik de hele tour een constante factor maar de punch van David Walsh is een van de venijnigste van het peloton.

Laatst gewijzigd
David B

'@EPOmeister
Zou je dit dilemma van enige omlijsting kunnen voorzien? Aan wie denk je zelf en waarom?

ONCE

'@ wceendt

Die link van Giant is hier al voorbij gekomen

David Walsh

Het zijn league of legends spelende jochie's. Onverklaarbaar groot geworden met geblaas en andere vormen van grootsprekerij, lopend in een véél te grote broek.

Eeuwenoude tegenstellingen die tot erupteren komen. Daar, hier, overal. Alles zal omvallen. Zo ook het paradigma dat NASIBAL en WCEENDT heet. Op naar een nieuwe Wereldorde, hoeren neuken, nooit meer werken. Vaarwel knorren!

Lichtpuntje voor ons allebei.. dat je jouw frustraties op het forum uit, sja daar ben ik het volledig met je eens.

David B

'@EPOmeister
Haha mooie edit

Johnnyloco4

Ikzelf ben ook een 'niet postende scoritoer' en dat had ik tot dit verhaal ook nooit gedaan. Ik lees dit forum gemiddeld 3x per dag en geniet er enorm van. Het geeft me enorme inzichten(volg feitelijk alleen de drie grote rondes) en wil bij deze WcEendt en Nasibal enorm bedanken! Hoop dat jullie lekker zo actief doorgaan mannen!

nasibal

David

Hartelijk dank voor de inhoudelijke reactie. Eerst een flagrante persoonlijke aanval voor het oog van iederen, maar vervolgens geen inhoudelijk weerwoord wanneer je gefundeerd van repliek gediend wordt. Politicus toevallig? Rijke pappie bij het corps?

Overigens ben ik wat te oud voor league of legends vermoed ik. Ik heb het in ieder geval even moeten googlen. Het zal jouw sterk ontwikkelde algemene ontwikkeling zijn welke er zorg voor heeft gedragen dat jij wel op de hoogte bent van het bestaan van dit spelletje.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Lastige keus voor de kenners haha.

Stel je hebt Sagan. Greipel en Kittel en paar toppers van klassementsmannen.

Zou je dan zowel Sagan en Kittel kopmannen maken? Denk dat je met Kittel wellicht meer punten kan halen maar als ie afstapt is een 2e sprintkopman wellicht handig. Maar je kan er maar 1 van de 2 kopman maken in de sprints dus voelt dubbelop

Maar dat geldt ook voor klassementsmannen uiteraard.

kschiffmacher

Wat interessant wordt met deze tour is de verdeling sprinters/klimmers/aanvallers... Zelf denk ik met 8 klassementsmannen aan de lage kant te zitten

David Walsh

'@ EPOmeister

Dank voor jouw bemoeienis in dit complexe vraagstuk. Hoe ontstaat iets uit niets is het thema. Betweter S. Hawkins is waarschijnlijk de enige die de heersende hegemonie van WCEENDT en BAMIBAL kan verklaren.

Als ik zo vrij mag zijn om over mezelf te spreken typeer ik mezelf als een B. Tankink. Een 'simpele' maar flamboyante renner in de middenmoot, die zeker niet schroomt om heersend 'kwaad' tot orde te roepen.

(voor de onbenullen: https://www.youtube.com/watch?v=9WPPSDMV6uQ)

WCEendT

'@EPO
Thanks for the laugh.

@Once
Zekers, ben die dan ookal 'gejoint' was meer als een snel voorbeeldje bedoelt.

@David
Ik was hier bezig met een heel verhaal schrijven om serieus in te gaan op jouw reactie, maar wat ik nu lees is toch wel weer kinderlijk vermaak.

Overigens deel ik de mening van Nasibal, dat ik mezelf zeker niet een 'kenner' ben gaan noemen. Eigenlijk ben jij de eerste die mij ooit 'kenner' heeft genoemd op dit forum ;).

En als we het dan toch over een 'dikwijls arrogante houding' hebben, keep it up!

Verwacht geen reacties meer van mij 'mannetje'!

Laatst gewijzigd
BertieC

'@epomeister

Met Nasibal weet je dat hij constant met de voorste mee kan komen en zal dus redelijk wat top 10 noteringen halen, daarom kun je hem in veel etappes opstellen. David Walsh kun je maar in een aantal etappes op stellen, maar als hij in een van deze etappes het geel pakt kan het alsnog een hele interessante optie zijn

WCEendT

'@Rayman
Ik persoonlijk zou wel voor een Kittel/Sagan kopmanschap combo gaan, als je er net zoals ik van uit gaat dat Kittel afstapt. Je kan ook voor Sagan/Greipel gaan of zelfs Kittel/Kopman/Puncher, ligt er een beetje aan hoe jouw team eruit ziet.

@Kschiff @johnnyy
Ik geniet er zelf ook van als mensen reageren op mijn mening en we (hopelijk) daardoor op de goede weg komen met onze voorspellingen.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@bertieC
Maar met het oog op scorito en het puntensysteem lijkt Nasibal de betere keuze ;).

Chesron21

'@namenweggeven

Je kunt er maar 20 kiezen, het meeste is gewoon zand in de ogen dtrooien van iedereen 😉

nathancouw

'@WCEendT Wellicht waardeer je dit niet maar ik erger mijzelf nogal aan grammatica fouten dus bij deze, ik quote: 'als je er net zoals mij van uit gaat dat kittel afstapt'.
Dit moet natuurlijk zijn: 'Als je er net zoals IK van uitgaat dat Kittel afstapt'.
Wellicht kom ik nu cocky over maar nu heb je wel weer wat nieuws geleerd ;)

-Nathan

Ab Normaal

'@David Walsh
Als het je zo stoort, waarom lees je dit topic dan?
Als je er geen behoefte aan hebt zou ik het vooral niet lezen.
Of ben jij een type: wie haalt meer punten? Froome of Quintana?
Open in dat geval je eigen topic.

Om met de nauwelijks postende maar toch meelezende groep scoritoërs te spreken: wij waarderen de bijdragen van nasibal en wceendt en wetenals wielervolgers daar de bommetjes wel in te vinden.

flashke

Ik snap niet dat een paar top 10 plaatsen na lange vluchten van Nasibal meer punten zullen opleveren dan een pakweg 7e plaats van David Walsh. Met Nasibal weet je bovendien nooit hoe goed hij zal zijn. De man slaagt er altijd in om zijn vormpeil wonderwel te verstoppen, om zo op het onverwachte toe te slaan. Voor 500k pak ik ze trouwens alle 2 mee.

Jori

Ik vind het juist leuk om de vele meningen hier te lezen en dat mensen bewust of onbewust zand in de ogen proberen te strooien, maakt het juist alleen maar uitdagender. Bij de Giro begon ik ook net en postte ik veel namen die mij mogelijk interessant leken, vooral omdat ik zelf nog het spelletje moest leren. Nu post ik minder (ook vanwege tentamens) en lees ik veel. Wel heb ik het idee dat er minder te spoilen valt. Onder de 2 miljoen is geen enkele renner krasje vrij en worden er toch risico's mee genomen. Zoals Nasibal al eerder zei, gaat het puur om de combinatie van up of downgraden van je renners voor het ideale team samen te stellen, veel verborgen goedkope dark horses zullen er vooraf niet zijn in tegenstelling tot de toch minder prestigieuze giro en vuelta (in de ogen van de ploegen).

Wel vind ik het een onterechte aanval op WCeendT en Nasibal, zij weten hier het forum goed levend te houden met een paar andere gebruikers en geven vaak goed bruikbare feedback terwijl anderen hier lege vragen posten. Ben bijvoorbeeld benieuwd wat de rest zou denken als zij ipv hun gebruikelijke reacties dingen zouden posten als: "Contador of Quintana? " Tevens vind ik het ook vooral vermakelijk dat de mensen die Walsh hier gelijk geven, ook de mensen zijn voor wie dit 1 van hun weinige reacties in dit topic is.

Maar goed, randzaken!

Kan iemand Contador even goed door elkaar schudden en hem de waarheid laten vertellen? ik heb na lang puzzelen hem er toch in gekregen en nou gaat meneer doodleuk vertellen dat hij zich niet zo lekker voelt....

Laatst gewijzigd
Nylz

Hoi David Walsh!

Groetjes,
Niels

WCEendT

'@nathan
Ik ben zeer bewust van grammaticale 'tekortkomingen', dus als ik heel eerlijk ben waardeer ik jou reactie eigenlijk wel. (ik heb het dan ook verbeterd )

@Jori
Morgen avond gaan ik en een paar vrienden Contador eens goed ondervragen, bij deze doe jij dus ook mee? ;)

Overigens vind ik het heel jammer dat deze discussie is losgebarsten naar aanleiding van mijn vraag over de situatie Degenkolb/Sinkeldam/Giant.

Laatst gewijzigd
Chesron21

Geef david gewoon geen aandacht. Dat wil hij juist. Vast een kerel die thuis league of legends aan t spelen is.

David Walsh

De meest te vrezen WCEENDT en BAMIBAL volgelingen (lees: Ab Normaal en concorten) zijn tot nader niet van plan zich op korte termijn in dit scorito schisma te voegen, zo mogen zij dagelijks vanuit de ondergezeken 'tips' van boven genoemden optekenen.

@Ab Normaal. Afleidende van je naam schaal ik je in onder de 'superboeren'. Je weet wel.. die club met het kortste end van het touw. Dit behoeft verder geen inhoudelijke reactie, niet serieus te nemen. NEXT

@BertieC.
Je ziet dat het hele peloton zich tegen mij keert. Niemand is bereid om het omerta te breken. Er is sprake van een transitie, een veranderingsproces dat de hegemonie van de twee heren gaat doorbreken. Dit transitieproces is nu vanuit landscape ingezet. Disruptieve krachten van buiten af worden onschadelijk gemaakt door de heersende partijen. Maar tevergeefs.. Zij zullen Houdini, Hans Klok Ă©n Hans Kazan nodig hebben om hun geloofwaardigheid te behouden. De landscape pressures rammen aan de poort... Het regime gaat breken. Prahalat's dominante logica kan daar mee over vertellen.

@EPOmeister.
Vrijdagochtend jl. leek alles bij jou nog hosanna. Windowdressing. Krijg je dit voor je bek. Plus daarbij een halfzachte hipster-sponsor die in een geluidloze skelter door de stad suist... Ga dan fietsen, gek. Wat een kutdag. Bah. Wat een verschrikkelijke beslissingen van mijn mede forumgebruikers. Kunnen we dan werkelijk niks beters meer krijgen, wat een bloody outcasts zijn we geworden...nog minder dan de paupers met hun IAM kledingsponsor. Het schaamrood hoort dik op onze muil te staan. Diep droevig. GELD, GEEF ONS MEER GELD !!

1 2 ... 45 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.