ik denk dat veel mensen te weinig vertrouwen hebben in dumoulin,die wil gewoon in iedere ronde die hij rijdt de leiderstrui.hij wint gewoon etappe 2 en rijdt dan gewoon een dag of 4-5 in de gele trui hierbij rijdt hij nog 2x top 5..doet dan 4 of 5 dagen rustig en dan komt de tijdrit die hij wint,daarna non 1x top 5 2dagen rust voor de volgende tijdrit waar hij ook top 5 rijdt dus 2x winst ,4x top 5 ,5 dagen geel hoeveel punten zijn dat { ik hoop dat het zo gaat }maar zeker niet onmogelijk !!!
beste nickoz en wc eend ik zeg niet dat ik zeker weet dat hij etappe 2 gaat winnen.maar ik heb hier al tientallen keren de namen valverde,sagan,allaphillippe of D.martin en niet 1 keer dumoulin maar ik zie hem toch ook wel kans maken !!!denk aan de vergelijkbare rit 9 in de vuelta 2015 waar hij froome,rodriquez,aru,majka,quintana enz allemaal klopte
'@WCEendT ik neem aan, dat je mijn vraag ook een "pietje of pukje" vraag vindt?
Ik vraag het in het algemeen, niet alleen aan jou en ik vraag niet wie ik moet kiezen.
Waarschijnlijk neem ik ze beide, maar ben benieuwd hoe Etixx hoe tegenaan kijkt?
Ik zou ze beide bij de favoriete noemen voor etappe 2, lijkt me voor Etixx ook wel een lastige keuze of zouden ze beide hun kans mogen?.....
Ik zit nog met één probleempje. Van deze renners: Alaphilippe, Yates, Meintjes, Dumoulin en Kelderman kan ik er 4 houden. Op dit moment viel Kelderman buiten de boot. Maar nu het nieuws kwam dat hij ritten gaat proberen te kapen kan hij weleens interessanter zijn dan een Meintjes of Yates of een van de andere twee. Tevens kan hij ook punten pakken in de tijdrit, wat Meintjes en Yates niet gaan doen. Vindt het heel lastig, want Meintjes lijkt eindelijk weer goed in vorm en kan gaan verrassen en met Yates weet je het nooit. Dumoulin houd ik er zeer waarschijnlijk in en ook Alaphilippe.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.