Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 70 ... 169 170
Niballie

Matthews omwisselen voor een andere 3,5 sprinter die wel de full package doet of een andere 1,5 sprinter ipv Greg.

master-pieter

Ja dat is dan Cavendisch of Kristoff.. Cavendish gaat op de lastigere aankomsten niks klaarspelen. Kristoff is nog maar de vraag wat hij uberhaupt gaat klaarspelen met zijn vorm dit jaar.

De sprinters van 1,5-1,0 mil heb ik geen hoge pet van op op Groenewegen en Bennet na. In die categorie zijn velen ook geen kopman maar lead-out (kan alsnog wel punten opleveren maar genoeg?) Zit dan nog te twijfelen of ik in die categorie Stuyven/Theuns/S. Dumoulin
Gaat Boasson voor de Groene trui?

aardappeljager

Alle 3.5 sprinters lijken mij wat onzeker voor die prijs. Gaan ze uitrijden, hoe zit het met de vorm, sprinten ze alles mee. Voorlopig heb ik ze allemaal niet, maar het is nog geen zaterdag

Jorro97

Vind het raar dat matthews en greg zoveel in prijs verschillen, schat ze evenhoog in

master-pieter

Heb matthews eruit gegooid samen met Alaphilippe (ik had D.Martin ook al) Daarvoor in de plek gedaan Greipel en Navarro.

ditisdavid

Matthews is waarschijnlijk de meest te dure renner op Scorito deze Tour (concurrentie: Cimolai, Frank)... dat leek me al sowieso duidelijk, want op het vlakke zal hij niet voor top5 spelen normaal gezien zelfs al doet hij mee, en het parcours ligt hem niet.

zomaareens

Hij is toch degene die gaat sprinten op t vlakke of zie ik dat verkeerd? Of laten ze in geval van massasprint niemand sprinten? Het zal dan voor de plekken 5-15 zijn wsch. Maar orica gaat toch niet in lekker laten lopen alle 5-8 vlakke sprints die er gaan komen?

master-pieter

Impey misschien?

zomaareens

Neu

aardappeljager

Zou Matthews wel in jullie team komen met een onbeperkt budget? Ik twijfel erg over de intenties van Orica in het algemeen. OOk voor de lastigere aankomsten hebben ze meer mannen dan Bling.

Jelle van der Linden

Zou Diego Rosa voor eigen kans mogen rijden (Aanvallen/Bergtrui)?
Omdat er over Nibali ook werd gezegd dat hij soms waarschijnlijk de aanval mag zoeken,
zou hij dat ook mogen of moet hij waarschijnlijk bijna elke bergrit bij Aru blijven?

zomaareens

Nou ik heb zelfs onbeperkt budget(andere pool) 12 renners. Maarrrr ik twijfel over hem... Over laten lopen vd vlakke sprints idd. Met budget nam ik M zeker niet..

Laatst gewijzigd
sprintgeit

'@Jelle.
Mijn gevoel is dat Rosa de meesterknecht is van Aru. Net zoals Kangert in Trentino kreeg hij in de Dauphine de vrije rol maar zal dat in de Tour niet zo zijn. Als ze iemand vooruit sturen zal dat denk ik eerder een Tiralongo of Cataldo zijn. Nibali gaat denk ik gewoon aanvallen om af te maken en niet om Aru zo nodig te helpen. Maar dit is niet meer dan mijn gevoel.

Ik keek net nog even de lijst met namen door. Ik denk niet dat ik ooit zo'n sterke startlijst heb gezien man man man. We krijgen naast het gebruikelijke AK gevecht een enorme lading ongelooflijk sterke aanvallers voorgeschoteld: Nibali, Valverde, Zakarin, Pozzovivo, Kelderman, Dumoulin, Purito, Costa..dat is wel even wat anders dan Sicard en Kadri. Voor het spel relevant is dat de bovenstaande mannen voor aanvallers redelijk duur zijn, maar dat deze tour bijvoorbeeld wel op maat gemaakt is voor een man als Nibali. Hij zou zomaar 2 etappes kunnen pakken in mijn ogen en op de manier zoals Pinot dat afgelopen jaar deed veel punten binnenharken. De vraag is dan of dat 3 miljoen waard is..

Laatst gewijzigd
jort101

Mijn team tot nu toe:
M.Hayman
B.Eissel
I.keisse
R.wagner
M.wynants
B.bookwalter
P.stetina
Y.arashiro
R.sinkeldam
C.juul-jensen
A.petit
R.hollenstein
Q.tulik
T.roosen
T.grmay
L.bak
L.mate
A.losada
K.koren
C.Froome

Wat vinden jullie er van?

Laatst gewijzigd
Daan°

Ik snap niet dat mensen elkaar helpen. Het is toch een competitie?! De kenner met de meeste kennis en degene die het best in de gaten heeft wie goed in vorm is (en degene die geluk heeft met valpartijen enz.) wint.

PeterPaprika

Ik vind het echt een heel goeie poging gedaan om grappig te zijn, er kwam bijna een glimlachje op mijn gezicht die ik met enige moeite wist te onderdrukken.

Odin

'@jort101 ik zou froome omwissellen voor buchmann. Mits je budget dit toelaat

jort101

'@paprika
Er zullen denk ik ook nog wel wat veranderingen plaats vinden. :)

master-pieter

Je hoeft men niet te gaan helpen. Het kan. Want daar is dit forum ook voor lijkt mij? om met elkaar te discusseren over de keuzes die er te kiezen zijn.

jort101

'@turmond
Ja daar zat ik ook al over te twijfelen, buchmann heeft een betere voorbereiding gehad en is ook zeker in vorm.

Laatst gewijzigd
Odin

Toch vindt ik het vreemd dat zoveel mensen het parcours een beetje onderschatten naar mijn idee, volgens mij hebben de type Sprinters als matthews,sagan en degenkolb meer kans om een etappe,te pakken dan bijvoorbeeld vorig jaar. Er zitten een paar finales tussen die hun erg goed zullen liggen naar mijn idee. Daarnaast denk ik dat bijvoorbeeld Matthews in de volledig vlakke etappes gewoon gaat mee sprinten want ik zie hem voor het groen zeker meedoen(niet winnen).

Martinoboy

Kan ik mij nog ergens in een subpoule inschrijven?
Ik zou graag de dvd winnen ;-)

jort101

Jazekeerr
https://scori.to/iSNVHYZ

PeterPaprika

Zoek anders gewoon de Scorito poules met Tour in de naam op? Zijn er volgens mij honderden, dan zul je er vast wel in eentje wat winnen gok ik :p

jort101

'@peterpaprika
Haha ja, zo kan het ook ;)

1 2 ... 70 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.