Ik heb in mijn team nog plaats voor één 750k'er. Ik twijfel tussen:
--> Diego Rosa (reed geweldig in de Dauphine, maar zit met Aru en Nibali opgescheept)
--> Sepulveda (redelijke klimmer, komt in aanmerking voor witte trui, maar kon niet overtuigen in Route du Sud)
--> Pantano (reed geweldig in de Ronde van Zwitserland, maar is misschien een hype en zit met Frank in één team)
Iemand nog een doorslaggevende afweging?
'@coningtador
Zit zelf ook na te denken over 750.000 renner, temeer omdat ik uit de categorie 1.000.000 de "pareltjes" al te pakken meen te hebben.
De namen die je noemt hebben allemaal wel iets, maar dan net ook niet de doorslaggevende factor. Toch zou ik zelf gaan voor Rosa. Puur vanwege het feit dat hij naast zijn eigen kansen ook teampunten kan halen. Zelfde geldt bijv. ook voor een renner als Jon izaguirre..
Oke ik zit met een dilemma. Ik heb VanAvermaet in mn poule zitten en Matthews. In eerste instantie Matthews voor de vlakke sprints en de groene trui maar 3,5 mil vind ik dan wat veel voor hem wanneer hij alleen voor de lastigere etappes gaat, want dat lees ik hier toch?. Daar heb ik VanAvermaet al voor.. Dus wat is wijsheid?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.