Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 69 ... 169 170
Jelle van der Linden

Maar staat er in dat bericht, dat hij wel of niet mee gaat doen aan de massasprints in de tour (of alleen de heuveletappe's)

Aanklampen

flat stages = synoniem voor vlakke aankomsten....

Jori

'@WCEendT: Lijkt me niet dat ik iets gemist heb, hooguit dat ik niet alles hier vertel ;)

ConINGtador

Ik heb in mijn team nog plaats voor één 750k'er. Ik twijfel tussen:

--> Diego Rosa (reed geweldig in de Dauphine, maar zit met Aru en Nibali opgescheept)
--> Sepulveda (redelijke klimmer, komt in aanmerking voor witte trui, maar kon niet overtuigen in Route du Sud)
--> Pantano (reed geweldig in de Ronde van Zwitserland, maar is misschien een hype en zit met Frank in één team)

Iemand nog een doorslaggevende afweging?

Laatst gewijzigd
ONCE

Als je niet mee kan doen met de "flat sprints" ga je zeker ook geen groen winnen. Helemaal niet met die nieuwe regels. Misschien dat iemand orica even kan bellen?

Jori

'@ONCE: Ze gaan dus niet voor de groene trui en dus niet voor de massasprint

ONCE

Ah ik ben echt stekeblind. Lees dus gewoon over het woordje "not" heen :D goeiemorgen

Pietje Precies

Nope, Matthews gaat zich puur op de tussensprints richten.

PeterPaprika

Wel leuk hoe het ene statement van een ploeg hier direct verworpen wordt maar deze er dan weer als een warm broodje ingaat.

ONCE

Zijn er echt mensen die matthews in hun ploeg hebben dan :p

vasnd

OGE downplayed. Valverde zegt niet voor eigen succes te gaan. Gras is groen.

ONCE

En nibali gaat de kloten uit z'n lijf fietsen voor Aru. Zoiets

nathancouw

Voor wie gaat Orica dan gaan in de vlakke sprints? Of gaan ze uberhaupt niet meedoen voor de voorste plaatsen..?

nathancouw

Btw, alles op deze pagina heeft een vloek over zichzelf afgeroepen aangezien dit pagina 69 is... Helaas. Dus Matthews wint de groene trui!

Jalabert88

'@coningtador
Zit zelf ook na te denken over 750.000 renner, temeer omdat ik uit de categorie 1.000.000 de "pareltjes" al te pakken meen te hebben.
De namen die je noemt hebben allemaal wel iets, maar dan net ook niet de doorslaggevende factor. Toch zou ik zelf gaan voor Rosa. Puur vanwege het feit dat hij naast zijn eigen kansen ook teampunten kan halen. Zelfde geldt bijv. ook voor een renner als Jon izaguirre..

vasnd

https://www.facebook.com/tinkoffsport live

nasibal

tw, alles op deze pagina heeft een vloek over zichzelf afgeroepen aangezien dit pagina 69 is… Helaas. Dus Matthews wint de groene trui!

69. Voor sommigen een vloek, voor anderen..

Afin, dat is dus waarom ik exact op pagina 42 de gouden tip heb gezet.

ivo001

'@Jalabert
Met een aantal finishes na een afdaling zou ik zelf eerder voor Sanchez gaan, maar ik kan zelf geen goede manier vinden om plek te creëren voor een setje 750k renners.

Patrijs

Contador, Sagan, Majka, Kreuziger, Kiserlovski, Gatto, Bodnar, Tosatto en Valgren voor Tinkoff naar de Tour. Mooi team wel!

Jalabert88

'@ivo
Voor mij is het een kwestie van budget opmaken of 250.000 overhouden. De keuze wordt bij mij beinvloedt of ik 7 of 8 pure sprinters meeneem. Sanchez zou idd bij 7 pure sprinters een goed alternatief zijn!!

jort101

Als je bijvoorbeeld poels in je team hebt en Froome wint een etappe en die heb je niet in je team, krijgt poels dan wel of niet teampunten van Froome.. en hetzelfde met de leiderstrui.

Johnnyloco4

Jazeker!

jort101

Aahh Oké..
Wist het niet zeker meer ;)

pirazzi

Maar dan moet je wel Poels opgesteld hebben in de etappe die Froome won.

master-pieter

Oke ik zit met een dilemma. Ik heb VanAvermaet in mn poule zitten en Matthews. In eerste instantie Matthews voor de vlakke sprints en de groene trui maar 3,5 mil vind ik dan wat veel voor hem wanneer hij alleen voor de lastigere etappes gaat, want dat lees ik hier toch?. Daar heb ik VanAvermaet al voor.. Dus wat is wijsheid?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 69 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.