Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 68 ... 169 170
Pietje Precies

Het zal ook van zijn eerdere succes afhangen. Kittel is een renner die een lastige rit wat vlotter laat lopen als ie al een paar zege's op zak heeft.

Tommytom

De Kittel die geen verkeersdrempel overkwam bestaat al lang niet meer

ditisdavid

Kittel had wel meegesprint in etappe 7 van de Giro als hij geen pech had gehad op 5 km. Dat was geen makkelijke etappe en hij was ook een tijdje gelost maar hij ging er dus wel voor, en hij stond al op 2 uit 3 toen. Kittel zal ook alleen maar beter zijn in de Tour...

WCEendT

EDIT

Laatst gewijzigd
LutsenkoFan

Nee kittel blijft bij mij thuis

RubenVB

Mclay wordt de Marezcko van de Tour. Kan leuk doortrappen op het eind van een platte etappe, maar vervolgens schreeuwend naar zijn moeder in een topronde.

Goozbabs

En wat denken jullie van Breschel? Ik ben beetje bang als ik hem neem, dat ze voor Navardauskas gaan, die eigenlijk niet zo goed kan sprinten. Wie denken jullie dat ze gaan uitspelen voor de sprints?

JimKro

Kittel die nog geen drempel overkomt gaat inderdaad echt niet op WCeendt. Hij klimt juist vrij sterk dit jaar.

David Walsh

Wat een drama deze scoritoronde.

Mijn team laveert van topsprint naar topklim team en weer terug. Tussendoor wordt soms ook nog een leger aan 1,5M renners naar binnen geschoven. Al ben daar inmiddels over uit: ik neem 1 en heuuuul misschien 2 renners mee kaliber Yates, Meintjes, Aliphilippe, Costa, Frank etc. .. Voorgaande jaren teveel op dit soort mannen gegokt. Maar, losgezien van Costa en aantal jaren terug, komen deze mannen vaak niet verder dan aanklampen en met geluk een paar top 10's. Nee... in het verleden heb ik mezelf te vaak wijs gemaakt dat een Yates of Meintjes wel effkes een paar etappes gaan pakken.

Hoeveel van deze potentiele pareltjes nemen jullie mee? Of leggen jullie het zwaartepunt 'ook' in de sprint en klimteams

David Walsh

En wat denken jullie van Breschel? Ik ben beetje bang als ik hem neem, dat ze voor Navardauskas gaan, die eigenlijk niet zo goed kan sprinten. Wie denken jullie dat ze gaan uitspelen voor de sprints?

Same here.. is die Navardauskas nou echt als rassprinter in te schalen? Dacht altijd dat dit een hardrijder was die, wanneer hij de kans ruikt, op Cancellara achtige wijze voor een spurtend peloton uitgaat. Hij schraapt dan weer wel vaak behoorlijk wat punten bij elkaar.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Ik stel voor dat iedereen nog maar eens naar deze beelden kijkt en daarna naar het parcours van de komende tour sprints gaat kijken.
https://youtu.be/ktj4oGUWyhU?t=1m35s

@David Walsh
Ik ga voor of een klimmersteam of voor een sprintersteam.

Laatst gewijzigd
PeterPaprika

Mijn hele team zit vol met pareltjes.

David Walsh

Mijn hele team zit vol met pareltjes.

1,5mln pareltjes? ;)

PeterPaprika

'@WCEendT
Je begrijpt toch ook wel dat dit natuurlijk bijzonder weinig zegt over de algehele kwaliteiten van een renner he? De ene dag is de andere niet.

Laatst gewijzigd
ONCE

Er zitten gewoon teveel renners in het 2tot 3,5 segment die een groot vraagteken zijn. Zowel bij de sprinters als Ak mannen.
Daarom komen veel mensen bij de toppers aangevuld met 1,5 mensen uit

Eindwinnaar wordt de persoon die uit dat segment onder de top de juiste renners gekozen heeft en de juiste 1 of 2 dure jongens heeft laten lopen. Maarja wie o wie van die gasten gaat dat zijn ;)

Aanklampen

Een ploegleider: :-)

Tis te vinden
“But what we’re not doing with ............... is chasing the green jersey, we’re not in for the flat sprints."

Laatst gewijzigd
Jori

Hmm, dus Greipel sprint beter dan Colbrelli, Demare, Jungels, Hofland, Belletti en Zabel? (ja ik keek even in pcs)
Dit verandert alles!

ONCE

Aanklampen

Als dat een voorbode is eindigt de desbetreffende renner als 3e in dat klassement. Ze hebben het in die ploeg namelijk eerder geroepen :D

Stuff

'@Aanklampen

Deze: http://www.adelaidenow.com.au/sport/oricagreenedge-confirms-michael-matthews-and-simon-gerrans-will-ride-in-tour-de-france-as-a-team/news-story/5be3022bb95a95e2690eb86310019b3f

nasibal

Mooi, al het werk wat hier anderen uit handen wordt genomen :) Ik ben fan.

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik zou met veel plezier LL Sanchez in mijn team stoppen, maar zie niet in hoe ik plek voor 2 750k renner moet creëren zonder daarvoor veel kwaliteit in te leveren.

Aanklampen

handig om links er neer te zetten, dan maak je het wel heel makkelijk.

Zoals eerder gezegd komt hij tekort tegen de snelle mannen. Ook tegen Sagan. Die wint bijna zeker groen, en een derde plek in dat klassement is iedereen over 2 weken na de tour al weer vergeten.

Daarnaast zou ik bij die eikel van een Nacer uit de buurt blijven. Brokkenpiloot

Stuff

Ach ja, iedereen kan googlen, linkje kan toch geen kwaad...

WCEendT

'@Aanklampen
Dat gaat over Matthews?

Edit;
Ja dus het ging over Matthews, dan moet ik toch nog wat aan mijn sprintersploeg gaan veranderen...

@Jori
Jij hebt dus niet begrepen wat ik bedoelde :).

Laatst gewijzigd
Goozbabs

'@WCEendt, gaat natuurlijk om Kittel die lost. Echter denk ik dat hij wel deze percentages aan zou kunnen als hij niet de etappes ervoor voor het behouden van het roze ging.

Edit: ik bedoel natuurlijke roze :')

Laatst gewijzigd
1 2 ... 68 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.