Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 67 ... 169 170
Professor Plof

'@Mollema; sowieso geldt; er zijn maar 4 aankomsten die geschikt zijn voor pure sprinters (dus zonder hindernissen), waarbij het nog maar de vraag is of ze allemaal in een sprint eindigen. Je kunt je nog afvragen of je 't Kittel waard vindt...

Niballie

Matthews reed vorig jaar zelfs uit met gebroken/gekneusde ribben. Hoezo zou je verwachten dat hij fit niet uitrijdt?

Mollemawintdetour

'@allieballie

Matthews valt ook in de categorie: 'of ze iedere keer wel mee sprinten'.

WCEendT

'@PP
Maar 4 echte sprinten? Denk dat jij sommige aankomsten flink overschat.

vasnd

'@Mollema buiten Sagan en Coquard, wie niet?

Aanklampen

Ik tel er ook meer.. Een sprint waar de laatste 500 meter 'vals plat' oploopt is voor mij ook een echte sprint...

Matthews heft aangegeven zijn ritten uit te zoeken. Tegen Kittel, Greipel en Groenewegen (;-)) komt ie pure snelheid te kort....

Mollemawintdetour

'@wceendt

Edit; Het is toch leuker als iedereen zijn eigen onderzoek doet..

Laatst gewijzigd
Professor Plof

'@WC Eendt. Of jij onderschat sommige aankomsten....we gaan 't zien! :)

Professor Plof

'@Mollema, dat was het bericht wat ik aan het typen was, voordat ik dacht; ach laat ieder 't maar voor zichzelf uitzoeken :P

Niballie

'@mollemawintdetour

Oh, ha die categorie had ik over het hoofd gezien.

jort101

Is er nog iemand die het risico neemt om Sagan buiten de selectie te houden?

WCEendT

Edit;
... toch maar niet he :).

Laatst gewijzigd
Jori

Matthews heft aangegeven zijn ritten uit te zoeken

Heb ik iets gemist? Ben hier namelijk wel benieuwd naar!

Verwacht dat eerste sprint iedereen volle bak gaat. Geel ligt erg binnen hand bereik en voor types Sagan, Matthews ligt er eventueel in de 2e etappe ook nog een mogelijkheid. McLay is 500.000 btw

zomaareens

Matthews heeft aangegeven zijn zitten uit te zoeken?
Dat heb ik ook gemist... bron?

vasnd

Luis León voor 750k :)

Mardai

Iemand een renner die kan gaan verassen in de tijdritten? (net als ik Giro)

WCEendT

McLay voor 500K is natuurlijk een goede goedkope sprinters optie naast Enger, denk dat ik hem lekker buiten mijn team laat.

siht

McLay kun je na een week afschrijven. Die stapt tijdens de eerste bergetappe af zoals hij in alle zware rondes heeft gedaan.

Noud89

Sommige aankomsten worden hier echt overschat. 3 & 11 worden gewoon sprints hoor, en zelfs 4, 10 & 16 hebben behoorlijke kansen om gewoon in een sprint te eindigen.

Jorro97

zijn dit jaar niet echt veel etappes voor matthews of van avermaet.

vasnd

'@Noud het zijn dan ook voornamelijk verkapte "gaat Kittel dit winnen" stellingen.

nielsduif88

Weet iemand wanneer de rugnummers bekend worden gemaakt?

Professor Plof

Wat vasnd zegt... ik zie Kittel in 4, 10 en 16 niet meedoen om de knikkers

WCEendT

'@PP
Kittel heeft dan ook al moeite met een stoeprand.

robotour

Kittel vs Greipel, Bouhanni vs Groenewegen, Coquard vs Matthews, Sagan = alleskunner. Sprinten in de 2/3e lijn : Cavendish, Kristoff, Hagen, Impey, Mclay, Dumoulin, Degenkolb, Vanavermaeat, Sam Bennet, Archbold, Navardauskas, Richeze, Alaphillipe, Bonnet, Sinkeldam, Enger, Cimolai, Stuyven en Theuns.
Keuze genoeg en ik zal vast nog wel een paar renners die voor de top-20 mee sprinten vergeten zijn.

1 2 ... 67 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.