Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 72 ... 169 170
ditisdavid

Tis vrij simpel in principe, heb je Kittel als kopman, dan ook Sagan doen, heb je Greipel, dan neem je beter een Dan Martin of Alaphilippe (maar dat is mijn mening, als je Sagan als kanshebber ziet in etappe 5 en Greipel niet voor 11 en 16, dan werkt Greipel plus Sagan weer wel)...

schlossborn1995

Och jongens toch. ik zit de hele tijd maar te schuiven en op dit moment heb ik zowel Kittel als Contador niet in mijn team.. maar durf ik dit aan?

kierewietje

'@Misterlucky96 Boasson Hagen

Jelle van der Linden

Van wie verwachten jullie meer in de massasprints Stuyven of Theuns van Trek?
Stuyven sprint toch niet vaak mee op vlakke sprints, meer met heuvel erin?
Theuns ben ik niet heel bekend mee, maar is toch ook voor een iets heuvelachtiger parcours?

robinleerssen

Gaat gallopin iets klaarspelen deze tour?

Matti

Ik neem geen van beide. Dan kies ik liever Bennett of Groenewegen van wie ik weet dat zij zeker meedoen in de sprints.

En die Mclay is een mooie 500k renner, al sprint hij 3x top 10 in de eerste week dan is hij zijn punten al waard.

jort101

Ik kan zoals altijd weer niet kiezen tussen greipel of Kittel of dat ik ze allebei kies en dan Sagan weg laat..

vasnd

Ik vind Bennett helemaal geen zekerheidje. Moet het ook maar eerst bewijzen. Groenewegen eveneens.

TheStrikers

Ik neem Gewoon Sagan Kittel Greipel en Kristoff:p

Cochapolla

Ja maar wie maak je dan kopman :-)

Geurtje

Om punten te pakken zit ik met een dilemma:

Contador en Theuns of Aru en Dumoulin/Barguil ???

Roept u maar……

vasnd

KAASSOUFFLÉ!

Gilaso

Losada, enger, buchmann, mcclay, konrad en craddock. Wie zal de meeste punten pakken? Graag een rangschikking. Gr. Darwin

Poeksel

Aan een boel posters hierboven: je hebt meer kans op antwoord als je laat zien dat je zelf erover hebt nagedacht.

Een paar pagina's geleden vroeg iemand of Landa voor eigen kans zou mogen gaan. Ik vermoed van wel; althans, hij wil het zelf, en het is voor Sky ook handig als hij relatief hoog in het klassement staat en een potentiele bedreiging vormt voor andere klassementsmannen.

ivo001

Ik kan de pagina om naar subpoules te zoeken gewoon niet gevonden krijgen. Vind de Scorito site toch een beetje onoverzichtelijk. Het lukt me alleen om een eigen subpoule aan te maken, of aan een subpoule deel te nemen als ik de directe link heb.

MrSpeckNeck

'@ivo Dit kun je doen door naar spellenkalender te gaan en daar de tour te selecteren en dan doe mee aan subpoule of iets dergelijks. Via deze link kom je er: https://www.scorito.com/search/index?selectedmarket=50

Ben het overigens wel met je eens dat het allemaal wat overzichtelijker kan.

De Dikke Slak

'@Ivo001 Via website: druk op button "doe mee", dan kun je zoeken. Via mobiel eigenlijk idem. Druk op banner Tour en dan button "zoek subpoule".

Lage rugpijn

'@ robinleerssen: nee

De Dikke Slak

Wat moet ik van die Enger denken? Gevalletje hoe heet hij ook al weer bij de Giro? Mareckzo of zo? 5 ton, maar kan daar ook voor de teampunten mee gaan met andere renner.

WCEendT

'@De Dikke Slak
Dit hebben we al uitbundig besproken... dat geldt overigens voor 80% van de vragen die nu gesteld worden.

RubenVB

Wie vinden julle dat ik als ploegleider moet kiezen voor de extra punten?

Vino of Adje Engels. Graag met argumenten.

RENS9

'@Lage rugpijn: Redelijk pessimistisch, kan prima de tweede dag het geel pakken en dan is hij zijn punten al meer dan waard. Zal inderdaad niet weer opeens een top klassement rijden de eerste twee weken, maar is daarom juist een ritten kaper als hij de vrijheid heeft, een miljoen is in ieder geval weinig voor zo'n all-rounder, vorm is niets mis mee namelijk.

Niballie

'@RubenVB

Sowieso Vino, als hij dreigt te verliezen legt hij gewoon een zak geld op tafel. Altijd winnen dus!

Wielrenfan3

Na veel slechte scores voor het EK voetbal op Scorito, gaat de Tour 2016 mijn 2e spel worden. Via wat rondzoeken voor goede info, hier op dit forum terecht gekomen en bijna alles hier gelezen om wat tips te scoren van de echte 'kenners' :P

De ploeg is bijna rond, maar dat dacht ik de vorige dagen ook steeds voor ik het weer omgooide

Ik twijfel vooral over KIryienka. Ik kan ook kiezen voor Tony Martin (zelfde prijs) en Cancellara (zelfde prijs) maar dan is Tony Martin wel de betere optie lijkt me. Kan Kiryienka meer punten pakken dan Tony Martin? Mede dankzij de ploegpunten van Froome?
Of moet ik toch een miljoen meer betalen voor Dumoulin.
Of heeft bijna niemand een tijdrijder in z'n ploeg vanwege het ontbreken van de proloog tijdrit en de bijbehorende punten voor de gele trui (zoals in 2015)

Dumoulin kan natuurlijk ook verrassen in de eerste week, maar hoelang blijft hij meerijden met het oog op de OS?
En ik moet dan ook weer een miljoen vrijspelen door bijvoorbeeld Bouhanni in te ruilen voor Degenkolb

Opties:
1. Dumoulin + Degenkolb
2. Kiryienka + Bouhanni
3. T Martin + Bouhanni

Iemand die zn licht er op wilt schijnen?

snoek1974

'@ wielerfan 3

Vind wel dat jezelf moet beslissen in deze , maar je beslissing hangt af hoe de rest van je team in mekaar zit , als je een tijdrijder neemt , moet die wel ergens opgesteld kunnen worden voor teampunten en niet alleen kunnen tijdrijden aangezien er maar 1 tijdrit is en de laatste rondes paar keer flink zijn beïnvloed door weersveranderingen. Vb Dumoulin werd 15de in de giro .

Je moet je dus eigenlijk afvragen of je het laatste Miljoen wel in een tijdrijder wil investeren , maar alles hangt af hoe de rest van je selectie in mekaar zit of je kiest voor een sprinter , een puncheur , een klimmer of toch een tijdrijder , je krijgt alleen maar teampunten als je die renner ook in je dag selectie van 9 opstelt , dus als je bijv je klim ploeg vol zit , heeft het geen zin om Kiryienka te selecteren .

Sprinters vind ik ook lastig , daar zit bij mij ook het laatste dilemma , er doen zoveel topsprinters mee dat je af moet vragen hoe chaotisch die gaan worden en of elke sprinter elke dag goed kan worden afgezet om mee te sprinten en hierdoor is de kans op valpartijen groter .

Mijn dubio is of ik kies voor Kittel of Greipel / of het wordt Coquard en Stuyven , of Bouhanni en Richese of ik gebruik geld van Stuyven om een 1,5 Miljoen renner up to graden tot Bardet of Nibali .

1 2 ... 72 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.