Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 93 ... 169 170
PeterPaprika

Ben ik de enige die vind dat dat etappescherm er ook niet op vooruit is gegaan? Alles staat maar random door elkaar zo :|

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Zoek nog een 750.000 renner aangezien je anders niet uitkomt als je al een andere 750k renner hebt en nu zie ik dat Bodnar een goeie tijdrit alsmede mogelijke teampunten Sagan en Contador heeft. Die heb ik hier nog niet langs zien komen. Is daar wat mee of zou Coppel een beter alternatief zijn

jort101

Ik heb ook nog een laatste keuze:
Vakoc of craddock, vakoc voor teampunten etixx en misschien eigen punten? En craddock voor de verrassing. Heb 2 etixx renners.

Pondje

Bodnar

Mardai

Ik twijfelen alleen nog of ik Boogerd neem of Erik Dekkah.

Iedereen heel veel plezier en succes met de poule!

Onthoud wat jullie moeder altijd zei: meedoen is belangrijker dan winnen!

EPOmeister

En terwijl de discussie na een te ruime bocht op pagina 45, ingestuurd door David Walsh en blind gevold door experts WCeendT, nasibal en hun trouwe forum consorten, weer de juiste richting op gaat slaagt Poeksel er toch in weer een nutteloze additie aan dit forum te doen. De klakkeloze repititie van een NOS persbericht inzake de ambities van renner Tom Dumoulin vergezelt hij van de melding dat hij hem niet heeft. Niemand wacht op de spinsels geproduceerd van achter uw bureautafel in Almere Buiten uitkijkend op 6 woningen van hetzelfde type Blokfluit A Poeksel.

Laatst gewijzigd
Roel92

Geraint Thomas of Warren Barguil? Lastige keuze!

Vincentzo

Barguil. Geen lastige keuze.
http://www.cyclingweekly.co.uk/news/racing/tour-de-france/is-it-the-end-of-the-tour-de-france-gc-road-for-geraint-thomas-240144?utm_source=Twitter&utm_medium=Social

Kingstown

Geraint Thomas of Warren Barguil? Lastige keuze!

Geen van beiden. Zo lastig is dat niet.

EPOmeister

Mardai zelf heb ik ook moeite met deze keus. Boogerd was wel goed op La Plagne een paar jaar terug maar die zit niet in het parcour deze editie. Daarnaast gaat in de wandelgangen rond dat de gestopte Lance A. zijn motoman beschikbaar heeft gesteld aan Erik Dekker. Lastig deze

user18169

Voor de 888 keer aangepast. 😂
Maar goed dat het zo begint.
Succes allen!

arviidd

'@Jort: Doe maar Vakoc ik heb Craddock al als verrassing. Is dat een goede reden?

Laatst gewijzigd
joenique

'@arviidd;
Hahahahah

Mardai

EPOmeister heb jij een betrouwbare bron? Is het waar van Lance A ? Want dan is de keuze makkelijk! Erik Dekkah wordt mijn kopman

EPOmeister

Even een sfeerupdate uit huize nasibal. De aanstaande grand depart hangt als een donderslag bij heldere hemel boven het kenniscentrum en tevens 2-kamer appartement vanwaar nasibal zijn wijsheden ongevraagd rondspuit. De vrouw des huizes en tevens moeder van nasibal is naar haar kamer gestuurd en mag alleen tevoorschijn komen om brood te roosteren voor de wijsheer die het scorito poule wielerflits topic met speels gemak naar zijn hand zet. Het orakel draair voor de 8346e keer zijn excel simulaties met het angstige gevoel dat de recentste onderliggende informatie updates niet correct zijn. Speelt Lotto-NL Jumbo een listig spel met de darmproblemen van Groenewegen? Moet ik Poeksel op zijn woord geloven als hij zegt dat Dumoulin het geel gaat proberen te pakken? Met trillende vingers ruilt hij Sam Bennett nog een keer voor S. Dumoulin, tevreden terugdenkend aand die keer dat hij iedereen het zand in de ogen strooide over de kansen van de sprinters. Het leven van een forum en wielerspel expert is geen makkelijke, echter, meldt het orakel, ik heb dit leven niet gekozen maar de mede forumbezoekers hebben dit aan mij opgelegd. Als iedereen je spinsels voor waarheid gaat aannemen dan eindig je zoals ik: bij je moeder thuis op je 31e met een excel model waar de quants van banking en finance jaloers op zijn.

Laatst gewijzigd
PeterPaprika

Och weer zon gefrustreerd ventje omdat ie hier geen kant en klaar team kan komen ophalen?

Mooie_Mario

Team helemaal compleet, maar ben bang dat ik teveel berg mannen heb. Van Avermaet blijft maar zeggen dat het zijn kans is om morgen geel te pakken. De meeste frisse sprinters moeten dat bergje van 3km toch wel kunnen verteren lijkt me. Mijn twijfel is dus om A. Yates eruit te halen en van Avermaet op zijn woord te geloven. (wetende dat er nog een paar van die aankomsten zijn). Yates staat niet in mijn basis 9 van een berg etappe, dus ben bang dat ik niet weet wanneer ik hem moet opstellen, of ik moet er vanuit gaan dat er weer veel klassementsmannen gaan sneuvelen de eerste week.

Mardai

Sprinters: Benneth of (franse) Dumoulin?

Poeksel

Wat is er precies nutteloos aan de opmerking dat Dumoulin ambities voor de gele trui heeft, Epomeister?

tricoloor

Het was weer een genot dit topic te volgen, helaas had ik niet zoveel tijd om heerlijk te puzzelen aan mijn Scorito poule. Het is de eerste keer dat ik de tour poule speel. Het valt mij op dat het verschil tussen de tour en het giro spelletje toch groot is.
Ik ga natuurlijk nog niet mijn team prijsgeven, maar ik neem een risico door Quintana thuis te laten :) (Mijn sprinters team was wel heel heel matig, voor ik quintana eruit gooide :P)

EPOmeister

Graag wil ik dit moment en uw aandacht grijpen om Peter 'de eeuwige meelezer' Paprika te feliciteren met zijn eerste forumpost. Na jaremlang heimlijke aanwezigheid en 's nachts dromend van de scherpe analyses vsn WCEendT en nasibal kon hij een zeldzame kritische noot op 'zijn' nasibal niet onbecommentarieerd laten gaan. Ik hoop dat uw abbonement op de analyses van nasibal u geholpen heeft met dit spel. Nogmaals van harte welkom!

Mardai

Wie denken jullie dat er meer punten gaat halen obv laatste tijd. Benneth of de franse Dumoulin??

Lage rugpijn

We gaan beginnen.....! Nu maar hopen dat het gelukt is om mijn tegenstanders albasini, luis leon sanchez en izaguirre in de maag te splitsen....:-)
Tom Dumoulin blijft toch een bron van vermaak. Hij is op tijdritgewicht dus te zwaar voor het hooggebergte maar laat het klassement niet lopen als het toevallig mee zou zitten........Pfoe, lastig. Als ik iemand anders was zou ik hem zeker meenenem....

PeterPaprika

'@Mardai
Ik zou het nog drie keer posten, je krijgt vanzelf wel een antwoord. Toch? Toch???

Laatst gewijzigd
David Walsh

Huh he? EPOmeister?!? Jij bent .. Hmm aangenaam, jou mag ik wel

1 2 ... 93 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.