Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 94 ... 169 170
CFC

EPOmeister,
Als je interessant wilt doen door je woordenboek open te trekken, zorg er dan wel voor dat je woorden goed spelt.
Ik kan er normaal gesproken wel overheen lezen, maar als je zo interessant wilt doen moet je er ook voor zorgen dat het klopt.

aardappeljager

Veel plezier allemaal

LutsenkoFan

Heb net een 2e team gemaakt omdat ik van de regels van de subpoule een aantal renners niet mocht hebben.. Ik heb misschien wel meer vertrouwen in dit team gek genoeg..

David Walsh

Haha CFC, de pot verwijt de ketel...

"Jou woordenboek" is bezittelijk sherlock grammatica. De "dubbeljoe" mist dus.

Dit land verpaupert!

Ongelooflijk, al die incapabele likkers op de fora. EPOmeister heeft groot gelijk dat hij er met een grote hark doorheen gaat en er beroepsmatige kwaliteit voor terug haalt; menschen die harder posten, weten wat ze moeten doen en dat ook echt gaan doen. Weg met die trieste vriendjescultuur. Broodtrommel met, buro leegruimen en in gestrekte draf op het UWV an ! Duik in de kaartbakken, leer de principewerking van de schoffel kennen en dan op de wijken in om de perken en de bermen te snoeien ! Poeksel als opzichter wellicht.

sprintgeit

Teampje 1 is er ook eindelijk klaar voor. Last minute nog een kleine omzetting doorgevoerd (ojeee!) en toen toch weer teruggedraaid. Zal vast en zeker weer wat gevloek opleveren tijdens de tour. De basis van mn team is eigenlijk al anderhalve week onveranderd gebleven. Toch heb ik wel een variant of 3 a 4 in mn hoofd gehad om de accenten net wat anders neer te leggen. Er is gewoon heel veel mogelijk deze ronde, dat heeft het puzzelen ook leuk gemaakt. Bij de Giro was ik er bijvoorbeeld vrij snel uit.

Heb veel interessante dingen gelezen van met name Poeksel, vasnd, WCeendT, ONCE, PeterPaprika en niet te vergeten de veel geroemde Nasibal. Benieuwd naar de teams van bovenstaande mannen en ook van de andere mensen die actief hebben bijgedragen aan de discussie. M'n eigen team zal ik zometeen ook even posten. Het is aardig gelukt om in 93 (WTF!) pagina's de opstellingen en zal ik jantje of pietje kiezen posts te beperken volgens mij.

Vandaag helaas niet in de mogelijkheid om te zien hoe Dylan iedereen een poeppie laat ruiken, maar morgen ga ik er eens goed voor zitten.

Jeje

Selectie helemaal klaar!

7 sprinters
8 pure klassementsmannen
2 pure punchers
2 aanvallende rittenkapers
1 tijdrijder

nasibal

Zelfs nu ik de laatste tijd wat meer afwezig kan EPOmeister het niet laten me even aan te halen. Al die ongewenste intimiteit doet me wel een beetje blozen...

Jochie, vertel eens. Is FOK! niet allang deaud? Of geldt dat alleen voor ONZ en KLB?. Staat er in KLB overigens al een topic over mij?

Verder veel succes met je pooltje :)

Busted

En we zijn onderweg!
Zitten er nog mensen met zweethandjes hun ploeg te bestuderen?

sprintgeit

Ja zijn we onderweg? Goed om te zien dat de namen van mijn geheime wapens Vilic en Picheau tot op het einde onderbelicht zijn gebleven.

Laatst gewijzigd
Busted

'@sprintgeit
Je bent je ervan bewust dat de komende tien minuten duizenden mensen deze twee klasbakken proberen alsnog in hun team te fietsen?

Pietje Precies

Die zijn al veel te druk om Tom erin te fietsen

WCEendT

En het is begonnen! Succes iedereen!

barcasportz

bam!!! deadline voorbij. Eindelijk.....

Laat de teams maar zien!!

jort101

Perongeluk Poels verwijderd en nu maar 19 renners.....

Laatst gewijzigd
JimKro

Nou hier dan mijn team.

Kittel
Greipel
Sagan (kopman)
Coquard
Theuns
Groenewegen
Van Avermaet

Besloten om voor de 3 toppers te gaan aangevuld met Coquard. Qua 1 miljoen sprinters gekozen voor degenen met de beste trein. Van Avermaet voor de lastigere aankomsten.

Alaphilipe
Bodnar
I. Izagirre
Gallopin
D. Martin

Punchers, teampuntkansen Kittel en Greipel voor de sprintetappes. Izagirre en Bodnar voor de tijdrit en wellicht teampunten (met name Bodnar). Martin als eventuele 9e klimmer.

Froome (kopman)
Quintana (kopman)
Nibali
Pinot
Landa
Bardet
Porte
Mollema

Twee klassementskopmannen en daarnaast hoop ik te verassen met Landa en Nibali.

Succes allemaal!

Laatst gewijzigd
barcasportz

Lekker teampje met verschillende verrassinngen Jimkro!

Sebaz

Froome, Thomas, Quintana, Aru, Bardet, Pinot, Barguil, Rolland, A.Yates, Meintjes, D. Martin, Alaphillipe, Kittel, Greipel, Sagan, van Avermeat, McLay, Coquard, Rosa en I.Izaquirre!

Busted

'@jort101
Niet de leukste afsluiting van weken van voorbereiding, dunkt me.

snellerfietsen

scorito heeft er ook moeite mee..

Zadelpen

Het spel is op de wagen!

Succes en plezier iedereen!

ditisdavid

Dat is dus waarom ik het laatste uur voor de start mijn Scorito niet meer open.

Professor Plof

Froome (c)
Quintana
Valverde
Aru
Bardet
Pinot
Porte
D. Martin
Yates
Alaphilippe (c)
Barguil
Meintjes
Greipel
Coquard
Groenewegen
Richeze
Sagan (c)
Van Avermaet
Gallopin
Boasson Hagen

En garde!

snellerfietsen

Waarom kan ik de kopmannen van anderen niet bekijken

shyguy

Ik heb uit sportieve hoop/vaderlandsliefde nadat het moeilijkste deel van de sportzomer er bijna op zit toch Tom D erin gezet ten koste van Thomas. Succes en veel plezier allemaal!

jort101

Het rare is.. ik heb het zelf niet verwijderd. Heb nog gekeken 5 minuten van te voren en toen was er nog niets.

1 2 ... 94 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.