Peloton Seizoen 15

1 2 ... 10 ... 34 35
Ab Normaal

'@Klootje
Yep, je bent bot.
Maand niet inloggen en je wordt verwijderd.
Kan Schizm misschien nog ongedaan maken.

Naspa

Ziet er slecht uit. Team wordt herkend, maar levert een foutmelding op:
http://www.peloton-game.com/teamdetails.aspx?id=9601

Even contacten met de admins op het forum lijkt me de meest wijze manier om weer in te stappen.
Er zijn eerdere spijtoptanten geweest die hun oude banksaldo mochten claimen.

http://peloton.proboards.com/

Poeksel

Het was best een zware etappe vandaag! Mijn eindsprinter bleef gelukkig in de voorste groep, maar mijn andere renners (inclusief de renner die gisteren derde werd) kwamen op grote achterstand binnen.

Naspa

'@same in 3:3. Rarau maakte te veel snelheid voor mijn snode plannen. En omdat mijn gc-man in de tweede groep een kansloze sprinter aan het helpen was, duid ik de sprintzege van Fars als een Pyrrus-overwinning.

Justin Case

Mijn hemel, waarom lost mijn sprinter in een sprintetappe altijd op het voorlaatste segment! Nu wordt hij 18e op 51 seconden. Ik heb dat prijzengeld heel hard nodig!

Naspa

'@Justin, kijk eens naar zijn TT of vlakke skills. Voornamelijk de laatste loont om te verbeteren omdat deze ook meetelt als de eindstrook vlak is.

Justin Case

'@Naspa zijn vlak is niet bijster goed, maar waarom lost hij dan zo laat?

Naspa

'@Justin. Omdat dan zijn helpers zijn gelost die hem iets compenseren?
Het is ook een soort afval race, bij elke zwakke broeder die lost gaat het gemiddelde tempo iets omhoog, en worden de een-na-zwakkeren de zwaksten, zo zie ik het tenminste.

Maar een andere simpelere verklaring zou strookje 22-23 kunnen zijn; er lag een heuveltje.

Laatst gewijzigd
Naspa

Die Bosko van Sparta B is me er ook eentje. Ik zette verleden week Peralta te koop. Leuke renner, maar al 35 en hij levert me te weinig op om een dure contractverlenging in te gaan. Ik vraag iets 12.500 euro. Lukt niet, ik zet hem maandag te koop voor iets van 7.250. Er wordt dan wel geboden, maar Bosko ovebiedt en krijgt hem voor 8.772. Nog geen tien minuten later (dus het tijdstip maakt niets uit) zet hij hem te koop voor 20k en er wordt gelijk gehapt.

Handige speculatie. 12k winst om twee keer op een knop te drukken.
Ik zit er op zich niet mee. Geen heel groot bedrag en ik hoef in ieder geval zijn salaris niet meer te betalen.
Maar ik vraag me toch af: waarom toch? Enkel vanwege de divisie/naam? Of promoot hij zijn renners beter/actiever?

Poeksel

10228 winst om precies te zijn :) Ik denk dat het gewoon toeval/geluk is.

Naspa

Maak de 0 een 1 en je hebt 'm helemaal precies:-) Misschien heb je gelijk, heeft hij geluk met het vinden van een koper.
En toch neemt Bosko bewust een beperkt risico, lijkt me. Doet ie niet zomaar; hij vindt de speculatie wel aardig en ik denk dat hij wel een bepaalde naam heeft die meetelt.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Er gaat 5% af toch? Maar inderdaad, hij doet het vaker:

46821 8/6/2016 Mahieddine Braeckevelt Verkocht aan Hüsker Dü $32,210
Vergelijk IP adressen
46819 8/6/2016 Emílio Morais Verkocht aan Trapani As $11,000
Vergelijk IP adressen
46818 8/6/2016 Nils Humbet Verkocht aan De Oranges $16,105
Vergelijk IP adressen
46817 8/6/2016 Otha Larminie Verkocht aan By The Way $60,500
Vergelijk IP adressen
46816 8/6/2016 Nicholae Puravet Verkocht aan M84_ $55,000
Vergelijk IP adressen
46815 8/6/2016 Tomic Moceanu Verkocht aan dirks toppers $73,205
Vergelijk IP adressen
46769 8/3/2016 Mahieddine Braeckevelt Gekocht van Eristoff-Vodka $1,464
Vergelijk IP adressen
46768 8/3/2016 Adalberto Folle Gekocht van Eristoff-Vodka $10
Vergelijk IP adressen
46767 8/3/2016 Nils Humbet Gekocht van Eristoff-Vodka $10
Vergelijk IP adressen
46766 8/3/2016 Otha Larminie Gekocht van Eristoff-Vodka $13,443
Vergelijk IP adressen
46764 8/3/2016 Emílio Morais Gekocht van Eristoff-Vodka $11
Vergelijk IP adressen
46762 8/3/2016 Nicholae Puravet Gekocht van Eristoff-Vodka $11

BrokenChain

de teddy's doet/deed het ook en tossboom ;)

Slayer772004

De Giro eens bekeken: hele leuke ronde. Mooi parcours !
En de laatste dag zou wel eens een killer kunnen zijn, met die verschillende lange stroken vlak ... je kan je er gemakkelijk op verkijken. Spijtig dat er nog fitnessupdate is voor die laatste rit, anders gegarandeerd sensatie.

Poeksel

Opmerkelijke verdeling van de etappes over weken. Wat gaan jullie de eerste week met je klassementrenner(s) doen, elke dag aanvallen of in een bepaalde etappe fitness opsparen?

Ab Normaal

Elke dag aanvallen kan gewoon niet!

Poeksel

Maar hoe kan je proberen te voorspellen in welke etappe de kleinste verschillen worden gemaakt?

Naspa

'@Poeksel. De kleinste verschillen? Wat betreft AK is het allicht makkelijker om te kijken naar de etappes met de grootste verschillen. Naar mijn mening is het vooral de eerste week die erg lastig wordt; als men voor het AK gaat wordt het vooral een kwestie van de eerste drie dagen je verbijten, je renners sparen, inhouden om pas in etappe 4 en 5 aan te vallen.

De tijdritten zien er deze giro niet heel indrukwekkend uit. In ieder geval in vergelijking met de Stelvio de vorige edities.

Week 2 heeft slechts een overgangsrit en biedt enige kans op fitnessherstel.

In week 3 in ritten 9 en 10 zullen wat betreft het AK vs de eerdere dagjesmensen, de grootste verschillen vallen. Na rit 10 is normaal gesproken het klassement bepaald... Tenzij... indien de verschillen niet al te groot zien, zie opmerking Slayer... de sprintetappe,de slotrit in week 4, hoeft geen formaliteit te zijn.

Laatst gewijzigd
Justin Case

Ja! Van de vervelende 0 af. Eerste overwinning is een feit.
Zeg, Lamme Frans, stel ook eens renners op in u21-races, want ik heb prijzengeld nodig. Ik kom helaas tekort om voldoende merchandise te kopen.

BrokenChain

mijn motivatie is erg laag. Daarom al mijn renners te koop staan. Succes heren ;) er zitten wat mij betreft een paar mooie parels tussen ( Fawell, Parri, Veland )

Ab Normaal

Hoe komt het BC?

BrokenChain

En druk met een tweede kleine thuis en het spel wat te saai, in div 4:4 valt de tegenstand erg mee. Al zijn de andere actieve teams allemaal teams die vorig seizoen ook daar zaten. Maar goed, ik verkoop niet te goedkoop zodat ik altijd nog redelijk kan terugkeren

Poeksel

Jammer! En wel zorgen dat je elke maand inlogt he.

BrokenChain

Ja dat komt goed, zit er over te denken om een youth scout te nemen. Met het sponsor contract en de basis supporters zou dat nog moeten kunnen.

Naspa

Flaco, teammanager van Forza17 heeft zijn faillissement aangekondigd :-(
Hij lijkt geen zin te hebben om opnieuw te beginnen.
Afscheid van een oudgediende:
7/17/2016 DIV Eindigde op plaats 9 in divisie 2:1 met 1576 punten. 14
3/6/2016 DIV Cron won de prijs van beste renner van divisie 3:1 met 605 punten. 13
3/6/2016 DIV Eindigde op plaats 1 in divisie 3:1 met 6355 punten. 13
11/8/2015 DIV Eindigde op plaats 3 in divisie 3:1 met 5322 punten. 12
7/12/2015 DIV Eindigde op plaats 5 in divisie 3:1 met 3151 punten. 11
2/21/2015 DIV Eindigde op plaats 12 in divisie 2:2 met 852 punten. 10
9/7/2014 DIV Eindigde op plaats 7 in divisie 2:2 met 2104 punten. 9
5/4/2014 DIV Eindigde op plaats 4 in divisie 2:2 met 2750 punten. 8
1/5/2014 DIV Eindigde op plaats 12 in divisie 1:1 met 775 punten. 7
9/1/2013 DIV Eindigde op plaats 2 in divisie 2:1 met 3515 punten. 6
9/1/2013 DIV Winkelman won de prijs van beste renner van divisie 2:1 met 484 punten. 6
4/28/2013 DIV Eindigde op plaats 5 in divisie 1:1 met 2381 punten. 5
1/2/2013 DIV Eindigde op plaats 2 in divisie 2:2 met 4912 punten. 4

1 2 ... 10 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.