Peloton Seizoen 15

1 2 ... 11 ... 34 35
Justin Case

Wanneer ga je failliet eigenlijk? Ik heb nu een balance estimation van -640.000 en geen merchandise meer. Hoe lang heb ik te leven?

Ab Normaal

Dan ga je vanavond dood vrees ik.
Tenzij je vandaag nog 140.000 wint in de race

Naspa

'@Headcase. Trainer subiet de deur uitdoen en je overleeft nog een weekje. Paar renners te koop zetten en alles geven in Californië!

Justin Case

Ik heb nog een week om boven de -5 ton te komen.

Naspa

28 teams weg bij de update vanavond! Die eerste week van de Giro is een erg grote drempel.
Maar gelukkig, @Justin Case, je bent er nog!
Ik zie dat je een paar mooie -en ook een aantal jongere- renners te koop gezet. Woensdagmiddag, iets na 3'en in de middag. Vlak na de opheffingsuitverkoop van Forza en de verkoop van 3 van mijn renners; ik ben aan het afslanken.
Een redelijk goede 22-jarige met bijna 10 op TT, een 26 jarige met 30 skill points en de 33jarige Raducoiu, een fijne renner met goede TT skills, maar ik gebruik hem de laatste tijd te weinig.

Het is een kopersmarkt.

Laatst gewijzigd
Poeksel

28 teams weg, hoe zie je dat?

Lamme Frans

Ik wil je wel helpen door een renner over te nemen, JustinCase

Laatst gewijzigd
Justin Case

Je kan ook helpen door renners op te stellen in U21-races, Lamme. Tegenwoordig rijden we die in 3:4 met 20 man, eerder nog met 40. Aangezien ik 2 op de 3 win, loop ik veel prijzengeld mis. Maar meebieden op de renners die nu te koop staan, mag ook.

Poeksel

LF, er zijn nu veel 19- en 20-jarigen te koop voor vrijwel niets, mocht je er gebrek aan hebben.

Lamme Frans

Dat is inderdaad de reden dat ik niet meedeed, Poeksel en Headcase. Ik heb maar 1 U21 renner momenteel. ;-)

Naspa

'@Poeksel. OVer het aantal ploegen. Staat een tellertje op de pagina. Voor de update was het 222. Na de update 194. Het gaat altijd wel wat naar beneden, maar dit keer was het wel erg veel.
Natuurlijk is het niet allemaal faillissement. Niet meer inloggen, zal wel het grootste deel zijn.

MicheleBartoli

CT Bartoli begint stilaan zijn draai te vinden in reeks 4:1 . Vandaag de 2e overwinning op rij geboekt! Die 'voedingsupplementen' leggen ons geen windeieren ;-)

Ik blijf vooralsnog op de 4e plaats & ga daar wellicht ook eindigen dit seizoen, maar ik voel dat mijn team sterker wordt. Binnen 2 of 3 seizoenen kan ik nog altijd voor promotie gaan. Nu vooral proberen ritten te pakken, spaarpot aandikken & nieuwe supporters recruteren.

Ondanks de negatieve(re) teneur rond peloton hier op het forum, blijf ik het leuk entertainment vinden!

Justin Case

Het ziet ernaar uit dat ik de dip ga overleven. De renners die ik te koop heb, vinden interesse.

Dus nu de nabije toekomst. Ik heb eens zitten rekenen.
Aan sponsorgeld krijg ik 32k € binnen.
6600 supporters leveren mij wekelijks 181k € op
Laten we zeggen dat we aan prijzengeld gemiddeld 10k € per week verdienen

Dan verdien ik dus 223k € per week.

Voor dat geld heb ik een single skill trainer met 15 TT (49k €), een 12/12/12 scout (93k €) en 71k € over voor rennerslonen, want deelnemen aan 6 races per week kost zo'n 10k €

Voor die 71k € heb ik 25 trainees van gemiddeld 2K € en dan nog 21k € over voor een wedstrijdenpakker. Degraderen ga ik dit seizoen niet gezien de slappe hap onderin, dus als ik dit 2 seizoenen doe, kan ik wat opbouwen...

Iemand een gedachte bij deze plannen?

To

Poeksel

MicheleBartoli, komend seizoen promotie moet lukken!

Justin Case, zou je niet eerst wat geld sparen en dan aan een jeugdscout beginnen?

Justin Case

Ja, de aanschaf van de scout moet ik wel kunnen betalen, natuurlijk. Maar zonder scout vind ik het spel niet zo interessant.

Poeksel

Als nog iemand een reserveleider kan gebruiken, ik heb net een renner met ongeveer 8.6 leiderschap te koop gezet (voor $1.000).

http://www.peloton-game.com/cyclistdetails.aspx?id=87091

Justin Case

Mijn financiën zijn weer op orde. Wel heb ik behoorlijk wat renners, een trainer en een scout moeten laten gaan. Californië was een succes: puntentrui, 3e in AK en twee podiumplaatsen in etappes. Voor Noorwegen heb ik even niet zoveel in de melk te brokkelen, maar het jeugdrondje komt er weer aan!

BrokenChain

Vietnam
18
healthy
100%
2m06
88kg

Primary skills
Flat1
Hill 0
Mountain 4 Downhill2
Sprint 0
Time trial 2
Secondary skills
Steering3
Experience 1 Balance10
Leadership 0

trainbaar?

Naspa

'@BrokenChain. Mid season, dan heb je een 19jarige begin volgend seizoen met pakweg 11 skill points. Is niet geweldig (als je je scout wat verder optraint heb je begin volgend seizoen hopelijk 18-jarigen met 10 skill points). Secundaries ook wat mager. Ik zou er nog geen trainer voor aanstellen, maar lekker verkopen. Komt een wat grotere u21 tour aan volgende week en die 4 berg skill points trekken misschien wel aandacht. Ik verwacht dat als je 'm 4-5 dagen voor de Ronde de L'Isard U21 te koop zet, je meer interesse hebt dan normaal.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ik zie momenteel vier renners van 18 staan met een bod van 500k van EGV. Lijkt me inderdaad een goed moment om te gaan verkopen :)

Ik heb trouwens een 20-jarige met 21 primary skills totaal (en 22 secondary), ben benieuwd wat EGV daar voor over zou hebben...

Laatst gewijzigd
Naspa

'@Poeksel, ja, EGV is bezig een nieuwe generatie 18-jarigen naar binnen te hengelen. @BC, die hebben wel een of twee skill punten meer.
20jarige met 21 primary skills is errug mooi! (Mijn jonkies komen niet verder dan 18).Wint zeker elke u21 race?

Laatst gewijzigd
Poeksel

Hij won de ene, mijn andere 20-jarige de andere race. Volgende week hopelijk meer overwinningen.

Slayer772004

Op dit moment van het seizoen al 21 skillpunten voor een 20-jarige ... dat is wel heel sterk, inderdaad.
Zal wel op elke skill x,0 zijn, maar toch.

Ik heb wel wat jonkies, maar hoger dan 20 skillpunten komen mijn 20-jarigen toch niet. Zet maar te koop !

Edit: met dit seizoen nog 10 updates te gaan, 'studeert ie af' op minstens 23 punten. Best uitzonderlijk.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ik heb er ook één.
4-4-5-0-5-3, 20 jaar.

Slayer772004

Sterk ! Daar wil ik nog wel eens grof geld voor bovenhalen.

1 2 ... 11 ... 34 35

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.