28 teams weg bij de update vanavond! Die eerste week van de Giro is een erg grote drempel.
Maar gelukkig, @Justin Case, je bent er nog!
Ik zie dat je een paar mooie -en ook een aantal jongere- renners te koop gezet. Woensdagmiddag, iets na 3'en in de middag. Vlak na de opheffingsuitverkoop van Forza en de verkoop van 3 van mijn renners; ik ben aan het afslanken.
Een redelijk goede 22-jarige met bijna 10 op TT, een 26 jarige met 30 skill points en de 33jarige Raducoiu, een fijne renner met goede TT skills, maar ik gebruik hem de laatste tijd te weinig.
Het is een kopersmarkt.
CT Bartoli begint stilaan zijn draai te vinden in reeks 4:1 . Vandaag de 2e overwinning op rij geboekt! Die 'voedingsupplementen' leggen ons geen windeieren ;-)
Ik blijf vooralsnog op de 4e plaats & ga daar wellicht ook eindigen dit seizoen, maar ik voel dat mijn team sterker wordt. Binnen 2 of 3 seizoenen kan ik nog altijd voor promotie gaan. Nu vooral proberen ritten te pakken, spaarpot aandikken & nieuwe supporters recruteren.
Ondanks de negatieve(re) teneur rond peloton hier op het forum, blijf ik het leuk entertainment vinden!
Het ziet ernaar uit dat ik de dip ga overleven. De renners die ik te koop heb, vinden interesse.
Dus nu de nabije toekomst. Ik heb eens zitten rekenen.
Aan sponsorgeld krijg ik 32k € binnen.
6600 supporters leveren mij wekelijks 181k € op
Laten we zeggen dat we aan prijzengeld gemiddeld 10k € per week verdienen
Dan verdien ik dus 223k € per week.
Voor dat geld heb ik een single skill trainer met 15 TT (49k €), een 12/12/12 scout (93k €) en 71k € over voor rennerslonen, want deelnemen aan 6 races per week kost zo'n 10k €
Voor die 71k € heb ik 25 trainees van gemiddeld 2K € en dan nog 21k € over voor een wedstrijdenpakker. Degraderen ga ik dit seizoen niet gezien de slappe hap onderin, dus als ik dit 2 seizoenen doe, kan ik wat opbouwen...
Iemand een gedachte bij deze plannen?
To
Mijn financiën zijn weer op orde. Wel heb ik behoorlijk wat renners, een trainer en een scout moeten laten gaan. Californië was een succes: puntentrui, 3e in AK en twee podiumplaatsen in etappes. Voor Noorwegen heb ik even niet zoveel in de melk te brokkelen, maar het jeugdrondje komt er weer aan!
'@BrokenChain. Mid season, dan heb je een 19jarige begin volgend seizoen met pakweg 11 skill points. Is niet geweldig (als je je scout wat verder optraint heb je begin volgend seizoen hopelijk 18-jarigen met 10 skill points). Secundaries ook wat mager. Ik zou er nog geen trainer voor aanstellen, maar lekker verkopen. Komt een wat grotere u21 tour aan volgende week en die 4 berg skill points trekken misschien wel aandacht. Ik verwacht dat als je 'm 4-5 dagen voor de Ronde de L'Isard U21 te koop zet, je meer interesse hebt dan normaal.
Op dit moment van het seizoen al 21 skillpunten voor een 20-jarige ... dat is wel heel sterk, inderdaad.
Zal wel op elke skill x,0 zijn, maar toch.
Ik heb wel wat jonkies, maar hoger dan 20 skillpunten komen mijn 20-jarigen toch niet. Zet maar te koop !
Edit: met dit seizoen nog 10 updates te gaan, 'studeert ie af' op minstens 23 punten. Best uitzonderlijk.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.