'@Barca
Straks ga je nog zeggen dat Bennati een manier heeft ontdekt om elk jaar jonger te worden? ;).
@Peter
Wat ik lees is dat Tejay voor etappe's gaat, en ik denk dat hij net zoals bijvoorbeeld een Gesink niet in staat is om dat te doen (dus geen 2mil waard is).
Edit:
Je hebt Wiggo & Froome en je hebt Van Garderen & Sammy...
Heren, heren, heren..
Wat een speculaties allemaal...
Lijkt me duidelijk dat je gewoon voor de klassementsmannen moet gaan.. Froome, Quintana en Contador zijn bij mij 100% aanwezig in het team! Genoeg renners van 750 en 500 waar je het gat mee kan opvullen..
Lees hier verder nergens de naam van Haas... Weinig verwachting van? Hij heeft toch echt de naam van een snelle jongen!
Ik gok verder op 1 of 2 vlakke sprinters, die paar puntjes die ze pakken zijn bijna te verwaarlozen..
Mijn team:
7 klassement
7 aanval
3 spinters
4 punchers/ klimmers
Blijft moeilijk omdat je toch op de juiste dag, de juiste man moet opstellen.. Daarnaast weet je natuurlijk ook niet wie er uit gaat vallen, pech gaat hebben etc.. Perfect voorbeeld Contador in de Tour.. Het kan iedereen overkomen..
Succes allemaal!! Geniet vooral van het fietsen, en blijf de poule invullen als 'leuk voor erbij'!
'@ wceendt
Heb Vaughters wel vaker op eerder gedane uitspraken terug horen komen. "EPO ? Never heard of it.."
Maargoed, los daarvan zou ik Talansky wel een podiumplek gunnen maar heb er gewoonweg geen vertrouwen in dat die jongen 3 weken lang top gaat presteren. Zie hem eerder in de derde week een ritje winnen in het hooggebergte nadat hij eerder zn klassementsambities al opzij heeft moeten schuiven.
Hoi,
Zullen we proberen om in de aanloop naar de Giro 2017 niet zo te zeuren over mensen die tips vragen? Verzucht het liever als je het vervelend vindt! Ik vind het zeuren inmiddels bijna net zo vervelend als het tips vragen ;)
Veel leuke renners in de categorie 750.000, in de 500.000 klasse wat minder. Ik zie een Ben Hermans, een Keukeleire, een Haas.. dan houdt het wel op. Ik denk dan voor Hermans te gaan door de TTT en de hopelijk teampuntjes voor alle etappes die Drucker gaat nemen.
Heb er nog nooit zo weinig tijd aan besteed als deze vuelta. Een team volgeknalt en nog wel tevreden over ook dus mooi klaar. Kwam op het eind wel met 2 miljoen over voor een Ak man maar die categorie vind ik helemaal niks. Exit Kruijswijk en Quintana en Latour dr in na nog 1 sprinter downgrade, maar wel een sprinter van 500k die zomaar kan verrassen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.