Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 20 ... 79 80
Rhohan

Jullie hebben een stevige concurrent minder *knipoog*.. ik ga deze Scorito namelijk niet invullen. Waarschijnlijk te weinig tijd en iets teveel vakantie/strand/palmbomen. En meedoen is voor mij niet belangrijker dan winnen.

Laatst gewijzigd
flashke

'@barcasportz
ik zei ook niet dat ik 0% kans maak, maar quasi 0%.
Ik leg kies altijd wel voor namen die redelijk zeker wat punten scoren. Ik ben niet zo de man die grote risico's pakt, risico's die nodig zijn om te winnen.
Natuurlijk ben ik ook al tevreden met een (verre) ereplaats.

WCEendT

Cannondale komt wel met een paar mooie aanvallers (/koopjes), Dombrowski 500k, Rolland 2Mil (wie neemt de gok), Formolo 750k, Moser 750k.

barcasportz

aiaiaiai ja daar staan zeker wat interessante namen tussen voor die prijs!

Laatst gewijzigd
Jori

Bevin vind ik ook zeer interessant

Laatst gewijzigd
PeterPaprika

Ik zou allemaal minstens 4 Cannondale renners meenemen!!!

Lage rugpijn

Cannondale wint de TTT!

PeterPaprika

Rolland pakt de Vuelta!

Poeksel

Cannondale gaat heersen als Astana in de Giro 2015, lijkt me duidelijk.

WCEendT

Wel mooi hoe Bevin volgens scorito 0 jaar oud is, toch knap.

Jori

Haha, toch balen voor Bevin dat er geen jongerenklassement is :p
Nu overweeg ik wel Talansky, blijkbaar is daar veel vertrouwen in die man en middels teampunten van eventuele overwinningen en eventuele bergtrui zou hij nog flinke bonus kunnen hebben

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Jori
Jaah, zoals ik al zei heeft Vaughters er zeker vertrouwen in. Ik ga het gokje wagen waarschijnlijk.

Jori

'@WCEendT: Tja, maar Vaughters zei ook dat Rolland de tour ging winnen ;)

WCEendT

'@Jori
EN dat hij TDekker terug naar de top zou brengen... maar mijn instelling is: Die arme man moet toch ooit gelijk krijgen.

bakfiets

'@wceendt. Ik zat precies hetzelfde te denken. Er moet een keer zijn dat cannondale wel gaat presteren.

Mardai

Nou hierbij mijn (voorlopige) team:

Contador (C)
Valverde (C)
Froome (C)
Brambilla
Hermans
Gerrans
S. Sanchez
Rojas
Quintana
Atapuma
Chavez
Arndt
Yates
Sbaragli
Cort
Latour
Lopez
Drucker
Fraile

Wat vinden jullie ervan? Iemand nog tips of do or dont's? Ik hoor het graag hoor 🙂

wesley1983

Mardai: Ik heb een belangrijke tip voor jou, maak een kopman die hoog eindigt in de vlakke etappes, je hebt nu 3 kopmannen voor heuvels/klimetappes. Akkoord er zijn niet veel vlakke etappes, maar je gaat enorm veel punten verliezen als je geen kopman hebt daar in de top 20. Verder mooie namen, heb veel verschillende maar iedereen kiest zijn eigen renners he.

WCEendT

'@Mardai
Wat Weslay zegt, een kopman levert dubbele punten op, en dat ga je toch nodig hebben tijdens de 5-7 vlakke etappe's.

Verder zie ik een aantal namen die ik ook heb, goed team op het eerste oog.

En het is Chaves, geen idee waar zoveel mensen die 'z' vandaan halen.

Goozbabs

Als je aan een buitenlandse (Spaanse) naam gaat denken, is het vaak eindigend met een 'z'. Sanchez, Lopez, Martinez, Suarez, Fernandez, Ruiz, om er zo een paar te noemen. Eerst typte ik ook telkens Chavez, wat ik heb geprobeerd uit mijn systeem te werken.

wesley1983

Goozbabs: Rodriguez, lol

WCEendT

'@Gooz
Inmiddels is het mijn ergernis nummer 1 ;).

Waarom nemen mensen eigenlijk Rojas op in hun team als sprinter? In de Giro kreeg hij ook al geen eigen kansen, wat laat mensen denken dat hij nu wel mee mag sprinten? Burgos?

jsprunk

Dat, en het feit dat er geen fatsoenlijke sprinters zijn, waardoor het zin heeft voor hem om mee te sprinten.

WCEendT

Maar verwacht je dan ook echt de Rojas van de Tour2011? Of gewoon ongeveer hetzelfde als vorig jaar Vuelta?

PeterPaprika

Naja al krijg je de Rojas van vorig jaar, in dit sprintveld schuift ie dan wel een paar plekkies op he. ;)

WCEendT

'@Peter
Tjaah, ik ben een beetje op niks af aan het vragen. Naja, eigenlijk met de hoop dat iemand het nummer van Rojas voor mij heeft.

Heb echt moeite met het kiezen van de goede 4-5 sprinters...

1 2 ... 20 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.