Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 30 ... 79 80
WCEendT

'@Chaba
Ik heb alleen wel Drucker als kopman gekozen i.p.v. Valverde. Jij Froome? In ieder geval al een veel beter begin dan de afgelopen Tour (Contador als kopman).

Sharkdyl

'@barca

Je hebt ons zeker gewaarschuwd..
Probleem is dat ik je iig niet serieus neem/genomen heb.
Man, man,man..geniet eens vh fietsen ipv telkens je gelijk proberen te halen op dit forum( met overigens slechte argumentatie, open deuren en goedkope steken onder water). Ik mis Nasi..

En nu al spijt dat ik voor Contador als captain heb gekozen ipv Froome :)

WCEendT

'@Sharkdyl
Wacht de eerste bergrit maar af ;).

276 Punten, toch een paar teams met 9 Sky-renners benieuwd hoe die het vol houden. Overigens moet ik wel echt toegeven dat ik Sky flink onderschat heb, had op zijn best een 4e plaats op gepaste afstand van Movistar, Orica & BMC verwacht.

EDIT:
Benieuwd hoe Nasi het gedaan heeft ;).

Laatst gewijzigd
TheStrikers

Had 3 BMC,2 Orica,2 Movistar 1 Astana en Lotto Jumbo Hu uhmm. Iemand geflikkerd omdat ze van de 4 naar 20e plaats gingen?

siht

De tijd liep door toen ze finishte... Ik denk dat ze bij Lotto de tijd van renner nummer 6 hebben gepakt?

jort101

'@siht
Inderdaad ja.. viel mij ook al op.

vasnd

Ik hoop dat Scorito wel even een ip-scan/logger op de teams met volledige ploeg loslaat.

Ik moet het doen met 280. 4x BMC met kopman, 2x Movistar en 2x Orica. En Froomey :-).

Laatst gewijzigd
JimKro

'@wceendt

Voor mij ook 276 punten. ;) Helaas dus geen Orica opgesteld en Drucker kopman ipv Froome.

WCEendT

'@Vasnd
Ik weet niet meer precies welke ronde het was, maar de laatste keer dat er een ronde begon met TTT verdween opeens de top 4 uit de ranking paar uur na de finish. Waarschijnlijk zijn ze dus wel heel streng in het gebruiken van meerdere accounts per IP? (misschien staan ze 2-3 toe, maar als ze 10 zien bijvoorbeeld).

Ik zal overigens morgen mijn best doen om die 4 punten goed te maken op jou ;).

@JimKro
Hmm, misschien hebben wij wel de zelfde 9 man geselecteerd vandaag :P, misschien wel 20 dezelfde in ons team :O!

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Pff, geen König opgesteld, Drucker ipv Chaves als kopman en te weinig renners voor morgen omdat ik maar 1 Sky heb. Deze ronde begint al geweldig...

WCEendT

'@Ditisdavid
Er zijn toch bonificatieseconde deze ronde? Zo ja, kan je best wat Movistar renners opstellen als je Rojas hebt. Ik acht de kans groot dat Rojas morgen de trui overneemt.

Waarschijnlijk ga ik zelfs al in en stel ik 3 Movistar renners op, nu BMC (naar mijn mening) teleurgesteld heeft.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Lekker begin hoor. had Froome, Valverde (c), Quintana, 3x BMC, 3x Orica opgesteld. Met mijn selectie renners had het niet beter gekund dan dit.

vasnd

'@wceend ik hoop het, een paar accountjes met een van de complete favorieten elk is zo gemaakt en amper te compenseren als reëel spelende persoon.

WCEendT

'@Klootje
Ben zeer benieuwd naar jou team, wanneer kunnen wij die verwachten? (of heb ik die over het hoofd gezien)

@Vasnd
Als Rojas morgen de trui niet overneemt, is het waarschijnlijk slimmer geweest om het hele sky team te hebben voor de eerste week dan het überhaupt hebben van sprinters. Dat is een risico dat sommige mensen willen nemen, maar als je inderdaad gewoon met meerdere accounts kan spelen is het dus geen risico waardoor het een soort van 'vervalsing' is?!

Maarja, de Vuelta is nog lang!

Laatst gewijzigd
waggie

Ik zal mijn selectie nog even geven:

Valverde (c)
Froome (c)
Chaves (c)
Kruijswijk
Contador
Quintana
König
Lopez
De Gendt
Yates
Meersman
Battaglin
Brambilla
Gerrans
Stybar
Moser
Keukeleire
Pardilla
Hermans
Dillier

Pietje Precies

Zo jammer dat van Poppel niet meedoet trouwens. Die was mooi mijn kopman geweest vandaag! (waarschijnlijk van velen)

bakfiets

Mijn team:

Klassement:
Contador (c)
Chaves (c)
Van garderen
ma Lopez
Kruiswijk
Konig
Valverde
Froome
Scarponi

Klimmers:
Yates
Moreno

Sprint:
Drucker (c)
Arndt
Cort
rojas
benatti

aanvaller:
Felline
battaglin
hermans

knecht / klimmer:
Kennaugh

toelichting : ik heb het voornamelijk gezocht in het selecteren van duo's en trio's van de sterkere teams. De eerste week verwacht ik veel teampunten. Vandaar drie sky, movistar, bmc en orica gepakt vanwege de grootste kans op teampunten. Hiermee vul ik mijn team van vijf sprinters mee aan. Battaglin verwacht ik wel in de sprints en heuvel etappes. Kennaugh heb ik genomen omdat ik een voorgevoel heb dat hij wel eens goed zou kunnen gaan rijden. Zeker na uitval landa. Quintana niet want die eindigt altijd hoog in klassement maar niet in etappes. En ik verwacht van Scarponi en yates een goede vuelta tov hun prijs. Succes allemaal.

WCEendT

'@Waggie
De keuze voor Dillier helaas verkeerd uitgevallen, of heb je grote verwachtingen?

Overigens zie ik een naam in je team die ik 100% had genomen als ik 500k extra had, De Gendt namelijk, zie hem bij bijna niemand en vind het toch wel een gevaarlijk iemand voor een zwaardere bergetappe en kan misschien ook nog kort in het bergklassement eindigen.

Pietje Precies

Ploegentijdrit:
Opgestelde renners verdienen punten wanneer hun ploeg in de top 8 is geëindigd van de ploegentijdrit.

Voor de ploegentijdrit worden geen teampunten toegekend voor renners die een etappe winnen.

Voor de houders van de klassementstruien na de etappe worden wel teampunten toegekend.

-------

Op basis van het laatste zinnetje dacht ik dat iedere renner van het winnende team nog teampunten (8) zou gaan krijgen...

Laatst gewijzigd
jort101

Bekijk de Tweet van @LottoJumbo_road: https://twitter.com/LottoJumbo_road/status/767071852762173441?s=09

Lotto Jumbo eindigt als zesde en niet als laatste ;)

BarbaStok

Valt me op dat bij de gepubliceerde lijstjes opvallend veel Drucker als (c) is genomen. Mij leek Bonifazio de logische keus. Maar heb me er verder niet erg in verdiept. Ik maak altijd vrij snel een lijstje en hup, indienen maar.

ditisdavid

Toch maar mijn team neerzetten...
Klassement en muuraankomsten:
Contador (C)
Chaves (C)
Quintana
Valverde
Kruijswijk
M. Lopez
Talansky
König
Yates
S. Sanchez
Ik gok op een mislukking voor Froome, en verder ook niet echt safe, maar met 10 renners was dat niet mogelijk.
Sprints
Drucker (C)
Sbaragli
Arndt
Bonifazio
Van der Sande
Cort Nielsen
Na afgelopen Giro geen Rojas meer voor mij, en verder heb ik denk ik de beste sprinters aangevuld met Cort, ook door de TTT.
Tijdrit
Castroviejo
beste tijdrijder van het veld, TTT-punten en kans op teampunten, was voor mij een logische keus.
Overig:
Brambilla (al valt die bijna onder de eerste categorie)
Felline
Haas
Hier ook weer wat gokjes, maar daarvoor is het de Vuelta. Afgezien van de Caja's uiteindelijk, het zijn er nooit veel van de 9 die het goed doen en het kunnen ze allemaal zijn... Carthy lang overwogen maar vanwege de vele klimmers toch niet gedaan - Sebastian Henao pakte ook slecht uit voor me...

ditisdavid

Bonifazio heeft nog nooit een grote ronde gereden en is m.i. dus een grote gok als kopman.

jort101

Ben ik de enige die geen sprinter als kopman heeft? ;) Heb valverde. Verwacht ook wel trouwens dat hij vaak top 20 rijd in de 'vlakke' etappes.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Dat lijkt me erg onlogisch, als je bedenkt dat er 10 aankomsten bergop zijn en de sprinters (5x) vaker aan bod zullen komen dan alle andere types, dan heb je er toch 1 nodig, zelfs met 2 klimmers als kopman...
Plus dat Rojas eerder zal sprinten dan Valverde.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 30 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.