Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 32 ... 79 80
PeterPaprika

Gesink zat er dus ook niet bij bij TLJ, verder heeft Caja Rural Carthy en kopman Arroyo overboord gegooid die met zen twee 3 minuten op de ploeg verliezen. Auw.

WCEendT

'@Peter
Maar Pardilla zat er wel bij, denk dat hij ook meer als kopman word beschouwd binnen het team dan Carthy.

ONCE

Ik heb ergens gelezen dat er bonis zijn. Kan alleen niet zo snel vinden. Maar ik meende 10 sec voor 1st

ditisdavid

Ik ben me gewoon vergeten aan te melden voor de WF poule, dat kon nog wel, alleen moet ik door de organisator geaccepteerd worden, erg handig van me ;)

WCEendT

Shame on you!

PeterPaprika

Carthy noemde ik vooral omdat ie hier nogal eens viel als mogelijk klassementsmannetje. Ze hebben vooraf Arroyo als kopman genoemd, wat ook niet vreemd is gezien ie altijd zo rond de 10e plek rijdt wat prima is voor een ploeg als CajaRural.

WCEendT

'@Peter
Dat wist ik niet, had wel verwacht dat ze voor Pardilla zouden gaan na Burgos.

Klootje Kriekeljon

Of zelfs evt. Pelle Bilbao.

Betancur, Quintana, Sagan

"Voor de ploegentijdrit worden geen teampunten toegekend voor renners die een etappe winnen."

Ze kennen hun eigen spelregels geen eens ..

Laatst gewijzigd
heuvelcolombia

'@WCEendT, heb niet echt bijgehouden hoe het met hem gaat, maar ik vind hem nog steeds de beste Nederlandse grote ronde renner. Ik wilde sws een onderscheidend team zijn.

Resultaat van vandaag lijkt erop te wijzen dat ik hem niet een keer ga selecteren deze Vuelta :p

heuvelcolombia

Vond je de rest van mijn team wel logisch? Pardilla, Brambilla, Atapuma en Latour zijn iig wél meegenomen door hun team.

WCEendT

'@Heuvel
Jaah voor de rest had het mijn team kunnen wezen, op het nemen van Geniez na (waar ik geen vertrouwen in heb). Wel een paar risico's, bijvoorbeeld een Gerrans, maar zou zomaar fantastisch uit kunnen pakken.

Laatst gewijzigd
jort101

Mijn team voor morgen
Valverde (c)
Drucker
Arndt
Van der Sande
Cort
Rojas
Brambilla
Battaglin
Felline

Brambilla en battaglin in de hoop dat zij mee gaan sprinten.

JimKro

Voor mij gaan deze mannen het doen morgen:

Drucker (c), Bonifazio, Sbaragli, Arndt, Meersman, Van der Sande, Rojas, Froome, Valverde.

Patrijs

Ha, hier ook mijn team nog even. Vandaag net iets boven gemiddeld gescoord. Helaas m'n Sky-mannetjes eruit gelaten.

Quintana (C) - Ik wilde een keer geen Froome als kopman en zie verder weinig zekerheidjes voor het klimwerk
Valverde (C) - Honderdmiljoen etappes die hij kan winnen
Moreno - Altijd goed in de Vuelta
Froome
Konig
S. Sanchez
Chaves
Contador
Kiserlovski

Latour
Yates
Goncalves
Brambilla
Felline

Drucker (C) - Hopelijk morgen alsnog het rood, maar ik acht de kans niet meer zo groot.
Meersman
Bennati
Rojas
Van der Sande
Van Genechten

Qua sprinters is het meer hopen dan weten; het kan werkelijk alle kanten op. Wat betreft de klassementsmannen/berggeiten vond ik Kruijswijk en Lopez allebei uiteindelijk toch wat te duur en heb ik voor de 'zekere' punten van Quintana gekozen, in combinatie met de hoop op een nu al goede Latour. De 2miljoeners heb ik met een gerust hart uit m'n selectie gelaten. Zou vooral ook blij zijn als mijn 'verrassingen' Kiserlovski en Van Genechten goed presteren.

Stuff

'@Patrijs

Ik acht de kans op rood voor Drucker morgen ook niet groot, vooral gezien het feit hij al op 2:34 staat.

Patrijs

'@Stuff

Doen ze niet meer aan drie minuten bonificatie bij winst? ;]

wichard1

'@barcasport:
Ik neem aan dat je dit nu niet meer leest, maar voor de zekerheid schrijf ik dit toch maar even. Als je geen zin hebt om gewoon leuk over wielrennen te ouwenelen, blijf als je blieft een meter bij je computer vandaan! Dit forum is er voor bedoelt om gewoon leuk over wielrennen te beppen en met een simpel poultje in de weer te zijn. Jij hebt totaal geen toe gevoegde waarde ondanks dat je dat wel denkt (omdat je veel berichtjes neerzet). Jij hebt mij totaal niet overtuigd van kennis van zaken.....

Martinoboy

Salu Barcasport. Je zal niet gemist worden!

nathancouw

Toch maar mooi Konig in mijn team vandaag en ook 3x Movistar, helaas die niet gewonnen. Drucker als kopman.
Dan nu mijn wonderschone team:
L. Konig
€ 1.500.000 (Goede tijdrijder die dus punten in ttt+tt kon opleveren,ttt dus gedaan :), Verder goede klimmer en backup voor froome (die ik zie falen deze vuelta)
J. Drucker (Goede sprinter met redelijke punch en voor maar 1 mil. must have voor mij. Ook al eens bij mij vertrouwen gepompt tijdens tour waar hij mij veel punten opleverde.)
€ 1.000.000
D. Moreno (Goede puncher en altijd goed in spanje. gaat zeker een aantal goede klasseringen behalen)
€ 1.000.000
A. Valverde (Altijd goed. GC hoop ik op top 5 en heel veel aankomsten gemaakt voor hem)
€ 3.500.000
N. Quintana (Wilt zich bewijzen en zal meedoen voor de eindoverwinning. Heb er vertrouwen in!)
€ 4.500.000
E. Chaves (Grote kans op top 5 en wellicht top 3 en heeft een redelijke sprint in de benen)
€ 3.500.000
S. Sanchez (Spanjaard die het goed doet in Spanje en gaat mij verassen, let maar op!)
€ 1.500.000
G. Brambilla (voor maar 750k toch een koopje. Goede puncher en klimmer die kan verassen met top10 en ook goede etappe klasseringen zal behalen! Kijk de Giro maar)
€ 750.000
Z. Štybar (Niet veel genoemd maar voor mij toch een waardige 'puncher' die het op de muurtjes goed zal doen)
€ 1.000.000
F. Felline (Kan heel goed over een heuvel en sprinten en wellicht verassen met een top 15 in het klassement? Is best redelijk klimmend)
€ 1.500.000
S. Kruijswijk (Altijd hoop op een goede Nederlander, was er dichtbij in de Giro en wil zich nu revancheren. Ik hoop dat hij mijn hoop zal belonen!)
€ 3.000.000
A. Contador (De man die het voor mij moet winnen, In zijn thuisland wilt hij zich laten zien. Uiteraard ook de Tour goedmaken)
€ 5.000.000
T. Van der Sande (Sterke sprinter die heeft laten zien te kunnen presteren in Spanje, heeft ook laten zien goed een heuvel over te kunnen wat toch wel belangrijk is in de Vuelta)
€ 1.000.000
N. Arndt (Sterkste sprinter hier naar mijn mening en ook met de sterkste trein, zal wat etappes winnen)
€ 1.000.000
S. Yates (Zal redelijk kort eindigen in GC en kan goed muurtjes op)
€ 1.500.000
K. Sbaragli (Redelijke sprinter die in sprintetappes vaak bovenin te vinden zal zijn, ik hoop op top3 en overwinningen(?)
€ 1.500.000
M. Cort (Voor 500k een musthave voor moi. Heeft mooie dingen laten zien in Denemarken en hoop dat hij het hier ook laat zien)
€ 500.000
N. Bonifazio (Moet het op het vlakke doen voor Trek en is 1 van de snelste hier. Verwacht hem vaak in de top10)
€ 1.000.000
P. Latour (Jonge vent met veel potentie, ik vraag mij wel af of hij klaar is voor een grote ronde. We gaan het zien!
€ 1.000.000
M. Lopez (Precies hetzelfde als voor Pierre geldt geldt ook voor Lopez, alhoewel ik meer vertrouwen in Lopez heb gezien zijn performance in SanLuis en Suisse)
€ 2.500.000

Kopmannen:
J.Drucker: Goede sprinter die vaak er zal zijn en hopelijk veel sprintpunten opleverd.
A.Valverde: We kennen hem wel, zal het goed doen en een zekerheidje voor veel punten gezien de muuraankomsten.
A.Contador: Mijn man voor de eindoverwinning en zal daarom ook punten opleveren. Hopelijk maakt hij het waar.
Dit is dus mijn team. Ik hoor graag jullie mening erover!

WCEendT

'@Patrijs
Moet je ff tegen Rodriguez vertellen, wat had die man dan veel grote rondes gewonnen.

@Wichard1
Hoewel ik niet al zijn reacties even behulpzaam vond/vind, ben ik toch van mening dat alleen al reageren helpt. Het is gespreksvoer, en het lokt reacties uit, het houdt het levendig. Zelf heb ik tijdens de tour, maar toch vooral de maand voorafgaande aan de tour ook gemerkt door niet iedereen even gewaardeerd te worden, maar ik help mensen graag als dat kan met mijn mening. Al heb ik het gevoel (ik kan mis zitten) dat dat meer 'troll' reacties waren van iemand waarvan ik de naam vergeten ben. Denk niet dat iemand die denkt mensen te helpen zulke reacties verdient, maar dat is mijn mening...

@Nathancouw
Het hoge puntenaantal van jou vandaag was me al opgevallen, ik was al aan het wachten op je post ;).

Edit:
Vooral op je Konig keuze ben ik nu al jaloers. Bedoel je niet dat Drucker je al eens veel punten heeft opgeleverd tijdens de Vuelta 2015?

Laatst gewijzigd
Papa Bart

'@patrijs, ik wou ook ff eens geen Froome, toch gedaan. Resultaat 100 punten. Je kan gewoon niet om dat Afrikaantje heen :-)

Lage rugpijn

Oke, we gaan het dus weer leuk hebben vanaf nu-:. Gewoon lekker ouwehoeren over de koers en welke renners voor welke etappe. Heerlijk toch? En dat popie gedoe wanneer iemand toevallig een keer goed heeft gegokt kunnen we inderdaad missen als kiespijn. Een beetje basiskennis helpt natuurlijk maar verder is het vooral geluk: een valpartij, overstekende hond, hongerklopje, verkeerde waaier, ziekte, etc etc etc.

WCEendT

'@Lage
Nu nasi nog terug en het is als vanouds.

Edit:
Oh en over Konig, niet vanwege de tijdrit... gewoon omdat ik letterlijk niet aan Konig heb gedacht en hem er graag bij had gehad.

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

Oja, en sky wint nipt een tijdrit en iedereen is in paniek: " had ik konig maar genomen en droome als kopman.....paniek paniek!:-)
Rustig aan mensen, het duurt nog lang. Voor hetzelfde geld zit konig over een week thuis met een sleutelbeenbreuk...

1 2 ... 32 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.