Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 58 ... 79 80
Gelegevaar

Die kopgroep is op de voorlaatste berg al ingelopen. Denk ik.

Lage rugpijn

'@ wielrennertje: Grapje jongen. Ik heb er ook 3 in de kopgroep zitten die ik niet heb opgesteld maar moest lachen om de paniekreacties...." Felline niet opgesteld...." Als je werkelijk denkt dat die vooruit blijft snap je er niets van :-).

Wielrennertje

'@lage rugpijn oke opmerking kwam een beetje raar over

ditisdavid

Felline niet opgesteld, hopen dat er van achter tempo gemaakt wordt op de Fito anders ben ik de sigaar...
Edit: maar ben duidelijk niet de enige haha.

Laatst gewijzigd
Platje

Ik neem aan dat iedereen die een redelijk team heeft geen felline heeft opgesteld vandaag.. ik ook niet maar als ie wel 5e ofzo zou worden kan ik daar niet mee zitten

Pietje Precies

Blijft wel een lastig iets. In de laatste grote rondes worden steeds meer dagzege's "cadeau gegeven" aan de kopgroep en vanuit dat oogpunt loont het dus veel meer om aanvallers te hebben dan de nummer 10 tot 15 vanuit het peloton. Echter is het hebben van de juiste aanvallers en ze op de juiste momenten opstellen verdomd lastig.

Zadelpen

'@ lage rugpijn.

Die bevestiging had ik al, daar hoeven Goncalves en Vervaeke niet voor ingehaald worden, ;-). Ik maak me overigens niet druk hoor, veel te warm voor.

Laatst gewijzigd
vasnd

Met genoeg voorsprong had een scenario Niemec+ prima weer kunnen gebeuren.

Edit: een Gesink met goeie benen rij je toch niet zomaar 5 minuten terug hoor.. Al heeft ie ze vandaag vast niet.
Ik vind het vooral zonde dat mij mannetjes in een wrs niet slagende kopgroep zitten. Of ik ze nu wel of niet opstel, het zijn stuk voor stuk leuke renners die ik graag zie winnen. Wel mooi dat de usual suspects er bijna allemaal bij zitten :-) allemaal even moe.

Laatst gewijzigd
siht

Verschil weer 5 minuten.

ditisdavid

Froome lost, dan gaat König een goede koop blijken voor me...

WCEendT

'@David
Scarponi een nog betere.

Brambilla gewoon de op drie na beste klassementsrenner, koopje!!!

Laatst gewijzigd
jort101

Froomey lost ? Haha

ditisdavid

Ai ai, het zag er goed uit maar Contador en Froome ruilen van plek tov hoe het eruit zag - doemscenario... en dan ook nog Gesink net de rit zien missen.

Crashtester

Geen Quintana gaat er voor zorgen dat ik kansloos ben, ik ging er voor de Vuelta vanuit dat hij het niet waar zou maken, maar helaas.

WCEendT

Ga vandaag flink wat plekken verliezen door het niet hebben van Scarponi en vooral Froome.

JimKro

Ik ga het ook niet redden zonder Quintana en met Valverde niet als kopman. Ik zak elke dag een hoop plaatsen terwijl ik wel goede dagselecties maak 😊

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

Ik had verwacht dat Froome dit jaar het niet zou maken en gaf t vertrouwen aan contador, gemiste punten :(

wesley1983

jimkro: ik heb dit ook, je kan die dubbele punten voor de verschillende truien van Valverde gewoonweg niet goedmaken met een andere kopman, ook al heb je iedere keer een goede teamselectie. Vandaag komen er ook nog eens punten bij omdat Quintana wint! Baal zo van die last minute switch met Chaves.

Pietje Precies

Gunstige dag voor mij. Helaas voor sommigen met Moreno/Castroviejo etc nog een stuk gunstiger. Die gaan in dagen dat de kopgroep wegblijft ook flinke punten pakken. Voorlopig 5e algemeen!

Wauw de nummer 1 heeft nog slechts 7 mannen van het algemeen klassement. Vult ie aan met Fraile en Castroviejo en tadaaaaaa :(

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

Allereerst excuses, felline bleef er mooi bijzitten :-) En wat fijn dat ik valverde, froome en quintana heb:-)

WCEendT

Vandaag 30 plaatsen gezakt, naar de 150-155e plek, moet het echt hebben van een slechte dag van Froome. Overigens stel ik vanaf nu Castroviejo en Rojas op i.p.v. Brambilla en Atapuma gewoon 50 punten misgelopen daarmee vandaag.

wielerliefhebbervandeweek

Lekker zeg. 144p voor de 5e plek van Valverde vandaag. Maar 6 minder als Quintana zelf

WCEendT

'@Rayman
Inderdaad, als Valverde top 4 finisht is hij gewoon de betere kopman keuze, belachelijk eigenlijk.

Lage rugpijn

'@wc eendt: Ben ik niet met je eens...:-). Door het grote aantal punchetappes en de puntentelling van de vuelta zat het er dik in dat alejandro in meerdere klassementen mee zou doen en dus veel punten zou pakken. Het risico zit er wel in dat hij in de loop van de vuelta wegvalt en dan heb ik alberto als kopman ipv nairo.

nathancouw

339p vandaag en 16 plekken teruggezakt. Ik ga maar eens Moreno opstellen voor de veilige puntjes..

1 2 ... 58 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.