Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 57 ... 79 80
Scotty

Niet al te best gescoord vandaag, toch gestegen naar plek 62!

Pietje Precies

Morgen hoop en verwacht ik vooruitgeschoven pionnen. Die slotklim is zo wisselvallig qua stijgingspercentage dat het op sommige stukken enorm voordelig is om even van een ploeggenoot te profiteren.

WCEendT

'@Pietje
Moet dan een reactie voor de winst van Yates zijn geweest ;), bedankt heb ik overheen gelezen blijkbaar.

nasibal

'@Pietje

[Quote] Ik vroeg hem in een reactie naar zijn kopmannen, maar volgens mij is die vraag onbeantwoord gebleven [/quote]

Chaves, Valverde en Drucker. Helaas in de rit dat Quintana het rood pakte voor Chaves gekozen.

Lage rugpijn

Morgen gaat het gas open bij de AK renners. Eerst een klim van de 1e categorie en dan dat monster van de buitencategorie, welke , niet gevaarlijke voor het klassement renner, kan dat aan?

WCEendT

'@Nasibal
Hoe sta je ervoor?

Pietje Precies

Er zijn al weer de nodige valpartijen en uitvallers vandaag.

Zeer tevreden met mijn dag-selectie. Ik verwacht dat vandaag het peloton eindelijk eens om de dagzege zal strijden!

Laatst gewijzigd
siets

Pff.. Buiten de ploegentijdrit om vandaag de eerste keer dat ik Goncalves maar eens niet heb opgesteld (verwacht hem steeds mee, maar hij doet het niet).. ipv daarvan Carthy als aanvaller gekozen, reedt toch leuk mee omhoog de laatste twee dagen.. Ziet er naar uit dat die Portugees vandaag had aangestipt.. Had ik nu maar een dagje langer het vertrouwen gehouden :D

Wielrennertje

'@siets had precies hetzelfde

vasnd

Hier nog zoeen. En Hermans op de bank.

Pietje Precies

Hermans had inderdaad gewoon lekker gisteren mee moeten gaan...

Wielrennertje

gelukkig had ik gisteren in plaats van Moreno snel nog even Hermans gedaan.

Starlynk

Ik ook hoor.. had vandaag eindelijk de hoop opgegeven voor Goncalves en Felline in de vlucht en ja hoor :D De enige vluchter die ik nog wel had opgesteld was Van Garderen en die zit uiteraard niet mee ;) Blijft toch wel een nadeel bij Scorito dat die dagopstellingen met vluchters bijna onmogelijk zijn.. In andere spellen (zonder dagopstellingen) kan het lonen om aanvallers mee te nemen, maar bij Scorito is het gewoon een te groot risico..

ben_pronk

Triest, daar gaat Hermans, Fraille, Felline en Goncalves, zonder opgesteld te hebben. Het had een geweldige dag kunnen zijn... Met de nadruk op HAD! Ook ik hoop op klassementsacties.

Jeffrey81

Inderdaad....en daarom besloot ik dus gisteren om vanaf nu enkel nog maar mijn klassementsmannen op te stellen. Dan maar wat punten voor de plekken 10-20 plus truien in plaats van de gok nemen en twee of drie kansen hebben op de nummers 1-10.

Vandaag had ik Dombrowski en Goncalves kunnen hebben. Nu moet ik ironisch genoeg maar hopen dat ze er doorheen zakken op de klim straks :)

siht

Als de voorsprong 2 a 3 minuten blijft tot aan de eerste klim dan hebben ze waarschijnlijk geen schijn van kans.

Starlynk

Laten we het hopen :)

vasnd

Ohja Fraile zit bij mij ook thuis. Verwachtte ik niet veel meer van nu de trui redelijk buiten schot is.

romanoww

Keuze gemaakt tussen Hermans en Goncalves... Hermans geworden. Had ze toch alletwee moeten opstellen? Al heb ik nog steeds het idee dat de groep het niet gaat halen met deze achterlijke klimmen in het verschiet.

Patrijs

Ook hier Goncalves en Felline op de bank. Verwacht er niet al teveel spijt van te krijgen, want het lijkt erop dat de klassementsmannen eindelijk eens zelf voor de dagzege willen gaan strijden. Maak me wel zorgen om Brambilla, die al een forse inspanning heeft moeten doen om weer terug bij het peloton te geraken. Twijfelde sowieso al of het vandaag niet te zwaar zou zijn voor hem, maar lijkt me nu helemaal lastig te worden. Mijn dagopstelling:
Valverde (C)
Quintana
Moreno
Froome
Konig
Contador
Sanchez
Chaves
Brambilla

Laatst gewijzigd
Wielrennertje

hopen voor de gene met zoveel pech met kiezen van de verkeerde vluchters dat ze het idd niet halen. ;)

Zadelpen

Haha!! Ik ook de 1ste dag dat ik Goncalves op de bank heb. Vervaeke zit naast hem.......

Maar denk dat ze gepakt gaan worden eerlijk gezegd.

Lage rugpijn

Kom op jongens. Kopgroep heeft 3 minuten en moeten nog steile wand gaan klimmen , maak je niet druk. En als ze toch wegblijven en je hebt ze niet opgesteld heb je dus geen verstand van wielrennen.....

siets

punt .

Wielrennertje

beetje vreemde reactie. zit er iets dwars? weet jij altijd precies wie er in de kopgroep zullen zitten? driekwart uur geleden steeg de voorsprong vrij snel.

1 2 ... 57 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.