Dankje Roelien! die interviews met mannen als Tom Leezer zijn toch geweldig? mannen die niet direct in de spotlights staan maar oh zo belangrijk zijn voor de ploeg. En wauw, wat een machtig mooi verhaal van Daan Olivier. Ik ga hem toch met extra aandacht volgen dit seizoen. (zelf ongeveer hetzelfde meegemaakt vroeger, dus voor mij is hij een held)
edit: de ploeg is onderweg naar de TDU en er worden steeds meer selecties van ploegen bekend. Wat verwachten jullie van TLJ? Ik denk dat meedoen in mogelijke sprints met Battaglin en/of Wagner vergeten kan worden en dat Gesink het ook niet makkelijk zal hebben om een goed klassement te rijden, maar ik heb wel geode hoop dat ze hier gelijk goed voor de dag zullen komen.
vooralsnog ga ik proberen een goede fan te zijn. en wellicht dat ik dat tientje dit jaar ook overmaak. je krijgt er toch wel het een en ander voor terug en je hebt zo al 10 euro korting op de fanshop, dus met de aankoop van een petje ben je er al weer uit.
laat ik daar maar eerst eens mee beginnen. :)
als er al een club ‘mijn club’ wordt dan is het TLJ.
Waarom? Beetje gemaakt allemaal, vind je zelf ook niet?
Eigenlijk bevestigt hij wat door sommigen hier al gezegd werd: Te makkelijk gedacht, hele seizoen achter de feiten aan gelopen. Ik denk wel dat hij hiermee echt wakker geschud is en dit seizoen progressie gaat laten zien, en dan zou het zonde zijn als hij over een jaar of 2/3 uitslagen gaat rijden bij een ander team.
Overigens zag ik ook de vergelijking gemaakt worden met Bol en Vermeltfoort, ik denk dat die vergelijking meer overeenkomt dan verschilt: Bij de beloften grote jongens, te makkelijk gedacht bij hun overstap naar de profs.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.