Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 23 ... 440 441
Roelien

https://twitter.com/nrc/status/817324417151889408 Nog een interview met Daan Olivier (als het goed is, gratis).
https://twitter.com/cyclingonlinenl/status/815844715505520640 En een interview met Tom Leezer van een paar dagen terug.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

Dat interview met Daan is niet gratis,

Maar als jullie interesse hebben dan heb ik een copy paste voor jullie

jvh93

Dankje Roelien! die interviews met mannen als Tom Leezer zijn toch geweldig? mannen die niet direct in de spotlights staan maar oh zo belangrijk zijn voor de ploeg. En wauw, wat een machtig mooi verhaal van Daan Olivier. Ik ga hem toch met extra aandacht volgen dit seizoen. (zelf ongeveer hetzelfde meegemaakt vroeger, dus voor mij is hij een held)

edit: de ploeg is onderweg naar de TDU en er worden steeds meer selecties van ploegen bekend. Wat verwachten jullie van TLJ? Ik denk dat meedoen in mogelijke sprints met Battaglin en/of Wagner vergeten kan worden en dat Gesink het ook niet makkelijk zal hebben om een goed klassement te rijden, maar ik heb wel geode hoop dat ze hier gelijk goed voor de dag zullen komen.

Laatst gewijzigd
Yeez

Dit is niet echt een rondje voor Gesink. Die klim is meer het kortere explosieve werk. Iets voor een type Slagter of Kelderman ;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hier het 2e interview met Daan Oliver

yoeri103

Thanks rahimns. Mooi interview

tendam

'@jessevdalen
Zowel Gesink als Kelderman hebben als beste prestatie in de TDU een 6e plaats staan... bij Gesink was dat z'n enige deelname. Willunga Hill ligt Slagter uiteraard beter dan die twee heren.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tendam dat moet Slagter wel weer die vorm zien te vinden van 2013/2014... de afgelopen 2 jaar was dat te weinig te zien

tendam

'@rahimns
Het ging mij meer om 'het type Slagter of Kelderman' die daar beter in zouden zijn dan Gesink... Slagter dus wel, maar dan moet hij inderdaad wel in vorm zijn.

kelderfan

Leuk dat Kruijswijk voor de komende Giro de #Gran Fondo gaat verkennen met Felice Gimondi in de Bianchi auto.
Quote:" thank you Steven, it was awesome having you here!"

tdola

Rijdt tlj cadel evans race met zelfde team als tour down under?
Klinkt gezien locatie wel logisch, al rijdt bijv froome alleen cadel evans race

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tdola kort antwoord: ja

Chrys

Artikel over het eerste seizoen van Steven Lammertink. Het gaat nog niet over rozen zullen we maar zeggen. Eerste koers wordt waarschijnlijk Samyn (1 mrt).

https://twitter.com/ralphblijlevens/status/819830740783341568

kelderfan

Steven Lammertink mag zeker aan de bak. Hopelijk krijgt hij zijn kans in de Vlaamse klassiekers. Maar ik denk, dat hij wat eerder zou moeten beginnen. Want Samyn is best pittig te noemen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan, er niets eerder voor hem om te beginnen... dus hij zal wel moeten

kelderfan

'@rahimns
Lijkt mij dan niet slim van 't team. Er zijn toch genoeg koersen in die tijd om het seizoen te starten.
Groenewegen zal in Le Samyn toch alle steun nodig hebben om er wat leuks van te maken. Vorig seizoen was hij er dicht bij.

tendam

Jongens als Bol en Vermeltfoort zaten bij de beloften al aan hun max, bij Lammertink is dat zo te lezen nog niet het geval dus dat opent perspectief. Maar dan moet hij er wel echt voor gaan natuurlijk.

Scotty


vooralsnog ga ik proberen een goede fan te zijn. en wellicht dat ik dat tientje dit jaar ook overmaak. je krijgt er toch wel het een en ander voor terug en je hebt zo al 10 euro korting op de fanshop, dus met de aankoop van een petje ben je er al weer uit.
laat ik daar maar eerst eens mee beginnen. :)

als er al een club ‘mijn club’ wordt dan is het TLJ.

Waarom? Beetje gemaakt allemaal, vind je zelf ook niet?

xistnc

Ik kon niks vinden over 'pamperen' in dat artikel over Lammertink. Maar het kan zijn, dat ik niet alle kleine lettertjes goed kon lezen...

@kelderfan
Heb je een suggestie voor een andere koers om te starten, rekening houdend met de kalender en het programma van TLJ?

achtpuntzes

'@ Sepiroth:
wellicht dat deze[/url] link je kan helpen. ;)

tendam

'@xistnc
Valencia, Ruta del Sol, Algarve... er zijn genoeg koersen, maar Lammertink zit natuurlijk niet in het A-team dus moet het met de overblijfsels doen.

S. Morgenstern

Dus zijn dat geen opties. Lammertink zal nu eenmaal de eerste zijn die last heeft van zaken als het schrappen van Qatar.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hier het artikel van Steven

achtpuntzes

'@ rahimns:
heb ik voor niks een bril aangeschaft. :(

Netraam

Eigenlijk bevestigt hij wat door sommigen hier al gezegd werd: Te makkelijk gedacht, hele seizoen achter de feiten aan gelopen. Ik denk wel dat hij hiermee echt wakker geschud is en dit seizoen progressie gaat laten zien, en dan zou het zonde zijn als hij over een jaar of 2/3 uitslagen gaat rijden bij een ander team.

Overigens zag ik ook de vergelijking gemaakt worden met Bol en Vermeltfoort, ik denk dat die vergelijking meer overeenkomt dan verschilt: Bij de beloften grote jongens, te makkelijk gedacht bij hun overstap naar de profs.

1 2 ... 23 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.