Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 438 439 440 441 »
S. Morgenstern

Wat heb je 'normaal gesproken' op gebaseerd? Ik zou bijvoorbeeld benieuwd zijn hoeveel van de WT-stages dit jaar daadwerkelijk op een contract zijn uitgedraaid. Het bekijken van de eerste drie ploegen op PCS geeft alvast slechts 2 contracten uit 8 renner die een stageperiode kenden bij die ploegen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
In het verleden van TLJ en voorgangers zijn er hoeveel afgeschreven na hun stage-periode. Dat 't dit jaar door alle problemen met de UCI een ander verhaal is geworden, lijkt mij toch een slecht teken. Voor de nieuwe lichting wordt 't dus steeds moeilijker en zeker als die nieuwe despoot bij de UCI zijn zin krijgt en hij de UWT's naar 6 renners kan terugbrengen. Het kan betekenen, dat je 't wielrennen op termijn gedag "kunt" zeggen.
Hopelijk krijgt Plugge 't voor elkaar om een opleidingsploeg op te starten.

gardeyn

2017: janssen
2016: zhiang (of zo, de chinees) 😉
2015: lammertink, bouwman en castelijns (wel contract)
2014: Tusveld
2013: Slik

2015 lijkt dus vooral een uitzondering

S. Morgenstern

Dat ’t dit jaar door alle problemen met de UCI een ander verhaal is geworden, lijkt mij toch een slecht teken.

Wat is dit jaar een ander verhaal geworden? Ze hebben toch ook voor volgend jaar weer enkele nieuwe jonge renners in hun selectie opgenomen? Ik begrijp dat je de nieuwe UCI-regels niet ziet zitten, maar binnen een discussie over de stage van Janssen heeft die afkeur geen enkele relevantie.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@gardeyn
Ik ging ook even kijken en aan de stage-plekken bij TLJ in 2016 Zhiang; wauw. Ik dacht even na de trip naar Japan, dat er een Japanse renner zou bijkomen.
@vlek
Misschien heb je wel gelijk, maar gezien ook Merijn Zeeman's bijdrage was Adriaan toch een sterke beer, die het Vlaamse net als Roosen nu in de toekomst sterker had kunnen maken.
Ik lees net over Sepp Kuss in relatie tot een renner van Aevolo Cycling {opleidingsploeg}; Quote:"We put a little bit of money on Sepp [Kuss]," Aevolo director Mike Creed said of Huffman's teammate who was also in the breakaway. "So we told him to wait for Sepp, which was probably the smart money. But when Huffman went, he's so freakin' strong; At that point the climb wasn't steep enough for Jack just to attack," Creed said that he just rode out.
Dat ging over Jack Burke 22 jaar en winnaar van 't jeugdklassement en ook nog 6e. GC in de Tour of Alberta met Alex Howes en Tom-Jelte Slagter;
misschien een talent om in de gaten te houden of EF is nu met hem in onderhandeling.  

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Het gegeven dat Zeeman hem aanmoedigend een sterke beer noemt, maakt hem nog geen renner die TLJ op een bepaald terrein sterker had kunnen maken. Ik denk dat er zelfs hier niemand Janssen ooit als potentiële versterking van de selectie van 2018 heeft genoemd. Tamelijk veelzeggend lijkt me....

S. Morgenstern

Het moment dat je probeert een leuke comeback te bedenken en niet verder komt dan een opmerking die slechts de voorliggende stelling bevestigt..

Laatst gewijzigd
Chrys

Interview met Twan Castelijns:
https://www.vicesports.nl/de-amateur-die-opeens-de-giro-reed-het-verhaal-van-twan-castelijns/

kelderfan

'@Chrys
Bedankt voor de link. wauw een jongensdroom. Hopelijk heeft er nog een team een plekje.

achtpuntzes

'@ koel:
vlek's omschrijving van jouw manier van posten was gewoon de spijker op zijn kop. moet ik het nog even herhalen voor je, of is dat niet nodig?

Spruch

Tjonge gezellig sfeertje hier weer :).

Wie zou de eerste overwinning voor TLJ in 2018 binnenhalen? Gesink in Down Under?

kelderfan

Maar eerst nog. Wie gaan daar rijden voor TLJ. Bennett, Gesink?, Danny van Poppel en wie nog meer; dan kan Danny de 1e. zege binnenhalen.

Yeez

Iemand überhaupt enig idee hoe het met Bennett is?

Yeez

'@koel hoe weet je het?

1 2 ... 438 439 440 441 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.