Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 438 439 440 441
S. Morgenstern

Gesink (of Bennett) zou na de Giro inderdaad 'gewoon' de Tour de France kunnen rijden. Dat zou samen met Roglic en Clement ook het sterkste blok klimmers zijn voor Kruijswijk. Bennett (of Gesink) zou in dat geval de logische kopman zijn voor de Vuelta.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Tussen de Giro en TdF is de rustperiode ruim een maand. Misschien is dat wel de reden, dat een combi Giro met TdF een betere optie wordt voor Gesink, Bennett en Roglic. Want ook Bennett e/o Kruijswijk kan voor die combinatie kiezen. Het is maar de vraag of Gesink de Giro gaat halen, want als hij nog niet topfit is, dan zal hij zich misschien wel vol op de Vuelta gaan focussen.
Ook Kelderman laat van zich horen en ziet de combi Giro als kopman en de TdF als ondersteunende renner wel zitten.

Laatst gewijzigd
robertowilco

Als Kelderman dat zegt dan zou Dumoulin dus voor de Tour gaan, er zit dit jaar wel wat meer ruime tussen Giro en tour, omdat de Tour volgend jaar later begint i.v.m WK voetbal. Ik hoop wel dat Kruijswijk heelhuids over de kasseien komt, Dumoulin die gaat daar aanvallen dat is zeker.

kelderfan

Een nieuwe baas bij UCI met een heel goed voorstel; ploegen met 6 renners voor de Grote Rondes; lijkt mij voor Kruijswijk helemaal het einde.
TdF wordt dan Kruijswijk met Bennett, Bouwman, Clement, Boom en Groenewegen natuurlijk.

Wouter1998

6 renners in een grote ronde slaat nergens op. Communicatie afschaffen kan maar ook niet in een grote ronde.

S. Morgenstern

Want je moet van de UCI dan naast twee kopmannen je ploeg aanvullen met de renners die in alfabetisch volgorde bovenaan staan..

Netraam

Minder renners per team betekend ook dat een sponsor meer 'goede' renners per team kan betalen. Of dat een kleinere sponsor 1 grote naam en een paar solide knechten aan kan trekken. Vergeet niet dat onder WT niveau de meeste pro-continentale teams niets te zoeken hebben in een grote ronde, hoeveel Jetse Bol ook in de aanval reed bijvoorbeeld.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Je wilt als sponsor toch ook veel in beeld zijn, kleinere ploegen betekent dat je dus minder screentime hebt, dus of sponsoren daar nu op zitten te wachten. Van mij hoeven al dit soort veranderingen niet. Steek je tijd liever in het veiliger maken van parcoursen. Zorg ervoor dat er geen hachelijke aankomsten meer zijn met rare bochten. De UCI maakt telkens weer de verkeerde keuzes.

kelderfan

Als je minder renners mag opstellen in een grote ronde, dan kan 't ook betekenen, dat er meer procontinentale ploegen mee mogen doen.
Daar zal Jetse wel blij mee zijn. Het kan ook betekenen, dat de sponsoren minder hoeven te investeren. Iedereen blij behalve de renners.;)

skylimit

'@rahimns Denk je dat Jumbo tevreden is met de screentime van TLJ ?;) Misschien heeft sooike hier wel een pakkend antwoord op.

Netraam

Gesink vs Calmejane was natuurlijk een nagelbijtend gevecht.
Overigens was Calmejane 1 van de 4 WT overwinningen door een wildcard team, bonuspunten voor wie de andere 3 kan noemen... Om even het probleem opnieuw aan te kaarten, er is geen enkele diepte achter de WorldTour. Als er 5 of 6 goede PCT teams zijn, dan komt daar ook weer wat strijd. Barguil, Coquard en Bouhanni kunnen niet in hun 1tje toch een heel team omhoog trekken als zelfs teams aan de onderkant van de WorldTour er 3 gelijkwaardige renners tegenover kunnen stellen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@skylimit kan me niet voorstellen dat ze dat niet zijn.... op dit moment. Volgens mij gewoon een heel goed jaar gedraaid toch...

skylimit

'@rahimns Volgens mij een redelijk tot goed jaar gedraaid, met uitzondering misschien van de kopstukken Gesink, Kruijswijk en Boom. Weet niet welke kosten-batenanalyse Jumbo erop na houdt;) Zolang er geen geluiden zijn dat ze de sponsorkraan gaan dichtdraaien zullen ze wel tevreden zijn.

kelderfan

Adriaan Janssen heeft stage gereden bij TLJ, maar gaat nu naar Delta. Heeft hij niet voldaan of gaat 't om de UCI.

S. Morgenstern

Wat denk je zelf..

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan waar dacht je zelf dan waar hij zou eindigen ??

kelderfan

'@rahimns
Mijn vraag is toch of Janssen wel of niet heeft voldaan in zijn stage of komt 't door de UCI-maatregelen of was 't reeds vooraf geregeld.
@vlek
Ik denk zelf aan de UCI-maatregelen.

gardeyn

'@kelderfan: ik denk van niet.
Zonder de nieuwe uci-regels zouden ze wel een van de vertrekkers gehouden hebben of een groter talent aangetrokken hebben.

S. Morgenstern

Sure! Geloof je het zelf?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan je klonk bijna verbaasd alsof je had verwacht dat hij een contract zou krijgen bij TLJ. Zelfs als hij had voldaan dan zou de kans toch klein zijn geweest dat hij had mogen blijven ook zonder de UCI wijzigingen.

S. Morgenstern

Potentiële redenatie: Padun heeft toch bij Bahrein getekend na te hebben voldaan tijdens zijn stage, dus dan denk ik dat het Janssen aan de UCI moet liggen.

Of een andere klap van de molenwiek...

simplex

Tja, zo blijft het voor een enkeling toch nog steeds een raadsel, zo lijkt het.
Aan de namen Janssen of anders ene Vermeulen kan het toch niet liggen.
Zulke namen passen toch wel redelijk bij één van de twee Nederlandse ploegen.

kelderfan

'@vlek
Ben je tegen een molenwiek gelopen; shit dat is erg.;) Wat heeft Bahrain daar nu mee te maken.
@rahimns
Hoe zo verbaasd. Als je 't over verbazing hebt, dan denk ik aan die leuke reacties van @vlek; maar ja, hij is ergens tegen aangelopen.

S. Morgenstern

Wat heeft Bahrain daar nu mee te maken.

Ja, en nu kun je dus opeens wel de bullshit in een redenatie detecteren? Mooi is dat.

Nu die vaardigheid nog even meenemen naar je eigen creaties..

Laatst gewijzigd
FritsvanHoefelen

Janssen mocht alleen stage lopen als beloning voor zijn prestaties in Topcompetitie toch?
Net zo'n topidee als dat de winnaar een contract zou krijgen bij Roompot, maar die was dan weer te oud voor de niet-opleidingsploeg.

Prijsjes voor goodwill

1 2 ... 438 439 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.