Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 438 439 440 441
kelderfan

'@gardeyn
Wanneer wordt 't EK gereden. Dit jaar heeft Kruijswijk toch de Tour de L'Ain in die periode gereden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De wijziging van het aantal renners in koers heeft alleen betrekking op WT wedstrijden, niet op de overige UCI wedstrijden. Maar daar wordt wel door veel organisatoren al geëxperimenteerd met kleinere teams. En verder moet ook het programma nog worden vastgesteld, dus daar kunnen ook altijd nog wijzigingen in optreden.

kelderfan

'@rahimns
Bedankt voor de info. Dat maakt nogal wat uit, want het merendeel zijn niet WT-gerelateerde wedstrijden.

gardeyn

'@kelderfan: ek was dit jaar 1e week augustus geloof ik. En l'Ain is anderhalve week later dan utah, wellicht past dat beter qua voorbereiding. Bovendien heb je dan geen jetlag/12 uur in een vliegtuig zitten. Lijkt me geen fijne voorbereiding

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Voor het EK ben je natuurlijk ook niet een hele ploeg kwijt, heeft ook nog niet al teveel aanzien.

kelderfan

'@gardeyn
De Tour de L'Ain wordt nu in mei verreden van 18 - 20 mei 2018 en Utah van 6 - 12 augustus 2018.
@rahimns
Ik weet niet of TLJ nog plannen heeft maar ik zie dat SKY inmiddels 27 renners hebben voor 2018. Moscon en Puccio staan daar nog niet bij.
Ik denk dat Moscon wel wordt verlengd, maar wat met Salvatore Puccio toch een hele goede knecht voor o.a. de Giro en Vuelta.
Want SKY zal toch ook niet meer dan 28 renners contracteren.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan voor wat? Ik zie niet zo goed wat voor extra's Puccio brengt in tegenstelling wat ze al in huis hebben.

kelderfan

'@rahimns
Wat mij betreft heeft TLJ met 27 renners 't goed voor elkaar en ik zie liever Vermeulen blijven voor Utah, de ToC en Alberta, maar die Puccio lijkt mij toch een hele goede knecht voor Kruijswijk voor de Giro en Puccio is ook nog een Italiaan {Bianchi}.
Gianni Moscon zou natuurlijk wel van toegevoegde waarde zijn. 't is maar een vraag.

S. Morgenstern

Stel je voor dat ze volgend jaar opnieuw de Ronde van Utah niet rijden; ergens is het seizoen dan al bij voorbaat verloren. Dan maar alle ballen op Yorkshire en Wallonië?

Laatst gewijzigd
xistnc

Yorkshire sws...

kelderfan

Dat lijkt mij wel duidelijk Yorkshire en Groenewegen sws... ; dat zal @vlek toch wel begrijpen.
Wallonie met Danny van Poppel is ook wel ok, denk ik zo.

Rawolf

Moscon zou bij tlj gewoon kopman zijn, maar word zeker verlengd of door een andere ploeg met geld opgepikt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Die schijnt al verlengd te hebben bij SKY

Wouter1998

Puccio zou een van de 'buitenkansjes' kunnen zijn voor Lotto-Jumbo. Extreem sterke renner voor de klassiekers en goede knecht voor de giro.

Wouter1998

Ik zie tlj nog graag één renner halen. Pauwels, van rensburg, puccio, gerts of edmonson zijn nog aardige versterkingen voor komend seizoen. Ik zou ontzettend graag Pauwels naar tlj zien komen.

S. Morgenstern

Ze zijn al een hele tijd klaar voor volgend jaar. Buitenkans was een renner als Van Baarle geweest.

Roelien

Vandaag Gesink bij de fandag van de ploeg gesproken. Hij rijdt nog niet altijd pijnvrij, maar is wel in voorbereiding voor het nieuwe seizoen. In principe rijdt hij TDU, maar hij gaat alleen die kant op als hij niet voor spek en bonen meerijdt en voor de prijzen kan meedoen!

Jotto-Lumbo

Bedankt voor de info Roelien! Is er tijdens de fandag nog meer informatie vrijgekomen over het team? Over programma's van renners o.i.d.?

wouter

Gesink en Roglic gesproken tijdens de fan-ride. Gesink TDU (inderdaad), geen Abu-dhabi, wel Giro in ondersteuning van Bennett en Roglic. Roglic wil 1 week WT-rondes winnen (maakt niet uit welke zei hij, maar Tirenno was de voornaamste), wil Giro voor GC en Tour voor etappes. Meest briljante was overigens zijn uitspraak dat hij zichzelf niet perse als een tijdrijder ziet... Beide zeiden wel dat de definitieve programma's nog gemaakt moeten worden.

robertowilco

'@wouter als dat waar is dan is het logisch dat Kruijswijk komend jaar voor de Tour gaat, met Clement maar wie dan nog meer als ondersteuning? Als Gesink, Bennett en Roglic al Giro gaan rijden. Groenewegen zal ook minimaal drie man bij zich wil hebben.

wouter

Gesink zei daarover: "Steven zal dit jaar wel richting tour gaan, dat lijkt me wel een keer logisch." ... Clement heb ik niet gesproken, begon ook in mijn groep het toerritje, maar reed al na 1km lek.

Overigens gaf Roglic dus aan wel ook de Tour te rijden. Gesink zei daar niets over...

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hij heeft dan Clement, misschien dus Roglic en dan misschien Tolhoek of Olivier.

Jotto-Lumbo

Bedankt Wouter! Toch wel een aantal gedachtes die nog niet echt besproken zijn hier op het forum, interessant. Gesink probeert dus fit te geraken voor de TDU, dat is goed nieuws. De giro volgens Roglic met hem en waarschijnlijk Bennett als kopmannen en Gesink in een ondersteunende rol. Voeg daar van Poppel aan toe en ik denk dat je dan een sterk team hebt voor de giro. Vooralsnog geen Kruijswijk in de giro. Daarnaast ziet het er naar uit dat Gesink de Tour links laat liggen. Kruijswijk wordt daar naar voor geschoven volgens de perikelen. Interessant is of het alle ballen op Steven wordt en wie hij daarvoor mee krijgt. Roglic geeft aan dat hij voor etapes wil gaan in de TDF. Mij lijkt daar geen ruimte voor als Kruijswijk en Groenewegen de Tour gaan doen. Dan krijgen ze waarschijnlijk allebei 3 man en als een daarvan voor etapes gaat houdt Kruijswijk er 2 over. Clement en Bouwman/Tolhoek/Olivier?, dat lijkt mij een beetje karig.

StonedCamel

Ik vind het wel wat verrassend als Gesink de Tour links laat liggen (dat blijkt ook niet perse uit wat wouter zegt). Volgens mij wil hij erg graag een Touretappe op zijn palmares en hij heeft er afgelopen jaar natuurlijk al flink aan geroken.
Lijkt me dat het een van de volgende 2 plannetjes wordt voor Gesink dan:
- Zowel Giro als Tour voor ondersteuning en eventueel een etappezege
- Giro als ondersteuning en in de Vuelta nog een keer alle ballen op een topklassement

achtpuntzes

oei, Kruijswijk wellicht in de Tour. ik denk dat dat helemaal niks gaat worden met een plek net buiten de top 10.

1 2 ... 438 439 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.