Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 438 439 440 441
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan het blijft gewoon jammer dat je nooit serieus antwoord geeft om het moment dat je ziet dat je weer iets ondoordacht hebt gevraagd. Dan probeer je weer met (slechte) humor je eruit te praten. Nee, iedereen wist (zelfs Jansen zelf) dat zijn stageperiode niet tot een contract zou leiden, zelfs niet zonder de UCI wijzigingen.

kelderfan

'@rahimns
Ploegleider Zeeman geeft 't juiste antwoord @DeltaCycling010 Sterke beer👌;
Want als je meteen zegt, het is een prijsje, dan is 't toch duidelijk.
Ik vind 't een beetje mager, als iemand voor een stage wordt uitgenodigd om 't dan af te doen als prijsje.
Dat ging toch ook zo met Hartthijs De Vries.

kelderfan

Trouwens TLJ is wel bezig met 't programma voor 2018
Gesink naar de TDU; bron Cyclingfever en
Boom naar de TdF; bron PCS.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan volgens mij heb ik het niet gehad over een prijsje... maar oke. Dat hij een stageplek heeft verdiend na aanleiding van een prestatie die hij heeft geleverd in de topcompetitie blijft een goed signaal en waardeer ik. Dat hij waarschijnlijk nooit een stageplek had gehad als die prestatieprijs er niet was geweest is ook een realiteit. Maar hopelijk maakt hij bij zijn nieuwe ploeg nog meer stappen.
En de Vries heeft toch nooit stage gelopen bij TLJ??

Verder val je weer eens in dezelfde valkuil door PCS en andere media weer als de waarheid te zien. Robert heeft inderdaad aangegeven wat hij als eerste doel ziet voor 2018 en natuurlijk zou Boom graag in de tour willen starten met die etappe naar Roubaix. Dat zegt nog niets over het werkelijke programma van die renners, wat pas besproken wordt in de komende periode zoals al een paar keer eerder verkondigd oa door Plugge.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Jij ziet Cyclingfever en PCS als valkuilen? Dat het nog niet definitief is, dat is een feit; maar het is wel een indicatie toch.
Gesink is op de weg terug en of hij 't gaat halen is nog de vraag. Lars Boom kun je gewoon opschrijven vanwege de kasseienrit of 't voorjaar moet weer slecht zijn.
Ja, De Vries en Owen hebben een week meegetraind {stagegelopen} met de groep jonge talenten van TLJ in Limburg. Dat zou je moeten weten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan maar dat het een indicatie is van persoonlijke wensen klopt... maar dat is wat anders dan dat TLJ al bezig is met een programma voor 2018.

Verder is een weekje meetrainen natuurlijk geen stagelopen, hou het nu allemaal wel in het redelijke. Er zullen ook meerdere renners in het afgelopen jaar getest zijn, dat zegt verder ook allemaal niet zoveel. Het is echt niet zo dat de Vries meteen al dacht dat hij nu wel een contract zou binnenhalen. Je zoekt nu echt dingen die er gewoon niet zijn.

Netraam

Hier is een indicatie waarvan ik 100% met zekerheid durf te zeggen dat die volgend jaar uitkomt: Er zullen renners voor de ploeg actief zijn in vooraf te bepalen wedstrijden, of misschien soms zelfs zonder dat dat vooraf bepaald was.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Netraam ik zeg ook niet dat dit gaat gebeuren, al is het nog even afwachten hoe het met de rug van Robert gaat. Maar de stelling van Kelderfan was dat de ploeg al met het programma bezig was voor komend jaar en dat is natuurlijk nog niet het geval, dit is op basis van uitgesproken voorkeuren en wensen van de renners persoonlijk.

S. Morgenstern

Mochten ze bij PCS binnenkort toevallig op dat interview met Bennett stuiten, waarin hij aangeeft serieus naar de Giro te kijken, ze combineren dat met de opmerking dat Gesink daar mogelijk in dienst van Bennett (en Roglic) gaat rijden en negeren de opmerking dat er wat dat betreft nog niets vast staat, dan kun je zomaar het programma op die site nog wat uitgebreider zien worden. Wordt het toch nog wat echter...

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

Gesink heeft inderdaad gezegd dat de TDU zijn eerste doel is, en Boom heeft aangegeven graag de Tour te rijden met de kasseirit.
dus dat weten we, of PCS/Cyclingfever dat al dan niet overnemen is totaal niet niet relevant.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@8.6
Nico Verhoeven en teamleiders gaan toch met elkaar in overleg hoe 't programma eruit gaat zien en hij zal e.e.a. ook overleggen met de kopmannen.
Bijv. een Uran geeft toch niet niets aan, dat hij de Vuelta erbij wil doen. Kruijswijk en Clement hebben al gesuggereerd, dat zij de TdF willen gaan rijden.
Het zijn indicaties en er kan nog van alles veranderen. Al is veranderen na het vaststellen van 't programma not done, heb ik wel eens de indruk.

achtpuntzes

'@ kelderfan:
nou ja, als Gesink niet op tijd fit geraakt voor de TDU zullen ze het al moeten veranderen, lijkt me. ook met slechte vorm gooien ze het wel om, zo zal Boom echt wel op een grote rondelijst hebben gestaan dit jaar. maar hij was zo slecht dat ze het toch niet hebben aangedurfd, hoewel hij net op tijd in vorm was voor de Vuelta

mocht Boom volgend jaar de eerste seizoenshelft net zo beroerd rijden als dit jaar zal hij echt niet mee gaan naar de Tour hoor, hoe graag hij dat ook wil.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

De moeite nemen om het persbericht rond zijn stageplek op te zoeken, ontdekken dat er moeilijk een interessant punt over valt te maken, het echter zonde vinden wanneer je die moeite voor niets hebt gedaan en dan toch maar een poging doen....

achtpuntzes

'@ koel:
met die stageplaats is TLJ toch betrokken geweest bij de opleiding van Janssen? ze hadden hem die ook niet kunnen geven want ze wisten van te voren dat ze die Janssen niet konden aantrekken met het oog op de kleinere selecties voor volgend jaar. dat TLJ die stageplek dan toch gaf aan Janssen spreekt eerder voor ze dan tegen ze lijkt me.

kelderfan

'@8.6
In het geval Gesink zal het wel de uitzondering betreffen. Hopelijk komt 't op tijd in orde.
Dat geldt eigenlijk ook voor Lars Boom. Ik hoop echt, dat hij zijn lesje heeft geleerd en nu wel met zijn trainer een pad gaat bewandelen, die gaat leiden tot enig succes; dus geen DNF's enz.

kelderfan

Een leuk artikel bij Cyclingnews over Kuss en Powless.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De link naar het artikel klik[/url]

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Koel dat hebben ze toch gedaan... wat is nu je punt

S. Morgenstern

Dat is er niet. De truc is zo vaag mogelijk te blijven, wat losse kreten zonder toelichting en wat extra puntjes om meer te suggereren, dan lijkt het misschien nog ergens over te gaan...

Laatst gewijzigd
garbalawal

Wat ik me afvraag, vooral ook na het lezen van de recente berichten op dit forum, is wie van de twee (Bennett, Gesink) nu een sterkere rittenkaper en wie een beetje AK-man is in de grote rondes.
Dat beide mannen kunnen fietsen, behoeft geen uitleg. Maar wie is er geschikter voor welk werk? Beiden hebben immers wisselende resultaten geboekt de afgelopen jaren.

Hengacity1

Zo stom als Gesink weer zo een lang seizoen gaat draaien. Hij moet lekker starten in de Algarve en dan toewerken naar Giro/Vuelta.

Als hij inmiddels al als knecht van start gaat in de Giro dan ben ik de draad wel helemaal kwijt. Hoe ver gaat die man nog zinken??

Zucht..

Netraam

Gesink is een sprintkanon vergeleken met Bennett, mits beide in goede vorm zijn.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Koel maar hij heeft die stageplek toch gewoon gehad. Ik begrijp je niet. Wat is dan een wassen neus? Je doet nu of hij alleen op papier een stageplek heeft gekregen.

achtpuntzes

'@ vlek:
je hebt helemaal gelijk.

kelderfan

'@Sephiroth
Het gaat over Adriaan Janssen en ik dacht dat stagecontracten normaal gesproken op een contract uitdraaien.
On topic
Daniel Moreno moet vertrekken bij Movistar en gezien zijn verrichtingen in de Vuelta nog niet uitgeblust.
Zou die niet zomaar een versterking zijn {al is 't maar voor 1 jaar} voor Kruijswijk, als die de combi TdF en Vuelta gaat rijden.

1 2 ... 438 439 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.