Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 437 ... 440 441
horsm

'@Vlek, klinkt als een superplan.

Spruch

Behoud je Roglic als je hem enkel in de Vuelta uitspeelt qua grote rondes? Roglic zal zo onderhand een begeerde renner zijn en ik hem te behouden, denk ik dat je hem wat meer zult moeten bieden dan enkel de Vuelta.

Raafje

Aangezien ik ook denk dat Roglic nu toch wel een begeerde renner is voor veel ploegen, hoop ik dat Richard Plugge hem weer in het voorjaar al een nieuw (verbeterd) contract kan aanbieden.

S. Morgenstern

Waarom zou iemand het idee hebben om Roglic tegen zijn zin enkel in de Vuelta op te stellen?

Wouter1998

Volgend jaar wordt het alle ballen op Roglic in de eenweekse koersen. Zo willen ze de meeste wt punten gaan scoren.
Daarnaast staan de namen kruijswijk, gesink en Groenewegen bijna zeker vast voor de tour.
En rijden van poppel, groenewegen en lobato alle drie een grote ronde maar wel alle drie een verschillende.

kelderfan

Dan zie ik Lobato in de Giro en Van Poppel in de Vuelta hun opwachting maken. Wat betreft de TdF is 't wel duidelijk, dat Kruijswijk, Clement en Gesink met Groenewegen en Lars Boom in de voorlopige opstelling/selectie staan.
Het wachten is op de TLJ crew uit Japan en china met waarnemend ploegleider Plugge en ploegleider Niermann.

Adrianus en Patrick

Toch snap ik niet waarom Groenewegen niet de Tour en Vuelta zou rijden, veel meer kans op overwinningen zeker met een ontregelde trein van TLJ. gezien jullie voorspellingen dat Groenewegen het alleen met Boom en Roossen zou moeten doen in frankrijk

Wouter1998

'@LB117
Groenewegen zal de tijdslimiet in de Vuelta nooit halen en dus is hij snel uit koers. Daarnaast zal hij in de tour waarschijnlijk stellen met Boom Roosen Leezer en of Wagner. De rest zal ingevuld worden met klimmers rondom Kruijswijk. In de vuelta rijden alleen sprinters die een berg goed kunnen verteren (lobato of van poppel).

robertowilco

'@Rahimns 24-10 13.37
Ik kon niet eerder reageren op je bericht, ik begrijp dat wel dat een kruijswijk niet fit begint aan de Giro en dat hij in de Vuelta met een verkoudheid moet afrekenen, maar goed de focus lag op de Giro voor Kruijswijk, iedereen hoopte toch dat hij er doorheen zou komen in de 2de of 3de week, maar hij moest noodgedwongen opgeven, daarom zeg ik ook dat als de kopmannen Kruijswijk, Gesink en Bennett verstoken blijven van ziekte en valpartijen, dit seizoen er toch wat anders had uitgezien en ook hoger dan de 16 de plaats op de WT ranking. Hopelijk rijdt Boom komend jaar een goed voorjaar, daar heb ik wel vertrouwen in, omdat hij de laatste manden goed bezig is. Nou ik geef een 7.

S. Morgenstern

Voorlopig is er nog nagenoeg niets duidelijk. We zijn enkel aan het speculeren op basis van de kwaliteiten en voorkeuren van de renners, de belangen van de ploeg en zijn sponsoren en de parcoursen die reeds bekend zijn. Het enige wat we weten is dat Groenewegen en Gesink rond de presentatie van het parcours van de Tour de France naar voren zijn geschoven voor een reactie, maar ook daar is nog geen selectie aan te verbinden.

kelderfan

Heeft Victor een beetje spijt van zijn vertrek naar 't Belgische Lotto. Love this awesome team! bron TLJ.https://t.co/f4yCKCMiAH

S. Morgenstern

Alsof je problemen moet hebben om van ploeg te veranderen...

kelderfan

'@Koel
Hij zal zeker geen problemen met zijn collega's hebben....; ook niet met zijn toekomstige collega's neem ik aan.
Hij heeft 't wel over liefde voor 't team Gree - Tour of Guangxi; dat is niet mis.;)

S. Morgenstern

Agossie..

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij was gewoon zijn wens om voor een Belgische ploeg te willen rijden, soms moet je er ook niet te veel achter willen zoeken.

Wouter1998

Wel ontzettend zonde dat campenaerts is vertrokken. Hij heeft zich toch ontwikkeld als een superknecht die in staat is in etappekoersen kort te eindigen. Wat betreft zijn keuze voor een Belgische ploeg valt te begrijpen. Hij gaat nu alleen wel van een goede tt ploeg naar een slechte. Het is dan ook de vraag of hij zijn prestaties in de tt van dit jaar kan overtreffen.

kelderfan

Ach ja, je mist wel een koele tijdrijder. Maar Neilson POWLESS en Alexey VERMEULEN moeten dat gat dan maar opvullen, oech foutje ook geen VERMEULEN meer.;)

kelderfan

Thomas de Gendt {teamgenoot 2018 van Victor CAMPENAERTS} heeft al plannen voor 't nieuwe seizoen en begint al weer in de TDU.
Zijn er al geruchten over de planning 2018 wat TLJ betreft? Of gaat, dat weer te snel.
Ik zag voorbij komen, dat Bennett zich buigt over de Giro.

S. Morgenstern

Het gerucht gaat dat ze het programma van volgend jaar na hun vakantie gaan bespreken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Je gaat weer te snel ;)

kelderfan

'@vlek
Gelijk hebben die jongens.;) Maar dat van Bennett is geen gerucht, al gaat dat misschien te snel voor je.

xistnc

Het uitspreken van een persoonlijke voorkeur is toch heel iets anders dan het bespreken van het programma?

Ze willen allemaal naar Yorkshire, maar daar kunnen er toch echt maar 7 (of 8?) opgesteld worden.

S. Morgenstern

Bennett gaat goed kijken naar het profiel van de Giro en zal dat dan meenemen in de bespreking van zijn programma voor 2018. Niets meer, niets minder.

kelderfan

'@xistnc
Daar zeg je iets. Hoe zit dat met HC/2.HC en 1.1/2.1 wordt dat ook 7. Ik ga van 7 uit en dan kan TLJ ook koersen als Utah en Alberta opnemen in hun programma. Omdat zij in ieder geval 2 Amerikanen in de selectie hebben. Sepp Kuss en Neilson Powless hebben daar goede resultaten behaald.
Powless de nr. 4 in Utah en Kuss de nr. 2 in Alberta. Dit jaar mochten zij niet meedoen in de ToC en dat was jammer eigenlijk.
Wat Yorkshire betreft kan Kruijswijk {als hij de Giro niet rijdt} vrijuit koersen en Groenewegen heeft ook wat met die koers.

gardeyn

'@kelderfan: Ronde van Utah verwacht ik zeker niet. Met in die dagen de Ronde van Polen, San Sebastian, Prudential Ride London, het EK, de trainingsstage richting de Vuelta en de BinckBank tour, die voor de deur staat , lijkt het mij dat ze geen 6 of 7 man over hebben om voor een weekje naar de VS te vliegen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 437 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.