Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 40 ... 440 441
Romāns Vainšteins

Is dit niet gewoon een saai verhaal van Lobato ?

Rahim Vlasblom
admin

https://twitter.com/Lotto_JumboFan/status/827518516387516416

Leendert82

'@Romāns Vainšteins jij mag het saai vinden hoor, ik vind het interessant om te lezen. Ik wist niet dat hij er een maand uit heeft gelegen met een knie blessure. en dat hij nog niet in vorm is en een achterstand heeft TOV de rest vind ik dat hoopgevend voor de rest van het voorjaar.

Maar goed jij mag het saai vinden.

Yeez

Als je ziet hoe hij nu al rijdt. In de 1ste waaier en altijd voorin, dan beloofd dat nog wat.

Rahim Vlasblom
admin

interview[/url] met Floris De Tier en Gijs Van Hoecke

kelderfan

'@rahimns
Dank voor het interview met Gijs Van Hoecke en Floris De Tier.
De Tier rijdt toch geen Dubai. Hij zal wel Abu Dhabi bedoelen, maar de Ruta komt eerst. Verder een leuk programma voor dit klimtalent.
Gijs van Hoecke kan morgen laten zien, dat hij Groenewegen goed kan afzetten voor de sprint met hopelijk een goed resultaat.

S. Morgenstern

Dubai is waarschijnlijk vervallen door het schrappen van Qatar.

kelderfan

'@vlek
Dat kan natuurlijk ook; alhoewel ik ergens gelezen heb, dat Floris De Tier ook Abu Dhabi zou gaan rijden, omdat ook Oman is vervallen in 't programma van TLJ.

kelderfan

Maar wat is met Roglic en Van den Broeck gebeurt. Nog steeds niet in de uitslag bij PCS {zie ook TLJ-site}.

Yeez

Er staan nog zo'n 60 renners niet in de uitslag @kelderfan

Gregje

Typisch Spaans.

S. Morgenstern

Die staan waarschijnlijk tussen de vijftig namen die vandaag op enkele minuten eindigen en nog niet in de uitslag staan.

kelderfan

'@jessevdalen
Er zijn renners de verkeerde kant opgegaan; want op gegeven moment was te zien, dat een groep renners een U-bocht moesten maken op dezelfde weg.
@Gregje
Dat zal dan wel 't typische Spaans zijn.

Gregje

Ne hablo de pablo de dos cerveza, de puta de Gardia Civil

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dat is een aanname, volgens mij was dit gewoon het peloton en dat zat gewoon vlak achter de kopgroep en Jos...

kelderfan

'@rahimns
Dat kan ik moeilijk beoordelen, maar het was duidelijk in beeld, dat een groep renners op dezelfde weg een u-turn moesten maken. Het leek er sterk op, dat een groep de verkeerde weg hadden genomen. Maar als 't volgens het route-boek was, dan heb ik niets gezegd natuurlijk.
Bobbie Tracksel melde nog, dat als het 't peloton betrof, dan waren de kansen voor Jos Van Emden behoorlijk gestegen.

Rahim Vlasblom
admin

Maar ze zaten gewoon vlak achter Jos een paar minuten later, dus ik ga ervan uit dat dit gewoon volgens het routeboek was. Ik vind het commentaar van Bobbie en Jose nou ook niet van die aard dat zij zich volledig zouden hebben ingelezen. Dus voorlopig ga ik er maar van uit dat dit gewoon de geplande route was.

Loek de Rooij

'@rahimns, in het Engelstalige commentaar werd ook gezegd dat het onmogelijk een onderdeel van de route was en dat het er goed uit zag voor Jos als dat het peloton was. Ik vermoed ook dat het de achterblijvende groep was.

stijnlah

Ze zijn niet verkeerd gereden, het was gewoon onderdeel van de route volgens de organisatie zelf.

Loek de Rooij

Fijne route dan met die zandbak aan de rechterkant van de weg na een u-bocht.

Valt me trouwens op dat het Twitter account en andere social media activiteiten van de ploeg sinds kort een stuk beter zijn.

Ik zag dat Ard Bierens sinds kort manager communications is en hij heeft er waarschijnlijk werk van gemaakt. Voor het WK had ik nog een uitgebreide discussie met hem over het kopmanschap in de NL ploeg. Hij was van mening dan van Poppel dit moest krijgen omdat TLJ communiceerde dat Groenewegen naar de Tour ging om 'te oefenen'. Het was eigenlijk een sneer naar wat de ploeg communiceerde naar de buitenwereld en daarbij werkte hij eerder voor Vancansoleil en de Telegraaf. Ik ging er vanuit dat die laatste twee dingen de grootste rol speelde. Des te opvallender vind ik zijn aanstelling binnen TLJ. Misschien wel goed eigenlijk. Als je dan kritiek hebt, dan doe het zelf maar beter. Tot nu toe lijkt het een goede zet te zijn. We hebben vandaag zelfs een positief item over de ploeg (Groenewegen in dit grval) op Telegraaf nl. Het moet niet gekker worden.

Fanny

Vandaag de laatste beslissende rit in Dubai.
Het is wel erg jammer dat de rit van de Tour de Dubai naar Hatta Dam gisteren niet is doorgegaan.
Was misschien een goede kans geweest voor TLJ renner Lobato.
Aan de andere kant door het niet doorgaan van de etappe van gisteren wordt Groenewegen waarschijnlijk 2e in AK.
Kittel lijkt mij dan ook niet meer te verslaan, maarje weet het natuurlijk nooit met die kleine verschillen.

tendam

'@luckyloek
Die kritiek is eigenlijk een open sollicitatie. Richard Plugge zat in z'n columns ook constant te zeiken over de communicatie van (toen nog) Rabo, en zie: hij werd de persman. Al is hij dat maar kort geweest, want hij werd na een paar maanden al manager.

achtpuntzes

ah, dus als je kritiek levert kan je dat een baan bij TLJ opleveren. ik ben er nu van overtuigd dat ik snel een aanbod van de ploeg zal krijgen. :)

kelderfan

'@8.6
Doe ik maar even mee. Treintje Groenewegen is ontspoord. Zand.....;)
@Fanny
Helaas een 10e plek voor Groenewegen vandaag. GC ... toch nog 2e.
Dat is op zich niet verkeerd. Maar wat een hopeloos gedoe met dat treintje zeg.

Laatst gewijzigd
Gregje

Echt tenenkrommend idd. En ik maar denken dat wielrenners bovengemiddeld intelligent zijn. Nou, iets met een koude kermis

1 2 ... 40 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.