'@Romāns Vainšteins jij mag het saai vinden hoor, ik vind het interessant om te lezen. Ik wist niet dat hij er een maand uit heeft gelegen met een knie blessure. en dat hij nog niet in vorm is en een achterstand heeft TOV de rest vind ik dat hoopgevend voor de rest van het voorjaar.
Maar goed jij mag het saai vinden.
'@rahimns
Dank voor het interview met Gijs Van Hoecke en Floris De Tier.
De Tier rijdt toch geen Dubai. Hij zal wel Abu Dhabi bedoelen, maar de Ruta komt eerst. Verder een leuk programma voor dit klimtalent.
Gijs van Hoecke kan morgen laten zien, dat hij Groenewegen goed kan afzetten voor de sprint met hopelijk een goed resultaat.
'@rahimns
Dat kan ik moeilijk beoordelen, maar het was duidelijk in beeld, dat een groep renners op dezelfde weg een u-turn moesten maken. Het leek er sterk op, dat een groep de verkeerde weg hadden genomen. Maar als 't volgens het route-boek was, dan heb ik niets gezegd natuurlijk.
Bobbie Tracksel melde nog, dat als het 't peloton betrof, dan waren de kansen voor Jos Van Emden behoorlijk gestegen.
Maar ze zaten gewoon vlak achter Jos een paar minuten later, dus ik ga ervan uit dat dit gewoon volgens het routeboek was. Ik vind het commentaar van Bobbie en Jose nou ook niet van die aard dat zij zich volledig zouden hebben ingelezen. Dus voorlopig ga ik er maar van uit dat dit gewoon de geplande route was.
Fijne route dan met die zandbak aan de rechterkant van de weg na een u-bocht.
Valt me trouwens op dat het Twitter account en andere social media activiteiten van de ploeg sinds kort een stuk beter zijn.
Ik zag dat Ard Bierens sinds kort manager communications is en hij heeft er waarschijnlijk werk van gemaakt. Voor het WK had ik nog een uitgebreide discussie met hem over het kopmanschap in de NL ploeg. Hij was van mening dan van Poppel dit moest krijgen omdat TLJ communiceerde dat Groenewegen naar de Tour ging om 'te oefenen'. Het was eigenlijk een sneer naar wat de ploeg communiceerde naar de buitenwereld en daarbij werkte hij eerder voor Vancansoleil en de Telegraaf. Ik ging er vanuit dat die laatste twee dingen de grootste rol speelde. Des te opvallender vind ik zijn aanstelling binnen TLJ. Misschien wel goed eigenlijk. Als je dan kritiek hebt, dan doe het zelf maar beter. Tot nu toe lijkt het een goede zet te zijn. We hebben vandaag zelfs een positief item over de ploeg (Groenewegen in dit grval) op Telegraaf nl. Het moet niet gekker worden.
Vandaag de laatste beslissende rit in Dubai.
Het is wel erg jammer dat de rit van de Tour de Dubai naar Hatta Dam gisteren niet is doorgegaan.
Was misschien een goede kans geweest voor TLJ renner Lobato.
Aan de andere kant door het niet doorgaan van de etappe van gisteren wordt Groenewegen waarschijnlijk 2e in AK.
Kittel lijkt mij dan ook niet meer te verslaan, maarje weet het natuurlijk nooit met die kleine verschillen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.