Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 39 ... 440 441
Yeez

Ook vd broeck gevallen. Kruijswijk zat bij lighart op de top, maar is dus gevallen.

irriducibili

Wel jammer en opmerkelijk dat zowel jvdb, clement als kruijswijk zijn gevallen. Maar de afdaling leek er glad bij te liggen en gelukkig lijkt het zonder erg.

iig positief dat ze allen attent van voren meerijden. Dat gevoel in deze fase van het seizoen is belangrijker dan de daguitslag in zo'n rondje.

En wat Rahims zegt, tot nu toe in elke koers aardig van van voren gereden. Alleen in TDU niet elke dag top 10, maar daar hadden ze ook niet de ploeg naar. Verder al aardig wat (bijna) podiumplekken met Groenewegen, Lobato en Roglic. Hopelijk snel de eerste overwinning, geeft weer een extra boost en vertrouwen. En wat rust voor de ploeg

Fanny

'@Laatste man
Quote: Vorig jaar werd de TTT geschrapt uit de uitslag van de Vuelta.
Huh ???
Onzin, er werd wel een TTT gereden die in de uitslag is opgenomen.

Laatste man

'@Fanny,
Excuus. Dat was het jaar ervoor met dat zand. Vorig jaar had Keizer geen positie gekregen na de TTT vanwege achterstand.

Fanny

'@laatste man
OK.
Maar Keizer werd wel in de uitslag opgenomen als 133e op 2:05 min.

Laatst gewijzigd
Laatste man

'@Fanny.
Niet bij CQ. Staat een - teken.

Fanny

'@Laatste man
Misschien is PCS een betere optie dan CQ om uitslagen te bekijken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Laatsteman Bij Gesink staat ook een '-' ... maar kan me herinneren dat hij daar een etappe won ;) . CQ geeft alle renners die in de TTT gelost waren zo'n streepje voor hun naam.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Ja I know en ik heb het dus alleen over die TTT. En ik ga daarvoor niet per se PCS gebruiken. Want het gaat niet per se over die uitslag, maar om het bredere verhaal van Keizer.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Laatste man, ben het verder met je eens over Keizer... niet een absolute topper maar wel een prima tijdrijder en normaal een prima kracht ook in de TTT.

Dekker

Clement, JvdB en Kruijswijk gevallen. Dan heb je het ook wel meteen over de 2 slechtste dalers van het peloton en Kruijswijk is ook al geen held naar beneden. Ik hoop dat TLJ zo slim is in de Giro niet met de klimtrein samen de afdaling in te gaan, beetje apart rijden van elkaar lijkt me het slimste.

S. Morgenstern

Volgens mij is er vandaag aan alle kanten gevallen. De uitslag staat in ieder geval vol met mannen die je niet op achterstand zou verwachten. Neemt niet weg dat de ploeg rond Kruijswijk enkele matige piloten bevat.

robotour

'@vlek .."de ploeg rond kruijswijk" Volgens mij is Kruijswijk zelf ook een zeer matige piloot. Statistisch gezien zal het wel niet kloppen, maar gevoelsmatig wordt er bij TLJ (of door Nederlanders in het algemeen) veel "onnodig" gevallen.

Yeez

Geeft wel aan dat Kruijswijk goed in orde was, aangezien hij vooraan zat op de top. Was in andere seizoenen nog wel eens anders.

jvh93

'@jessevdalen ja precies, hoop dat kruijswijk dit seizoen zichzelf ook eens in kleinere rondes kan laten zien.

Overigens roglic gisteren ook weer in prima doen, denk dat hij de sterkste klimmer van het stel was. Jammer dat het eindklassement al volledig uit zicht is, maar we weten in ieder geval dat het er in zit.

Yeez

De TTT was gewoon een off day lijkt het. @jvh93

tdb

Of Roglic had net iets te hard door getrokken op kop tijdens de TTT en daarna niet goed aangepikt aan het einde van het rijtje waardoor hij eraf waaide...

jvh93

Roglic is een prima tijdrijder, maar dat maakt je nog geen goede TTT renner, het rijden in een TTT gaat over het algemeen een stuk harder dan een individuele tijdrit. Ik denk dat Roglic gewoon moeite had om goed in het wiel van zijn voorgangers te blijven, waardoor hij veel energie verspilde en niet aan kon blijven hangen. Hij is erg goed in zijn Eigen tempo rijden, maar als iemand anders dan het tempo maakt is het misschien lastiger voor hem om mee te komen.

Yeez

Het wk ttt reed hij ook mee tot aan de meet. Dus dat hij een ttt niet kan lijkt mij niet aan de orde.

tendam

Kelderman werd bij z'n eerste WK ploegentijdrit weggeblazen door Gesink. Het kan zijn dat Roglic net iets te diep is gegaan, of z'n ploeggenoot net iets te hard reed... feit is dat hij dus blijkbaar wel in orde is.

Nog geen al te gelukkige seizoensopening voor LottoNL, de etappe die ze hadden kunnen winnen in Dubai is ook nog eens afgelast, maar het niveau lijkt toch wel ok te zijn.

elrio

Als Kittel nog wordt uitgesloten voor het incident gisteren, heeft Dylan een goede kans om de ronde te winnen nu ;)

kelderfan

'@tendam
Ik denk, dat Roglic gewoon een slechte dag had, zoals zijn coach keurig aangeeft; want hij loopt al wat langer mee in 't TTT-geweld.
Maar wat mij betreft mag hij vandaag gewoon mee in de aanval.

jvh93

'@elrio ik verwacht niet dat kittel uitgesloten wordt, want dan had hij vandaag al niet aan de start moeten verschijnen en daar was dus geen sprake van, enige wat het klassement nog overhoop kan halen is waaiers, een valpartij of een enorm misrekening van de sprintersploegen waardoor een vluchter wint.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als morgen Dylan wint en Kittel niet in de top 3 zit, dan kan hij nog wel degelijk winnen

Leendert82

Interessant verhaal van lobato op zijn site
Yo era el primer interesado en que la etapa de hoy se disputara pero aplaudo la decisión de la organización. Por nuestra seguridad, que es lo más importante, la etapa se debía suspender. Tenía ganas de volver a disputar una etapa en Hatta Dam. Había leído que para muchos era uno de los favoritos porque gané el año pasado pero mi condición física es una duda. Está claro que las sensaciones están siendo mejores de las que esperaba pero no debo olvidar que he estado un mes clave parado por unas molestias en la rodilla. Hay que ir paso a paso

Hij zegt zelf niet in vorm te zijn op dit moment omdat hij er een maand uit heeft gelegen met een knie blessure. Vond hem wel goed finishen deze ronde met een aantal goede uitslagen

1 2 ... 39 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.