ehh, wat doe ik dan fout?
ik stel net zoals anderen dat ik de ploegentijdrit wat vond tegenvallen en ik krijg een berg stront over me heen van heb ik jou daar?
doe ff normaal (laatste) man.
als je niet inhoudelijk kan of wil reageren reageer dan gewoon niet. lekker op de man (ik dus) spelen omdat iedereen dat doet, je bent een geweldige meeloper hoor.
8.6 Het was gewoon teleurstellend, dat vond de ploegleiding ook! En het kan natuurlijk he, na een zwaar trainingskamp, begin vh seizoen. Maar ze hebben echt uitstekende tijdrijders. Wereldtop.
Je mag zeker kritiek hebben/kritisch zijn. Ook als autistische fan, zoals ik ben. Je bent wmb geen fan als je kritiekloos bent.
Een meeloper nog wel. Ik heb je dit verleden jaar ook al eens haarfijn uitgelegd met argumenten erbij. Je denkt alleen maar zwart-wit, noemt mensen alleen maar fanboy als ze het niet met je eens zijn en gaat vervolgens het slachtoffer spelen.
Ik zal me voortaan wel inhouden en het erbij laten.
'@ Laatste Man:
sommige mensen liggen je gewoon niet zo in het leven. niks aan de hand. ik ben wie ik ben en als dat zwart wit is en jij niet van zwart wit houdt, het zij zo. even goede vrienden wat mij betreft.
overigens was de kwestie niet het ergens mee eens zijn of niet, ik werd flink aangevallen terwijl ik hetzelfde zei als iedereen hier, en dan vind ik dat ik dan best wel wat repliek mag geven.
Roglic vandaag opeens wel heel goed? Dan heeft hij gisteren helemaal een vreemde dag gehad. Zichzelf overschat en vervolgens hard tegengekomen zou je dan haast denken. Kruijswijk in de grote groep vindt ik verder geen grote verrassing op dit moment van het seizoen. Ondanks dat iedereen nu op dit moment van het seizoen zijn wedstrijden rijdt natuurlijk, ofzo...
'@rahimns
Dat Kruijswijk nog niet top is wel duidelijk en dat is ook een beetje volgens de verwachting. Hij zat er wel bij op de top van de laatste klim, maar wat er daarna in de afdaling is gebeurd, weet ik niet. Maar ook Clement en van den Broeck kwamen op achterstand binnen en zijn die jongens ook nog in opbouw.
'@ Laatste Man:
als je dan toch inhoudelijk wil worden, leg eens uit dan? kom eens met wat voorbeelden dat ik mensen standaard fanboy noem als ik het niet met ze eens ben? graag meer dan 1 voorbeeld want je hebt het over iedereen waar ik het niet mee eens ben.
@ Rahimns:
ook ik vind dat TLJ een goede seizoensstart beleeft. ik denk dat die overwinning er wel snel zal komen. wil niet zeggen dat ik zwaar teleurgesteld ben mocht het wat langer duren maar ze zaten er al een paar keer dicht bij dus ik zie wel kansen. en het heeft wel eens langer geduurt voor ze op gang kwamen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.