Peloton Seizoen 16

1 2 ... 25 ... 30 31
BrokenChain

Tossboom, dankje. Nee het is een allrounder dus allemaal 8'jes en 7s. Maar dan weet ik het voor de volgende races.

Ab Normaal

Ik ga mijn oudere renners te koop zetten binnenkort. Voor wie interesse heeft:
morgen (donderdag) gaat Dales op de TL, overmorgen (vrijdag) Andreoli.
Over 2 weken Zevenbergen, de week daarna Nica en Nassi.
En in de voorlaatste week van het seizoen volgt Engelborghs.

Als iemand interesse heeft en de stats wilt weten hoor ik het wel.

Tossboom

Wellicht andreoli... Mag jij straks Vanlanduyt kopen. De rest is denk ik te oud. Wat heeft Engelborghs voor stats?

Ab Normaal

11-9-7-2-8-10 st/bal 12/15.

Tossboom

Mm daar ga ik het ook niet mee redden tegen de toeters..
Was die kerel van 28 zo goed dat je daar 2 miljoen voor neer moest leggen?

dustin

'@Poeksel
De LS12 is binnen. Stond al op mijn shortlist.
Er gaat vandaag een LS11 de deur uit.

Poeksel

Gefeliciteerd trouwens Dustin met het winnen van het WK TTT 35+ :)

dustin

Tegen 3 man!
En waarschijnlijk reden die 3 op reserve ;)

Poeksel

Ik had ze juist nog een kuurtje gegeven! Maar het hielp niet tegen jouw selectie van Rebellins.

Tossboom

Only to inform you guys tht we couldnt reach agreement on peloton's sale.
It's a pity because we could save this game once for all, but there was no chance to contract price as the distance between positions were too much. I feel sorry, but this game is going to die if IP wont lower his expectations.
Actually worth of the game is near 0 with a bunch of active users and big money is needed to being attrattive for new users again. So no deal were possible.

Pan was blijkbaar ook druk met IP om het spel te kopen?

Ab Normaal

Ja, klopt. Waar heeft hij dat gepost?

Laatst gewijzigd
Naspa

'@Tossboom.
Wat vreemd; als je IP een flink aandelen pakket biedt en je gaat het spel doorontwikkelen, dan heeft ie meer in handen dan deze sterfhuisconstructie.

Als we 'm niet uit kunnen kopen en het spel is technisch dusdanig verouderd dat het toch behoorlijk gereviseerd moet worden (als al niet helemaal herschreven)... Is het niet beter om dan maar gewoon een concurrent op de markt te zetten?

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Oh, Toss.
Olivetti was ook voornamelijk omdat TGV het hoogste bod had. Hij, Low Budget en Sniper team hebben de irritante eigenschap om vaak over te bieden, dus heb ik een hekel aan ze.
Bovendien had ik de verkoper gevraagd naar zijn FA's. Die van vlak was niet zo goed, dus is de kans aanwezig dat die op berg wel goed is. En dat met zijn gewicht, dus ga ik snel ontdekken.

Tossboom

Op het forum zag ik het net... Ja TGV bah, pakte Reckmann van me af. Mijn nieuwe blacklist is:
Low budget
SpartaB
TGV
Jorge castro

Ab Normaal

Weet iemand hoeveel trainingen het kost om van 12 naar 13 te stijgen in tijdrijden?
Ben ik kwijt.

Tossboom

Struyfs bij mij in 14 weken.

Ab Normaal

Thanks.

De_Rode_Lantaarn

Bij welke skill van de trainer kan je een redelijke training verwachten?
Als ik er berekeningen op los laat, betaal je bij de aanschaf van een trainer 20.000 per punt.
Ik vermoed dat je dan betaald voor het trainen en daarna het aftrainen.
Ik overweeg dan ook een trainer aan te schaffen met skills op alle punten behalve fitness.
Ik heb nu een trainer met skill 15 op tijdrijden en ben bergen aan het opwaarderen. Nu 5.
Ik wil stoppen met kopen en aan mijn team gaan werken.
Met deze trainer gaat dat heel lang duren volgens mij.

Maar ik heb geen idee wat de minimum skill is voor de training om af en toe vooruitgang te zien.

Poeksel

Het is niet dat een trainer 14 waardeloos is, maar over het algemeen wordt een trainer 15 als minimum gezien. Dat is ook (single skill in ieder geval) makkelijk te betalen. Zo vanaf 18 wordt het salaris echt hoog, en het verschil tussen 19 en 20 is wellicht de extra kosten niet waard (maar ik heb zelf per ongeluk nu wel 20).

Een trainer met twee skills is duurder dan een single skill trainer, en m.i. voor nieuwe spelers niet de meest optimale strategie. Ik heb eerst een paar seizoenen tijdrijden op 19 getraind, toen sprint op 19. Dat zijn skills die al je renners sowieso nodig hebben, dus leek het me het efficients (als je met een meerseizoenenplan bezig bent) die eerst te trainen. Maar er zijn verschillende strategieen mogelijk en anderen vinden een andere strategie beter. Het hangt ook af van de renners die je hebt (maar daar heb je invloed op natuurlijk).

De_Rode_Lantaarn

Ik zat zelf te denken aan 2 skills op 12 en 4 op 10 aan te schaffen.
Dan train ik er 2 naar 15.
In ieder geval gaat het aftrainen naar een andere skill dan een stuk sneller en het opwaarderen van de volgende skill natuurlijk ook.
De rest van het op en af trainen heb ik dan alvast betaald en tijd gewonnen.

Maar ik hoopte dat ik met de skill van 10 iets zou kunnen bereiken om de zwakste plekken er vast uit te halen.
Maar een skill van 10 doet niet veel in de training begrijp ik.

Ab Normaal

Zo. Andreoli staat er ook op.
Als een koper wil kan ik 'm fitness trainen zodat ie klaar is voor de tdf.

Poeksel

Rode Lantaarn, voordeel van je strategie is dat je geen nieuwe trainer hoeft aan te schaffen, en dat je op verschillende skills tegelijk kan trainen. Nadeel is het extra salaris.

Ik denk zelf dat je tijdrijden makkelijk twee seizoenen lang kan trainen (en meer misschien wel ook), en dat het goedkoper is zodra je ermee klaar bent een nieuwe trainer aan te schaffen. Het is in ieder geval wel erg fijn als al je renners tussen de 8 en 12 TR hebben, want het is waarschijnlijk de belangrijkste skill (omdat ie bij ontsnappingen een grote rol speelt).

Laatst gewijzigd
De_Rode_Lantaarn

Ja ik ben er al uit.
Ik ga stoppen met bergen op te waarderen.
En eerst TR naar 17 of 18 op te waarderen.
Daarna ga ik verder met bergen of stap ik over naar sprint. Ga ik nog even over peinzen.
Op het moment dat mijn ploeg klaar is met het trainen op TR gaan ze eerst over op bergen of sprint.
En dan pas komt er een nieuwe trainer voor 2 andere skills.
Thnx voor je advies. :)

Poeksel

Ik zal mijn reputatie als Dagobert Duck weer eens bevestigen door te melden dat ik een goede dag had:

1/21/2017 I (Bonus) mountain jersey, finished 3rd $31,849
1/21/2017 I (Bonus) Won mountain jersey $48,999
1/21/2017 I (Bonus) Won time jersey $73,499
1/21/2017 I (Bonus) time jersey, finished 3rd $51,449
1/21/2017 I (Bonus) time jersey, finished 14th $10,289
1/21/2017 I (Bonus) Won points jersey $48,999
1/21/2017 I (Bonus) points jersey, finished 4th $24,499
1/21/2017 I (Bonus) points jersey, finished 6th $14,699
1/21/2017 I (Races) Henric Olteanu rewarded for sprints $2,000
1/21/2017 I (Races) Henric Olteanu rewarded for mountain sprints $2,000
1/21/2017 I (Races) Henric Olteanu won money in Quinto - Olivone $46,614
1/21/2017 I (Races) Ramon van Maarseveen won money in Quinto - Olivone $12,430

BrokenChain

nou kijken wat het geworden is. Ik gok tweede in het AK.

en tadaa. tweede in het AK, voor de vierde tour dit seizoen. Wordt je toch gek van. Op zich niet zo erg, maar het scheelt zo gigantisch veel supporters dat ik er toch niet blij van word.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 25 ... 30 31

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.