Peloton Seizoen 16

1 2 ... 26 ... 30 31
Naspa

Pull 15..
Your scout has found no suitable cyclist.
130 k per week en je hebt niets.
Week 4 op rij met lege handen. A priori kans nog geen 0,4%.

Laatst gewijzigd
Tossboom

Kansloos inderdaad.
Ik heb zojuist de parel van mijn jeugdopleiding te koop gezet. Hij wordt me wat te duur qua salaris en hij is nog niet goed genoeg om races te winnen in div 1. Over 4seizoenen zal hij echter domineren. Ik gok dat het een van de beste 30 Jarigen in het spel is.
Peppe margolfo
3 7 12 7 7 11
Staat te koop voor 1,5.

Daarnaast een 22 jarige met al 26 skillpunten, slechte berg FA
Marcien le Bret
3 3 7 5 3 5
Te koop voor 150k

Laatst gewijzigd
BrokenChain

het lijkt erop dat het verschil tussen 13 en 15 perception erg groot is. Of is het gewoon toeval dat ik met 15 wel regelmatig een renner vodn maar nu niet meer?

Naspa

'@BC. Lijkt me toeval. Met 15 vind ik de laatste weken dus niets, de 4 renners die ik vond zijn gevonden met minder perception.
Misschien is de truc wel dat je alleen een renner vind als perception veranderd (omhoog of omlaag gaat)?

Ik moet goed gaan rekenen of het ik het financieel nog wel trek, die zelfdestructieve hobby "jeugdtrainer".

Achteraf was het voor mij beter geweest te sparen en een of twee zelf een jonkie te kopen (dan maar een paar ton betalen).

BrokenChain

ik had eerst een hele tijd een jeugdscout met 15 perceptie en regelmatig succes ( zie mijn jonkies ), alleen nu naar 13 gebracht voor de kosten en sinds die tijd een stuk minder geluk.

Ab Normaal

'@Toss
Mooie renner, ik heb eigenlijk altijd afgezien van die renners destijds omdat ik ze te dicht vond zitten op de oudere garde en hij inderdaad over 3 a 4 seizoenen (als ie al 33/34 is) zal domineren, maar dat slechts twee jaar zal doen.
Mijn oudste "nieuwe generatie" renners zijn ook al weer 29, geldt hetzelfde voor. Mijn beste is 7-7-10-2-9-11
Ook niet slecht denk ik.
Was die van jou een jaar jonger dan had ik 'm waarschijnlijk gekocht.

Tossboom

ja het klopt dat die 30-31 jarigen niet heel veel meerwaarde hebben. Toch ga ik ze allemaal verkopen ;)
Die generatie van jou is zeker mooi, jij bent het verste van allemaal qua renners opleiden. Over 5 seizoen zal je helemaal geen tegenstand hebben ben ik bang.

Ab Normaal

Dat was ook mijn intentie destijds. Ik wist dat Droeftoeters betere renners had dan ik en dat als het kwartje zou vallen bij hem, ik eeuwige tweede of derde zou worden. Dus vandaar. Er zijn wel mensen met renners die zeker zo goed zijn als de mijne, maar die managers hebben er nog geen handvol.
Ik heb nu al voor elk terrein en combinatie van terreinen, renners.

schizm

'@Naspa, BC ; Wat betreft de jeugdscout zit ik nu op 23 pulls op 42 weken (54,8%), als ik enkel de pulls meetel sinds hij 15 perceptie heeft zijn bij mij de cijfers iets beter 18/27 (66.6%) maar nog steeds lager dan de theoretische 75% kans.

ben wel niet blij met de evolutie , om even "goed" te doen als vorig seizoen moet het nu elke week raak zijn :
1e seizoen 5/14
2e seizoen 12/17
3e seizoen 6/11

aan de ander kant moet ik wel toegeven dat de steering/balance cijfers dit seizoen echt meevallen buiten één eenzame 1 zit de rest allemaal netjes tussen 6 en 14.

Laatst gewijzigd
Mardy

Help! Mijn mannen, inclusief Marietto, verliezen gewoon bijna 5 minuten, of meer... Terwijl ze net als de mannen van CSC gewoon op 70% rijden. Hoe is dat in hemelsnaam mogelijk? Ze hebben allen 7+ op vlak, sprint én tijdrijden (m.u.v. Leonetti die 3/3 heeft op de twee laatsgenoemde). Hoe is het dan mogelijk dat ze op minuten gereden worden. CSC laat z'n renners niet eens aanvallen en die van mij worden er al afgereden :/. Ik snap er werkelijk niets van.

dustin

mogelijk de tijdrit skills????

Naspa

'@Mardy, fitness trainer overwegen? CSC heeft wederom een soort ploegentijdrit afgeleverd. 5 minuten is nog niet zoveel trouwens. In 2:2 kwam het peloton vol fitness save-jes aan op 36 minuten!

BrokenChain

de tour is nog lang

Mardy

'@Dustin: dat kan ik me niet voorstellen. Marietto heeft 12 tijdrijden, Guion 10, Nicolescu 14 en Kern 7.

@Naspa: wat is het nut van zo'n fitnesstrainer? Ik snap niet waarom CSC zo'n ploegentijdrit kán afleggen en daarbij mijn renners kan lossen. Ze kunnen toch niet zóveel beter zijn in tijdrijden?

dustin

'@Mardy, sorry, ging uit van tijdritskills van 7, maar met die skills van jou lijkt me dat niet

dustin

'@Mardy, collectieve aanval bij aanvalspunt 3, misschien dat dat het is?

Mardy

'@Dustin: ze hebben nog 95% fitness over, net als mijn mannen. Ze hebben dus niet aangevallen!

Poeksel

In mijn divisie wist gewoon iemand op 60% het peloton ruim voor te blijven....

schizm

'@Mardy : race rapport bekijken, de kloof wordt gemaakt op een heuvel stuk en groeit in de stukken daarna (6 man in de kopgroep tegen 4 achtervolgers - mogelijk speelt daar ook het aantal helpers mee)

Naspa

Bah. Is dat normaal. Mijn jeugdscout eruit gegooid om bestedingsruimte voor merchandise te creëren, blijft het stomme spel zijn salaris meetellen :(
Je betaalt bij aanstelling de eerste week toch al salaris (zonder dat ie iets mag zoeken)? Lijkt me niet consequent, of vergis ik mij?

De_Rode_Lantaarn

Zondag wordt zijn salaris niet meegeteld.
Tenminste zo ging het bij mij. Nu staat het er nog, maar zondag wordt het salaris bij de afrekening verwijderd.
Als het niet klopt word ik wel gecorrigeerd. :)

Poeksel

Ik denk dat Naspa bedoelt dat hij geen merchandise kan kopen wegens niet bestaand salaris dat wordt meegeteld, of zo?

Naspa

Poeksel. Dat is precies het probleem. Fijn dat het niet wordt meegeteld, maar als ik dit van tevoren had geweten had ik mijn jeugdscout verleden week ontslagen. Nu zit ik nodeloos in problemen; kan niet vol inkopen voor de supporters terwijl op papier ik er nog voldoende kredietwaardig voor ben. ( En dat levert onnodige derving van inkomsten op)

Poeksel

Ja, dat klinkt als een bug of in ieder geval onlogisch. Morgen de etappe maar winnen dan?

Naspa

Denk het niet. Maar als de 5 renners die ik nu in de verkoop heb een ton meer opbrengen dan nu wordt geboden, dan ben ik ook gered.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 26 ... 30 31

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.