Er is nog weinig bekend over zijn programma. Zal niet veel verschillen van anders (MSR, AGR, BP, WP).
Waalse Pijl > geen punten.
MSR en AGR > veelal een sprintje met een man of 30. Als hij dan toevallig 15e en 21e wordt dan ben je het haasje
Brabantse Pijl > dit zijn kruimels
Maar het kan uiteraard ook goed uitpakken.
Met de kasseivreters heb je toch wat meer zekerheid, denk ik :)
Voorlopige startlijst van de Omloop bekend!
@Piti18 Ulissi kan uiteraard, reed vorig jaar al vrij sterk. Als ie ook in LBL kan scoort is ie zeker z'n budgetwaarde waard denk ik.
Het is dat hij de Strade nog extra rijdt, maar anders zou ik persoonlijk eerder voor Henao gaan van de renners met ongeveer een gelijke budgetwaarde. Zie ik meer maken in de grote klassiekers.
Vorig jaar is met zijn ziekte inderdaad het perfecte meetmoment voor Alaphilippe. Enige wat ik zie is dat van in de laatste 6 waalse klassiekers 5x top-10 heeft gereden waarvan 3x podium. En dat voor een gast die 23 en 22 was. Dus doorstrepen doe ik hem voorlopig gewoon niet. ;)
Kwiatkowski en Ulissi speel ik ook allebei één keer.
'@Kiggen:
Henao rijdt te weinig. Daarnaast is hij in de sprint net iets minder rap als Ulissi.
@Noud89:
Alaphillipe werd enkele dagen ervoor nog 2e in de Waalse Pijl. Hij was dus dik in orde.
Het is natuurlijk ook een absolute klasbak. Maar die kasseistrook in LBL is niet in zijn voordeel. Als die 100+ punten dan vervallen dan wordt het best wel karig.
Verder wordt Adrien Petit gelukkig niet zoveel gespeeld ;)
Niemand een idee wat het budget afgelopen jaar was bij het klassiekerspel?
Haussler heb ik niet zo gevolgd de laatste tijd, dus kan je daar niet verder helpen.
Voorlopige startlijsten heb ik me vorig jaar flink op verkeken. Ga nu meer uit van de starts afgelopen jaren om voor mezelf te voorspellen wie waar gaat rijden. Voor veel wedstrijden ook vaak nog niet bekend voor de start van het spel
Nu gallopin kiest voor het vlaamse werk zal hij het moeten doen denk ik ja.
Wellens blijft toch wel een gok vind ik. Niet dat je hem dus maar niet moet spelen. Hij is iemand die op 3-5km voor de meet moet gaan en hopen dat hij volhoudt. In een groepje met de kleppers gaat hij het altijd afleggen denk ik
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.