Het prijsverschil tussen Sep Vanmarcke en John Degenkolb is 1,5 miljoen. Nu start Degenkolb niet in Omloop het Nieuwsblad dus dat geeft Vanmarcke meteen een voorsprong. Omdat Degenkolb duurder is zou hij meer punten moeten halen maar op zijn kalender staan maar 3 wedstrijden die meetellen en bij Vanmarcke is dat aantal 8.
Bedankt voor de reacties maar ik kan niet kiezen dus ik denk dat ik het probleem oplos door 1 team met Degenkolb en Vanmarcke te maken en een team zonder, of nog twee teams met elk 1 van beide.
Op de startlijst van PCS staat trouwens Jenthe Biermans als kopman voor Katusha bij de Omloop, ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit van hem gehoord had. Hij kost ook maar 1 miljoen. Maar misschien is Kristoff wel de kopman en staat Biermans op 1 vanwege het alfabet.
'@robertus: Ja dat moet dan een team zonder Sagan en Avermaet zijn denk ik. 1 van die 2 eruit laten om wat budget over te houden is het proberen waard denk ik. Maar allebei? Ik zal straks is kijken wat je dan voor een team kan smeden, maar denk dat je sowieso 1 van die 2 moet hebben.
Als je Sagan en v Avermaet allebei neemt, wordt het inderdaad kiezen tussen Vanmarcke en Degenkolb. Ik denk dat ik ga spreiden, waarbij ik in het team zonder Degenkolb voor Stuyven en evt Theuns ga (alhoewel ik daar wel over twijfel met zn rug). En dan zijn er ook nog Valverde en Kristoff, het zal lastig worden om die in een team kwijt te kunnen. Ik heb veel vertrouwen in Boonen, denk dat ik die overal speel.
Ik ga vanmiddag eerst maar is bezig met Oman. Leuk parcours met veel heuvelritten. Daar twijfel ik dan weer tussen Haas en Sbaragli, tussen Hermans en Jungels. Lastige keuzes!
Degenkolb zegt zelf op Cyclingnews:
"I'm on the programme for Omloop Het Nieuwsblad but we'll make a final decision after I see how I feel after Algarve," he said cautiously. "It depends on how I feel and if I still need to do some training. There's a chance to do a training camp. The focus is full on to the Classics and I think we're on a good way."
Theuns gaf in een interview al aan dat het weer goed gaat met zijn rug.
Subleague voor de Tour of Oman, we zijn al met 5 maar er kan nog meer bij, ww = WFOman.
Ik heb trouwens Aru uit mijn team gelaten ten faveure van Visconti.
Doe ook met 1 team mee aan de RTB maar daar is maar 1 ticket te winnen en er zijn al 270 teams gemaakt. :D
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.