Zweeler 2017

1 2 ... 17 ... 82 83
pirazzi

Het prijsverschil tussen Sep Vanmarcke en John Degenkolb is 1,5 miljoen. Nu start Degenkolb niet in Omloop het Nieuwsblad dus dat geeft Vanmarcke meteen een voorsprong. Omdat Degenkolb duurder is zou hij meer punten moeten halen maar op zijn kalender staan maar 3 wedstrijden die meetellen en bij Vanmarcke is dat aantal 8.

LyndaLid

Drie wedstrijden? Je denkt toch neem ik aan ook dat ie meer zal rijden?

Hoe dan ook, als die drie wedstrijden Sanremo, Vlaanderen en Roubaix zijn kan het ook zomaar drie keer podium worden...

Bekke

Iemand een idee of Ewan meer rijdt dan enkel San Remo?

Degenkolb zal wel alles rijden behalve het openingsweekend. De punten die Vanmarcke daar al pakt kan Degenkolb al inhalen in Milaan-San Remo.

Noud89

Vanmarcke doet ook nog mee in de Strade en waarschijnlijk in de AGR. In de AGR verwacht ik niks van hem maar in de Strade werd hij al eens eerder 4de. Voor mij is het niet rijden van het openingsweekend toch wel een reden om misschien voor Vanmarcke te kiezen ipv Degenkolb.

aardappeljager

Ik heb al sep ipv john in mijn team.

Ik denk niet dat de snor dit jaar heel goed gaat scoren, maar dat is een gevoel

pirazzi

Bedankt voor de reacties maar ik kan niet kiezen dus ik denk dat ik het probleem oplos door 1 team met Degenkolb en Vanmarcke te maken en een team zonder, of nog twee teams met elk 1 van beide.
Op de startlijst van PCS staat trouwens Jenthe Biermans als kopman voor Katusha bij de Omloop, ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit van hem gehoord had. Hij kost ook maar 1 miljoen. Maar misschien is Kristoff wel de kopman en staat Biermans op 1 vanwege het alfabet.

Laatst gewijzigd
robertus

Klasbakken: Degenkolb met 356 punten (2015) Kristoff met 530 punten (2015) en VanMarcke met 312 punten in 2016, allen in een team, ze moeten het dan nog wel ff doen ;) en Valverde erbij (457 punten in 2015) als kers op de taart.

Laatst gewijzigd
FaasjeWilkes

'@robertus: Ja dat moet dan een team zonder Sagan en Avermaet zijn denk ik. 1 van die 2 eruit laten om wat budget over te houden is het proberen waard denk ik. Maar allebei? Ik zal straks is kijken wat je dan voor een team kan smeden, maar denk dat je sowieso 1 van die 2 moet hebben.

Als je Sagan en v Avermaet allebei neemt, wordt het inderdaad kiezen tussen Vanmarcke en Degenkolb. Ik denk dat ik ga spreiden, waarbij ik in het team zonder Degenkolb voor Stuyven en evt Theuns ga (alhoewel ik daar wel over twijfel met zn rug). En dan zijn er ook nog Valverde en Kristoff, het zal lastig worden om die in een team kwijt te kunnen. Ik heb veel vertrouwen in Boonen, denk dat ik die overal speel.

Ik ga vanmiddag eerst maar is bezig met Oman. Leuk parcours met veel heuvelritten. Daar twijfel ik dan weer tussen Haas en Sbaragli, tussen Hermans en Jungels. Lastige keuzes!

Laatst gewijzigd
Imbatido

Degenkolb zegt zelf op Cyclingnews:
"I'm on the programme for Omloop Het Nieuwsblad but we'll make a final decision after I see how I feel after Algarve," he said cautiously. "It depends on how I feel and if I still need to do some training. There's a chance to do a training camp. The focus is full on to the Classics and I think we're on a good way."

aardappeljager

Valt me op dat er veel zijn die met meerdere teams spelen, of zie ik dat verkeerd?

Ik speel zelf met 1 team, wat het puzzelen moeilijker maakt.

Mogen de teams vrijwel hetzelfde zijn?

robertus

Onder kopje de regels :)

https://nl.zweeler.com/game/cycling/FantasySpringCyClassicsGame2017/gameRulesNew

Laatst gewijzigd
aardappeljager

6 verschil dus en niet meer dan 15! Teams

Bekke

Dat maximum van 15 teams beperkt de mogelijkheden wel een beetje natuurlijk ;)

Ik vermoed dat ik het zelf met iets tussen de 5 en 10 teams zal doen.

Sunrider

Asjemenou, toe maar. Ik houd het er bij 3, mijn ervaring is dat mijn eerste teams ook de minst slechte en soms bij de beste zijn.

Noud89

Ik maak meestal 2 teams, en zelfs dan heb ik al vaak de ervaring waar Sunrider ook over spreekt. ;)

aardappeljager

Ik hou het bij 1. Anders krijg je dat een uitslag voor het ene team gunstig is en het andere team niet. Half juichen ben ik niet van

Noud89

Felline is in Laigueglia even aan het laten zien waarom ik hem zovaak speel. :P

Bekke

Inderdaad, hij laat mij nog meer twijfelen nu...

Piti18

Theuns zijn rug lijkt weer in orde. Volg hem op Twitter maar hij rept niet over zijn rug zo na zijn trainingen op de kasseien.
En Down Under sprintte hij ook met de besten mee.

Sunrider

Theuns gaf in een interview al aan dat het weer goed gaat met zijn rug.
Subleague voor de Tour of Oman, we zijn al met 5 maar er kan nog meer bij, ww = WFOman.
Ik heb trouwens Aru uit mijn team gelaten ten faveure van Visconti.
Doe ook met 1 team mee aan de RTB maar daar is maar 1 ticket te winnen en er zijn al 270 teams gemaakt. :D

Laatst gewijzigd
robotour

Worden er nog zandstormen verwacht in Oman, zodat er etappes geschrapt kunnen worden ?;)

@sunrider Aru of Kangert en/of Visconti, inderdaad wie te kiezen of uberhaupt kiezen...

Piti18

Een Zweelerspel met 5 tot 10 teams lijkt me toch niks. Gewoon simpel met 1 team. Dan heb je ook wat meer affiniteit met je renners.
Één tip dan: Lukey Rowe ;)

Bekke

Ik heb gewoon affiniteit met meer renners dan :)

aardappeljager

'@Piti Rowe is dit jaar wel meer op waarde geschat helaas, zoals eerder aangegeven door LL volgens mij.

Noud89

Als je voor het AK in Oman maar hebt gekozen voor Bardet, Rui Costa & Fuglsang dan heb je in ieder geval de top-3. ;)

1 2 ... 17 ... 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.