Zweeler 2017

1 2 ... 44 ... 82 83
JapieJapo

Romandië gaat toch wel aardig 21ste nu met maar 2 teams boven mij die ook Froome hebben. Hij lijkt wel gretig dus hopelijk is het morgen zwaar genoeg om de leiderstrui te pakken.

pirazzi

Hierbij een herhaling van het wachtwoord voor de tweede subleague van Wielerflits:
WFGiro2

We zijn nu met 6 dus er kunnen nog 4 bij.

JapieJapo

Nou 2 teams op plek 6 :) wordt een spannende tijdrit morgen.

Matisz

'@japiejapo sterk! Trouwens coole naam referentie naar de ex-speler van Beveren ;).

Ik heb deze ronde echt verkeerd ingeschat. Overigens niet zo een speciale ronde trouwens, echt saai parcours buiten de views uiteraard…

Laatst gewijzigd
drikkes

bij het budget spel voor de giro is de wielerflits 2 subleauge aangemaakt,
paswoord: Girobudget

FaasjeWilkes

Succes vandaag Japie. Goed dat je die Edmondson hebt gespeeld. Dat is geen normale, dat is wel duidelijk. 23 jaar, werd in zn eerste Ronde van Vlaanderen al 25e.

Noud89

Edmondson was op de baan altijd al super goed, en won terwijl hij de focus nog op de baan had liggen gewoon opeens de ronde van Vlaanderen voor beloftes. Waar hij Moscon klopte in een sprint met twee. Ook vorig jaar, in zijn eerste neo-jaar lag zijn focus nog vol op het baanwielrennen met de Olympische spelen. Daarna hebben ze hem bij Orica nog wel snel klaar gestoomd om aan het WK TTT mee te doen, wat wel aan geeft dat hij een goede inhoud heeft als je op 22-jarige leeftijd mee mag doen in die ploeg met de beste 6 voor de TTT.

Dit jaar aan het begin van het jaar niet fit, maar is nu toch overal waar hij mee mag doen mooie dingen aan het laten zien. In de driedaagse de Panne al supersterk in dienst van Durbridge, knap die heuvel mee over in het Catalonie, goed in de Ronde van Vlaanderen en nu weer heel sterk in Romandie. Kan goed tijdrijden, goed sprinten en ook nog eens erg goed de kasseien over naar het schijnt.

Matisz

'@LL en @JapieJapo gefeliciteerd!!!

Wat mezelf betreft op naar de Giro :D

LyndaLid

Het gaat lekker met de prijsjes bij mij, kan heel wat Giro teams gaan opstellen zo :D

Gefeliciteerd ook Japiejapo!

Wat betreft de Giro: ik zie nog steeds zo veel problemen met keuzes... Er zijn wat mij betreft te veel renners met hoge prijzen, en vooral veel subtoppers die veel te hoog zijn geprijsd (neem Konrad, of Kangert). Maargoed, we gaan lekker puzzelen en het 15+6 spel wordt sowieso mooi!

Noud89

'@Lyndalid,

Ja lekker weer hoor, mooie uitslag. Ik heb de eerste etappes helaas niet goed ingeschat. Vandaag en gisteren 7de in de daguitslag, maar mocht helaas niet meer baten.

Wat betreft Konrad weet ik niet of ik het met je eens ben eigenlijk. Dat is wel het type gast zoals Roche vroeger in de Tour, iemand die nog redelijk kan sprinten met een uitgedunde groep. Ik denk dat hij daar best wel wat punten kan gaan scoren. Daarnaast is hij wel aan het doorbreken, als is het natuurlijk de vraag of hij dat na Baskenland + Heuvelklassiekers ook in de Giro nog kan laten zien.

LyndaLid

Poeh.. Ook met mijn jaarteams een héle grote stap gemaakt :) Met twee teams in de top 10 van Romandië in het wielerjaarspel (in Luik ook al top 3), dat is niet verkeerd! Twee teams in de top 100, en één (volgens mij mijn beste) 140e.

In de Giro zal ik een stukje gaan zakken, maar met mijn team op plaats 140 heb ik nog een paar prima pionnetjes met Quintana, A. Yates, Dennis, Zakarin, Gaviria, Ewan, Woods en Kelderman.

@ Noud

Ja, snap je punt. Maar juist in dit deelnemersveld, met zoveel toppers die punten zullen wegrapen voor de mindere goden, had ik de "jokertjes" wat minder prijzig laten zijn.

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Toch wel ver terug gevallen helaas, maar was te verwachten met te veel klimmers en te weinig tijdrijders die ook nog AK punten pakten.
Wat betreft jaarspel lijkt Froome niet de gelukkigste keus, hij heeft het al in 2 kleine rondjes laten lopen.
Op naar de de Giro veel plezier met puzzelen.

PaulSchoonakker

In de jaarteams ook goed gescoord met Porte en Yates. Voor de Giro heb ik met mijn eerste budgetteam Pinot, Nibali, Zakarin, Yates, Landa Ewan en Gaviria als grote kanonnen. Op papier niet onaardig.

Maar goed ik heb wel vaker het idee vóór een ronde dat ik zal stijgen met de namen die ik in mijn team heb, valt toch altijd vies tegen tot nu toe haha.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Aangemeld bij Zweeler bij WF 2 Giro. Sta ineens 5e bij het Budgetspel :O

Sunrider

'@Laatste man, dat ziet er goed uit en ook in het wielerjaarspel draai je goed!
@LL en JJ, gefeliciteerd weer!

HF2013

Oei, oei... stress... bijna geen tijd om me in te lezen voor de Giro en dan blijkt het budget ook nog aan de krappe kant. Dat wordt waarschijnlijk snel wat teampjes in elkaar flatsen en hopen op een goede afloop.

Bassieb

Stilte voor de storm guys;)?

Sunrider

'@Bassieb, jazeker, het is gebruikelijk dat het hier losbarst met opstellingen zodra het uur U daar is.

Edjahh

Druk teams bouwende ;)

Bassieb

Haha same here. Met ondersteunende zelf gemaakte Excel sheets hoop ik tot de winnende formule te komen. Al met al 5 uur aan gezeten gisteren.

Maar donderdag avond gaat toch alles weer om; )

Ik heb er in ieder geval voorpret van!

Laatst gewijzigd
LyndaLid

Ik heb wel een aardig ideetje inmiddels, maar nog gewacht met alle teams definitief maken tot de laatste selecties.

Als je trouwens wilt lachen moet je het Scorito forum lezen haha. Daar stuitert iedereen over elkaar heen om maar zo kundig mogelijk over te komen en de beste tips te geven. Ik mag jullie best, maar de echte tips houd ik lekker voor mezelf en dan ga ik er achteraf heel wijs over doen ;)

Edjahh

Same here Lynda ;)

Maartenhartong

Same here😀

Bassieb

Scorito is leuk, maar meer dan 5 minuten besteed ik daar niet aan. De echte 'knikkers' worden op Zweeler verdeeld:P.

Ik ga mijn 7de stek in het budgetspel van vorig jaar proberen te verbeteren met twee teams.
1 team met Quintana en 1 met Amador + een brede subtop.

Verder maak ik drie teams in het 15+6 spel. Ieder team gaat uit van een ander koers-/uitvallersverloop.
Tot slot nog 2 r2b teams om een tweede ticket voor het finalespel proberen te bemachtigen, zodat ik daar ook wat kan spreiden;)

Noud89

Een spel dat vaak beslist wordt door truipunten en teampunten is sowieso bagger in mijn ogen. Zelfs renners die amper presteren maar in een goed team zitten zijn in Scorito interessant. Volgens mij had je vorig jaar half Quickstep moeten hebben om te winnen.

Zweeler is 1000x beter. :)

1 2 ... 44 ... 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.