Zweeler 2017

1 2 ... 75 ... 82 83
Jekke

In het gewone budgetspel 23e en 26e en in de daguitslag 12e en 13e dus zonder ongelukken zit er iets moois in :).

Laatst gewijzigd
Laatste man

Uran in al mn spellen van Zweeler, maar in het Tourspel toch als wissel verwijderd..

Bassieb

Met Barguil in de bollen en Sky als beste team kan het nog leuk worden voor Edvald de Eend. Maar dan moet ik iig een Nederlandse sprinter gaan anti-supporteren. Ik ben er nog niet over uit;)

Matisz

Eindelijk eens een prijsje in de Tour. Ik dacht gisteren ik stel een ploegje op, deze morgen nog wat aanpassingen en kijk eerste plaats in het 15e etappe-spel. De 'vloek' is weg.

Laatste man

Gefeliciteerd Matisz! Voor mij pakken Roglic en Ulissi eens wat punten. Wel verkeerde team volgens mij.

Matisz

'@Laatste man
Bedankt ;)

Nickoz

Netjes Matisz,

Ik draai ook goed mee in RTB budget, gister van 60 naar 32 geklommen en vandaag naar de 16e plek.
Als alles mee zit zit top-10 er wel in, met het daarmee samengaande ticket.

Bassieb

Gisteren Boasson, Colbrelli en Uran in Rodez. Vandaag Roglic en Barguil Le Puy-en-Velay.
Team Edvald de Eend is de top 30 van het 15+5 spel binnen gedrongen én als vandaag de Tour zou eindigen zou ik naar eigen berekening 7de worden.

Het is nu hopen op slechte benen van Dylan, een uitgemolken Quintana en weeën voor mevr. Degenkolb:)

Matisz

'@Nickoz bedankt en succes met het behalen van een ticket!

jp.vanoosterhout

sta nu op plek 51,denk niet dat ik nog veel kan stijgen..of roglic moet nog de tijdrit winnen en nog 1 etappe flink punten halen en boasson hagen moet nog 3 x top 5 halen..het is niet onmogelijk,maar denk dat ik met 40 of 50 euro tevreden moet zijn !!en een etappeprijs win ik zelden,gok meestal verkeerd !!maar ja met de vuelta nieuwe kansen

ivo001

Had eens de 15e etappe meegedaan aan het RTB spel. 10 renners in de kopgroep, maar de meesten zakten er door.
En helaas had ik dan Mollema, Gallopin en Roglic niet.

pirazzi

Nu G. Bennett uitgevallen maar die heb ik geloof ik nergens gespeeld dus dat scheelt weer want al mijn wissels zijn al gebruikt.

Bassieb

Edvald de Eend Virtueel 1ste!!!! KWAK KWAK KWAK

pirazzi

Mooi en met de extra voorspellingen ga je ook veel punten halen!

Matisz

'@Bassieb Dit gaat een vette prijs worden ;)!

Bassieb

Ik hoop het en ga er stiekem ook van uit Matisz. Virtueel tweede btw. Iets te enthousiast net

Laatste man

Mooi hoor. Mijn Tour is om zeep door Uran eruit te halen. Budgetjaarspel vandaag plek 1 aangetikt haha.

Nickoz

Naar plek 8 geklommen RTB budget.

Proberen te handhaven, maar zal lastig worden. Bijna al m'n sprinters al kwijt en als klassementsmannen 'slechts' Bardet, Aru, Martin, Meintjes en in mindere mate Benoot (19e).

JapieJapo

Lekker BassieB met Uran en Barguil als invallers!

Hier de schade nog weten te beperken met het niet hebben van Roglic... nu 49ste maar geen Sky als winnend team. En of Meintjes morgen ff 3 minuten wil pakken op Yates en top 3 wil rijden aub :)

ChefSpijker

p1 inmiddels te pakken Bassie ;)

Bassieb

Haha ja zeker Chef. En met Barguil en team Sky twee leuke extra voorspellingen om een eventuele etappezege van Dylan G te compenseren in Parijs:)

FaasjeWilkes

Succes BassieB. Geweldig team, alleen Colbrelli valt wat tegen, maar misschien dat juist die je de laatste dagen nog wel het laatste zetje kan geven, ik hoop het voor je!

Sunrider

Goed perspectief BassieB, Hoop het ook voor je!

LyndaLid

Wow Bassie, lekker hoor! Won jij nou niet ook al de Giro?! 😯

Die pa van Quintana moet dus niet janken; het kan overduidelijk, de Giro Tour dubbel :)

Laatst gewijzigd
Sunrider

Zijn er nog liefhebbers voor een subleague in het Najaarsklassiekers spel?

1 2 ... 75 ... 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.