Nou dat was me een middagje wel. Relatief weinig punten voor mijn Sloveense vriend, en die laatste bocht van Uran was ook niet goed voor mijn hart. Bij de eindafrekening uiteindelijk gewoon tevreden, ook omdat mijn 'Romain a deux'-team aan een flinke opmars bezig is in het budgetspel.
Er van uitgaande dat Colbrelli morgen geen punten pakt, mogen Degenkolb én van Avermaet niet meer dan 48 pt pakken EN mogen Degenkolb, Groenewegen, Swift én Impey niet meer dan 80 pt pakken. In alle andere gevallen lijkt me de zege niet te kunnen ontglippen. Of Quintana moet nog een masterplan hebben;)
Gefeliciteerd Bassie!! Gewonnen met een ruimere voorsprong dan Froome.
Door de gunstige laatste etappes met veel punten voor Boasson en weinig voor Roglic en Degenkolb uiteindelijk zelf 33ste geworden :)
En wederom net als in de Giro heeft niemand de jackpot door punten op de laatste dag, Le Gac verpest het feestje...
Thanks allemaal! Een eerste plek in het 15+5 spel en een 31ste plek in het budgetspel. En dat terwijl ik tijdens de openingstijdrit hier nog volgende post: "en weg geld...".
Maar uiteindelijk hebben al die uitvallers me wel de zege opgeleverd. Door het wegvallen van Porte, Demare en Majka kwamen Uran en Barguil er als vierde en vijfde wissel in. Daarvoor dus ook al geluk met de crash van Valverde en de uitsluiting van Sagan.
Zo zie je maar, het kan gek lopen;) Op naar de Vuelta en het finalespel in Bergen:)
Zo Bassie, lekker zeg. Gefeliciteerd! Dat zijn de betere bedragen. Tot mijn verbazing heb ik ook in zowel het 15+5 als budgetspel prijsjes gepakt, maar bij lange na niet genoeg om de kosten deze Tour te dekken. Redelijk wat dagploegjes opgesteld en een paar keer kruimels gewonnen.
In het RtB-spel 100e ipv 10e wat een ticket had opgeleverd.
Ik vier dan maar een persoonlijk succesje: beste WFer in de budgetsubleague 1!
(Zegt direct iets over ons presteren daar! Kom op! Dat moet beter heren!)
hier ook na een teleurstellende 1ste week met val van valverde,izagirre,roglic ,begon eigenlijk pas te klimmen met toch Roglic en vooral Hagen.ik stond na de 1ste week met al mijn 8 teams pas na de 2000 en kom nog met 4 teams in de prijzen 180-35-30-15 euro is toch 260 euro,toch een kleine meevaller !
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.