Zweeler 2017

1 2 ... 76 ... 82 83
Bassieb

Haha nee de Giro was voor een andere WF'er.

Hopelijk kan ik morgen met Roglic de genadeklap uitdelen, zodat ik gewoon voor Groenewegen kan juichen zondag.

jp.vanoosterhout

ik heb ook na een zeer slecht begin door val van valverde,izagirre,en de val in de tijdrit van roglic deze week toch aardig kunnen klimmen door hagen,roglic en uran sta nu toch met 3 teams bij de top 200 dus altijd wel een leuk prijsje !!

ivo001

Poging gewaagd in het rtb spel.

Vooral goede keuzes in het lagere segment.
Als ik Froome ipv Roglic had, en Bodnar ipv Castroviejo had ik een ticket gepakt, maar dat telt niet natuurlijk.

Matisz

Nou Bassie jij hebt onze eer hoog gehouden in de TOUR waarvoor dank ;)

@Sunrider ik heb altijd interesse voor de subleague!

Laatst gewijzigd
Bassieb

Nou dat was me een middagje wel. Relatief weinig punten voor mijn Sloveense vriend, en die laatste bocht van Uran was ook niet goed voor mijn hart. Bij de eindafrekening uiteindelijk gewoon tevreden, ook omdat mijn 'Romain a deux'-team aan een flinke opmars bezig is in het budgetspel.

Er van uitgaande dat Colbrelli morgen geen punten pakt, mogen Degenkolb én van Avermaet niet meer dan 48 pt pakken EN mogen Degenkolb, Groenewegen, Swift én Impey niet meer dan 80 pt pakken. In alle andere gevallen lijkt me de zege niet te kunnen ontglippen. Of Quintana moet nog een masterplan hebben;)

Abdoe

Gefeliciteerd Bassie! De 9 best scorende renners geselecteerd, petje af.

FaasjeWilkes

Proficiat Bassieb, dik verdiend, groot verschil nog ondanks Roglic gister en de winst van Groenewegen.

pirazzi

Proficiat Bassieb!
Zelf nog een klein prijsje in het minste puntenklassement, niemand heeft de jackpot.

Spaakje

Gefeliciteerd Bassie, echt een mooi resultaat! Ik pak zelf nog een klein prijsje als schrale troost, 209e geworden.

skylimit

Gefeliciteerd Bassie. Je kan weer een week naar een lux-vakantieoord;) Graag nog zo'n Tour voor mij, in het jaarspel ruim 1000 plaatsen gestegen.
Benieuwd of deze stijging zich in het najaar doorzet.

Kiggen

Proficiat Bassie, tis je gegund! ;)

JapieJapo

Gefeliciteerd Bassie!! Gewonnen met een ruimere voorsprong dan Froome.

Door de gunstige laatste etappes met veel punten voor Boasson en weinig voor Roglic en Degenkolb uiteindelijk zelf 33ste geworden :)

En wederom net als in de Giro heeft niemand de jackpot door punten op de laatste dag, Le Gac verpest het feestje...

Matisz

Gefeliciteerd Bassie en de andere winnaars!!!

ivo001

Vandaag mijn enige prijsje van de TDF gepakt. Gedeeld 2e in het 21e etappe spel, en toch mooi €55,97 gepakt :)

Bassieb

Thanks allemaal! Een eerste plek in het 15+5 spel en een 31ste plek in het budgetspel. En dat terwijl ik tijdens de openingstijdrit hier nog volgende post: "en weg geld...".

Maar uiteindelijk hebben al die uitvallers me wel de zege opgeleverd. Door het wegvallen van Porte, Demare en Majka kwamen Uran en Barguil er als vierde en vijfde wissel in. Daarvoor dus ook al geluk met de crash van Valverde en de uitsluiting van Sagan.

Zo zie je maar, het kan gek lopen;) Op naar de Vuelta en het finalespel in Bergen:)

Pipi112

Gefeliciteerd Bassie. Uiteindelijk ben ik 12de geworden en pak ik met mijn 1ste en 2de team + 2de plaats subleague zo'n 400 euro.
Niet verkeerd dus en hopen op hetzelfde resultaat in de vuelta.

HF2013

Zo Bassie, lekker zeg. Gefeliciteerd! Dat zijn de betere bedragen. Tot mijn verbazing heb ik ook in zowel het 15+5 als budgetspel prijsjes gepakt, maar bij lange na niet genoeg om de kosten deze Tour te dekken. Redelijk wat dagploegjes opgesteld en een paar keer kruimels gewonnen.
In het RtB-spel 100e ipv 10e wat een ticket had opgeleverd.

Ik vier dan maar een persoonlijk succesje: beste WFer in de budgetsubleague 1!
(Zegt direct iets over ons presteren daar! Kom op! Dat moet beter heren!)

Laatst gewijzigd
Sunrider

Gefeliciteerd allemaal en jij in bijzonder Bassie! Zelf op de valreep 16 euro gescoord maar net als HF bij lang na niet genoeg om de inleg te dekken. Speel nu de najaarsklassiekers en op naar de Vuelta.

Sunrider

Heb een subleague aangemaakt voor het Najaarsklassiekerspel, wachtwoord = WFNajaar.
Nog 5 dagen de tijd om een team op te stellen.

Colbrelli.

Met 2 teams meegedaan en met beide in de prijzen gevallen. Niet meer verwacht na de 1e week, maar door het plotselinge scoren van de Trek-renners een paar keer een flinke sprong gemaakt. Niet de klappers zoals de mensen hierboven, maar toch goed voor een ruime winstmarge.

jp.vanoosterhout

hier ook na een teleurstellende 1ste week met val van valverde,izagirre,roglic ,begon eigenlijk pas te klimmen met toch Roglic en vooral Hagen.ik stond na de 1ste week met al mijn 8 teams pas na de 2000 en kom nog met 4 teams in de prijzen 180-35-30-15 euro is toch 260 euro,toch een kleine meevaller !

skylimit

Achteraf is het altijd makkelijk praten helaas, keuzes kunnen goed of slecht uitvallen. Keuze gemaakt voor o.a. Talanksy en Chaves i.p.v. Uran en Yates.
Dat maakt een wereld van verschil.

ivo001

Ik heb mijn AK team niet eens de top 3000 gehaald deze TDF :/

Jekke

Proficiat man! Met een 3e en 25e plek in het budgetspel ook hier een geslaagde tour

LyndaLid

Gefeliciteerd mannen, en met name Bassie natuurlijk!

Blij dat de Tour over is haha, nu weer succesvolle spelletjes hopelijk... Dat ik met een 200-nogwatste plek nog een prijsje heb gewonnen vind ik echt belachelijk trouwens, maar ok, leuk om weer te gebruiken voor volgende rondes!

1 2 ... 76 ... 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.