Zweeler 2017

1 2 ... 78 ... 82 83
Matisz

Ik heb nog een tweede subleague gemaakt voor het Vuelta 15+5 spel. WW= WFVuelta2

Sunrider

Goed idee @ Matisz, zal vast geleidelijk vol lopen. Wat betreft het 15 + 5 spel, ik heb 3 teams klaarstaan, een voor het algemeen klassement met niet te veel sprinters, voor het eerst een team met outsiders om mee te doen voor een dag klassement en nu voor de 2e maal een nul punten team waarmee ik langer hoop mee te draaien dan in de afgelopen tour.

Bassieb

I'm in Sunrider! Volgende week weer lekker puzzelen:)

HF2013

Ik zag dat ik nog geen lid was van de 1e subleague, dus nu ook ingeschreven voor nummertje 2.
Van de week nog maar eens puzzelen.

In de jaarspellen zijn m'n renners lekker op dreef. Helaas in allerlei wedstrijdjes die niet meetellen voor de knikkers zoals Artic en L'Ain haha.

pirazzi

Het nulpuntenteam voor de Vuelta is wel de moeilijkste van de drie grote rondes maar vanwege de jackpot een poging waard.

Sunrider

In het budget jaarspel is de Wielerflits subleague (voorlopig) naar de koppositie geklommen. Laatste Man nu 3e maar nog alle kans om te winnen. Ik begin hier nu zelf ook in een prijsje te geloven (nu 14e) alhoewel ik maar 5 renners voor de Vuelta heb.

Laatst gewijzigd
drikkes

Die nulpuntenploeg voor de Vuelta, toch bijna geen schijn van kans?
Niets van de sprinterstop aanwezig dus daar al gevaar. Heel veel tijdrijders niet aanwezig, daar gevaar en dan een parcours dat uitnodigt tot grote ontsnappingen.

Succes aan diegene die er zich aan wagen.

jp.vanoosterhout

ik ben met mijn teams begonnen,en ik denk dat ik maximaal 5 sprinters neem,zie toch maar 5 max 6 sprintersritten ! rit 2-4-6-7-13-21

ivo001

Ik heb een 15+5 team aangemaakt en doe mee in de WIelerflits2 subleague.

Spaakje

Ik heb me ook ingeschreven voor Wielerflits 2, succes allemaal!

Sunrider

Nog 2 plekken in de Wielerflits2 subleague voor het 15 + 5 spel. Wens ook iedereen succes, voor mij is het een dit keer een spel met nog meer dilemma's.
Ik heb desondanks een algemeen team, een vrijbuiter team en een nul punten team gemaakt.

Bassieb

Het grootste dilemma voor mij is de vorm van Chaves. Dit parcours is op zijn lijf geschreven. Ik verwacht wel wat van hem, maar als ie straks genadeloos door het ijs zakt is het ook allemaal verklaarbaar.

Succes allemaal

Laatste man

Dacht maak een team en doe er niet veel aan vanwege tijd. Inmiddels Formolo, Nizzolo, Richeze, Drucker en nog een klimmer er niet meer in.

Dat wordt opnieuw puzzelen. Tot nu toe 4/5 sprinters. Twijfel nog over RTB team ergens.

Noud89

.

Laatst gewijzigd
Timber

Voor het budgetspel twijfel ik nog tussen Chaves & Dennis of Adam Yates & Bennett. Gokken op Chaves? Hij staat niet hoog in de meest opgestelde renners, dus als hij zijn vorm weer heeft maak je het verschil. Of toch maar de veilige keus met Adam Yates en Bennett?

Bennett en Dennis zijn respectievelijk overigens de wissel bij keuze 1 en keuze 2.

jp.vanoosterhout

wat doe ik met degenkolb en theuns ,allebei opstellen lijkt me gevaarlijk ! maar heb toch een idee dat ze beiden vol mee gaan sprinten,en dan zie ik ze allebei genoeg punten halen !!!

HF2013

Van m'n teams af kunnen blijven tot nu toe. Niet slecht.
Ga het proberen met 2 budgetteams, 1 15+5, 1 RtB-budget en 1 RtB.
Vind de budgetspellen het leukste, dus verwacht daar het meeste van.

skylimit

Bij Zweeler heb je met het 15+5 spel nog tijd t/m. morgen voor last-mintue wijzigingen.

Bassieb

Het puzzelen zit er weer op. 3 budgetteams en 3 rtb budget teams. Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen. Over 10 minuten komt de analyse tool live en ga ik alles eens vergelijken.

Morgen ochtend zijn de 15+5 teams aan de beurt!

Succes allen!

Sunrider

2 budget teams en 4 15+5 teams incl een 0 punter, 3 rtb budget teams en 1 rtb team.

LyndaLid

Eindeloos gepuzzeld op budget teams, vergeten te betalen.

Waarom in godsnaam is dat spel al begonnen en de andere niet?! Ik wilde alles vanochtend activeren, en nu kan dat opeens niet meer... Stond natuurlijk al aangegeven en is dus mijn fout, maar ik snap er geen houtje van dat het budgetspel al begonnen is!

Laatst gewijzigd
pirazzi

Misschien omdat er valpartijen in een ploegentijdrit kunnen zijn. Maar dat het 15+5 spel vandaag pas start vind ik ook vreemd, stel dat een renner niet van start gaat vandaag door een val gisteren dan telt dat niet mee voor de wissels.

Wurffie

Ik had budget team wel al betaald. Ik wilde net nog een aanpassing doen in mijn team, bleek het spel al begonnen te zijn. Heel verwarrend allemaal

Sunrider

Ik dacht al dat ik de enige was die het vreemd vond. Graag enige uitleg van @Zwieler?

Bassieb

Het is toch volstrekt logisch. Bij het budgetspel telt het algemeen klassement mee en dus is de ploegentijdrit van belang.

1 2 ... 78 ... 82 83

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.