Ha, nou IP heeft al het werk gedaan. Moet zeggen dat ik toch wel meer respect voor hem heb gekregen.
Al die tijd dat hij eigenlijk geen interesse meer heeft gehad voor het spel heeft ie wél de hosting betaald, en ik heb die rekening gezien, dat is niet flauw.
Het heeft hem dus nog veel geld gekost, iets wat ie met premium bij lange na niet heeft terug gekregen.
Vanaf vandaag hebben wij (El Gringo, Schizm en ik) toegang tot alle zaken. daar moeten w even rustig naar gaan kijken.
El Gringo is vanwege privé beslommeringen voorlopig even niet beschikbaar, ikzelf heb echt 0,0 verstand van IT, dus voor mij is het abracadabra, dus de enige met toegang en competentie op dit moment is Schizm.
Binnenkort zullen we wel komen met dingen die jullie voor ons kunnen doen (het spel promoten op facebook, ocm, premium lid worden, etc), maar ook wat wij willen doen. Zaken die we simpel kunnen verbeteren in het spel om het op korte termijn aantrekkelijker te maken. Het vinden van een programmeur blijft wel prioriteit om substantieel dingen te kunnen verbeteren.
In ieder geval is de continuïteit voor minstens een jaar gewaarborgd, blijf dus vooral spelen! Het is echt jammer dat er nu nog managers afhaken.
Hmmm. De uitslagen lijken wat trager te worden verwerkt dan gisteren/anders. Hoeft op zich geen probleem te zijn; geduld is een schone zaak. Als het maar geen indicatie is van een onderliggend performance probleem?
Andere issue. Gedane tranfers van gisteren staan nog op de transferlijst.
Die loopt vol.
Op dit moment 170 stuks. Maximum lijkt 250.
In 3:4 is er iets niet goed gegaan. Ik heb gisteren orders ingevuld voor vandaag, maar al mijn renners reden op 70% en de aanvaller viel niet aan. De race van gisteren (waar na de simulatie van gisteren nog een groepje van 3 vooruit was en een voorsprong van 21 minuten bij elkaar fietste) heeft nu opeens een heel andere uitslag :) Ik denk dat BC tevreden is met hoe het nu gaat, maar R. Antwerp B.C. en Platten Tuub komen er hierdoor bekaaid af.
Edit, ik zit nu het forum terug te lezen en zie nu dat ik weleens op de oude server al mijn orders heb ik ingegeven en het resultaat van gisteren heb bekeken. Ik denk dat Antwerp en Platten Tuub hetzelfde probleem hebben. En op het pelotonforum zie ik Quiller met een zelfde verhaal. Het zou me niets verbazen als een substantieel deel van de managers geen idee had dat zijn orders niet zijn doorgekomen.
'@naspa, ik heb het deze ochtend aan schizm gemeld via een message, maar hij is nog niet online geweest
Zal zo een beetje hetzelfde zijn als de vorige keer, nu een jonge renner met 0 LS die de laatste tijd geen wedstrijden had gereden
Max 250 is volgens mij wat getoond wordt
Met selectie zou je de anderen kunnen zien
Ik hoop alleen niet dat er nu 2 versies in omloop zijn een (c) 2011 en een (c) 2017, dat zou problemen kunnen geven, met verschillende uitslagen/wedstrijdverloop etc
'@BC dat is precies wat ik zeg. Een groot deel van de gebruikers heeft zonder daar erg in gehad te hebben de orders en soms zelfs wedstrijdverslagen zitten kijken op de oude server. Op de ouder server viel Boivin niet aan. Dit geintje kost mij mijn derde plaats in de Tour en Antwerp een etappe-overwinning. Op zich kan ik daar mee leven hoor. Ik ben al lang blij dat het spel nog bestaat, dat is voor mij belangrijker. Maar ik kan me voorstellen dat een deel van de managers hier niet zo tevreden over is. Want hoe hadden zij kunnen weten dat ze onder aan de site moesten kijken of ze op de goede server zaten?
Ah zo, ja dat is waar. Ik heb zelf sinds de update geen 2011 meer gezien onderin. Niet op de telefoon en ook niet op mijn pc. De enige oplossing omdat te fixen is deze week opnieuw doen denk ik. Hetzelfde probleem heb je met transfers, misschien verkoopt er een iemand een renner voor een miljoen net voor zijn contact stopt en op de nieuwe server loopt hij dan gewoon uit zijn contract
Nou zie ik dat de eerste etappe van de Vuelta al verreden is, terwijl die op dinsdag (=vandaag) zou zijn. Ik wilde de update afwachten en vanochtend een opstelling maken, maar dat is dan te laat...
Het lijkt alsof de training nog niet gedaan is. Mijn Tourrijders hebben in ieder geval geen conditiewinst gemaakt. Balen...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.