Peloton Seizoen 17

1 2 ... 14 ... 19 20
Ab Normaal

Ha, nou IP heeft al het werk gedaan. Moet zeggen dat ik toch wel meer respect voor hem heb gekregen.
Al die tijd dat hij eigenlijk geen interesse meer heeft gehad voor het spel heeft ie wél de hosting betaald, en ik heb die rekening gezien, dat is niet flauw.

Het heeft hem dus nog veel geld gekost, iets wat ie met premium bij lange na niet heeft terug gekregen.

Vanaf vandaag hebben wij (El Gringo, Schizm en ik) toegang tot alle zaken. daar moeten w even rustig naar gaan kijken.
El Gringo is vanwege privé beslommeringen voorlopig even niet beschikbaar, ikzelf heb echt 0,0 verstand van IT, dus voor mij is het abracadabra, dus de enige met toegang en competentie op dit moment is Schizm.
Binnenkort zullen we wel komen met dingen die jullie voor ons kunnen doen (het spel promoten op facebook, ocm, premium lid worden, etc), maar ook wat wij willen doen. Zaken die we simpel kunnen verbeteren in het spel om het op korte termijn aantrekkelijker te maken. Het vinden van een programmeur blijft wel prioriteit om substantieel dingen te kunnen verbeteren.
In ieder geval is de continuïteit voor minstens een jaar gewaarborgd, blijf dus vooral spelen! Het is echt jammer dat er nu nog managers afhaken.

Tossboom

Top, het vooruitzicht op hopelijk mooie spel ontwikkelingen in de toekomst moet helpen om spelers te behouden en nieuwe aan te trekken.

Poeksel

Ja, goede ontwikkelingen!

Mijn renner van 1.95 met 1 op berg staat trouwens met nog twee bergsprints te gaan bovenaan in het bergklassement van de Tour...

Naspa

'@Ab. Dat ging heel soepel. Als is de weekend update straks natuurlijk nog een test die succesvol afgelegd moet worden.
Denk dat je onze (in ieder geval de mijne) dank maar moet overbrengen aan IP.

Naspa

Hmmm. De uitslagen lijken wat trager te worden verwerkt dan gisteren/anders. Hoeft op zich geen probleem te zijn; geduld is een schone zaak. Als het maar geen indicatie is van een onderliggend performance probleem?

Andere issue. Gedane tranfers van gisteren staan nog op de transferlijst.
Die loopt vol.
Op dit moment 170 stuks. Maximum lijkt 250.

Ab Normaal

Ik heb het gezien, daar moet Schizm even naar kijken. Ik verwacht echt nog wel een paar kinderziektes.

Justin Case

In 3:4 is er iets niet goed gegaan. Ik heb gisteren orders ingevuld voor vandaag, maar al mijn renners reden op 70% en de aanvaller viel niet aan. De race van gisteren (waar na de simulatie van gisteren nog een groepje van 3 vooruit was en een voorsprong van 21 minuten bij elkaar fietste) heeft nu opeens een heel andere uitslag :) Ik denk dat BC tevreden is met hoe het nu gaat, maar R. Antwerp B.C. en Platten Tuub komen er hierdoor bekaaid af.

Edit, ik zit nu het forum terug te lezen en zie nu dat ik weleens op de oude server al mijn orders heb ik ingegeven en het resultaat van gisteren heb bekeken. Ik denk dat Antwerp en Platten Tuub hetzelfde probleem hebben. En op het pelotonforum zie ik Quiller met een zelfde verhaal. Het zou me niets verbazen als een substantieel deel van de managers geen idee had dat zijn orders niet zijn doorgekomen.

Laatst gewijzigd
dustin

'@naspa, ik heb het deze ochtend aan schizm gemeld via een message, maar hij is nog niet online geweest
Zal zo een beetje hetzelfde zijn als de vorige keer, nu een jonge renner met 0 LS die de laatste tijd geen wedstrijden had gereden
Max 250 is volgens mij wat getoond wordt
Met selectie zou je de anderen kunnen zien

Ik hoop alleen niet dat er nu 2 versies in omloop zijn een (c) 2011 en een (c) 2017, dat zou problemen kunnen geven, met verschillende uitslagen/wedstrijdverloop etc

Ab Normaal

de (c) 2011 is oud en moet je niks mee doen, die loopt nog met oude tactieken, niet iedereen voert iets in.
Kijk of je (c) 2017 versie hebt.

BrokenChain

Het lijkt me niet kunnen dat er een groep met 21 minuten vooruit komt als boivin op punt1,2,8,10,12, gal punt 1,2 en veland punt 1,2,3 ook aanvallen gisteren. Misschien was dat ook nog het resultaat op de oude server?

dustin

Ik kon pas in (c) 2017 nadat ik de link,
http://www.peloton-game.com/announcements.aspx (zie reactie: 29 mei 2017 om 16:59),
had aangeklikt.
Weet niet of het daar aan ligt, sindsdien kom ik enkel in de nieuwe versie.

dustin

Het zou wel straf zijn als er op 2 langs elkaar lopende transferlijsten wordt geboden.
heeft iemand daar zicht op die in beide versies kan?

schizm

Transfersprobleem
edit : opgelost nu nog de financieen en boodschappen uitzuiveren

Laatst gewijzigd
Naspa

'@Schizm.
Goed gedaan! Dank.
Structureel of moet je overmorgen weer handmatig aan de bak?

schizm

ik heb de reden waarom nog niet gevonden dus ik houd hout vast

Justin Case

'@BC dat is precies wat ik zeg. Een groot deel van de gebruikers heeft zonder daar erg in gehad te hebben de orders en soms zelfs wedstrijdverslagen zitten kijken op de oude server. Op de ouder server viel Boivin niet aan. Dit geintje kost mij mijn derde plaats in de Tour en Antwerp een etappe-overwinning. Op zich kan ik daar mee leven hoor. Ik ben al lang blij dat het spel nog bestaat, dat is voor mij belangrijker. Maar ik kan me voorstellen dat een deel van de managers hier niet zo tevreden over is. Want hoe hadden zij kunnen weten dat ze onder aan de site moesten kijken of ze op de goede server zaten?

BrokenChain

Ah zo, ja dat is waar. Ik heb zelf sinds de update geen 2011 meer gezien onderin. Niet op de telefoon en ook niet op mijn pc. De enige oplossing omdat te fixen is deze week opnieuw doen denk ik. Hetzelfde probleem heb je met transfers, misschien verkoopt er een iemand een renner voor een miljoen net voor zijn contact stopt en op de nieuwe server loopt hij dan gewoon uit zijn contract

Poeksel

Was ik net zo blij met mijn resultaten deze week...

Alles overdoen is sowieso geen fraaie oplossing.

Laatst gewijzigd
BrokenChain

een andere manier is natuurlijk om geld te geven ter compensatie eventueel.

Naspa

Wat ik even niet begrijp...
Hoe komen mensen op de 2011 versie?
De DNS verwijst bij peloton-game.com toch gewoon naar een en dezelfde server?
Of zijn er andere domeinnamen in zwang die per ongeluk naar een oude omgeving wijzen?

BrokenChain

misschien dat .net nog naar 2011 wees
of wat settings op hun pc of router ? anders geen idee

BrokenChain

In 3:4 is de race van vandaag niet gereden / berekend.

Ab Normaal

Die is nergens verreden. Zijn nog aan het bekijken hoe het komt

Naspa

'@Hulde aan de organisatie voor het herstel.
De weekupdate komt morgen?
-----
Edit: lees net het bericht op de peloton-site. ja, dus. Logisch. Goede beslissing.

Laatst gewijzigd
Scunthorpe

Nou zie ik dat de eerste etappe van de Vuelta al verreden is, terwijl die op dinsdag (=vandaag) zou zijn. Ik wilde de update afwachten en vanochtend een opstelling maken, maar dat is dan te laat...
Het lijkt alsof de training nog niet gedaan is. Mijn Tourrijders hebben in ieder geval geen conditiewinst gemaakt. Balen...

1 2 ... 14 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.