Peloton Seizoen 17

1 2 ... 15 ... 19 20
BrokenChain

Ja hetzelfde bij mij, had wel renners geselecteerd, maar geen tactiek gezet. Nu 14 minuten achter hehe :P

En ook nog geen sunday update

Ab Normaal

'@scunthorpe
Ik zie het.
We gaan kijken wat er aan de hand is.
Heb al een bericht gestuurd naar beide moderators. Even afwachten totdat die online komen. Als ik zo op mijn werk ben e-mail ik ook even.

Naspa

Oepsiepoepsie.
Het lijkt er sterk op dat in plaats van de weekupdate, de eerste rit van deze week is gegenereerd.
De laatste terugzetten en de andere alsnog draaien?
Anders maar een weekje nemen om de boel te herstellen?
Gaat het nog invloed hebben op de transfers?

Frank

Ai jammer, ik had nog geen opstelling voor de Vuelta gemaakt...

Naspa

'@Frank. ik denk niet dat deze uitslagen blijven staan.

Ab Normaal

Bij mij is de weekupdate wel geweest, althans de training. Kreeg berichten van renners die gestegen zijn in skills.
Niet gekeken naar fitness update overigens.

Naspa

'@Ab, dat is heel vreemd. We zitten in dezelfde divisie en bij mij is de weekupdate niet gebeurd.
En minimaal toch altijd wel bericht wegens sponsorverkoop.

Als het bij de een wel is en bij de ander niet, lijkt het me het probleem onbeheersbaar te worden.
Van wanneer is de laatste back-up?

Laatst gewijzigd
Poeksel

Het gaat op teamnummer, niet op divisie. Alleen teams 8470 en lager hebben de update gekregen.

Ab Normaal

'@Naspa
Poeksel heeft gelijk, het gaat niet op volgorde van divisie zoals bij de races, maar op volgorde van teamnummer.
Er is kennelijk iets niet goed overgenomen van de oude server. Er zit een probleem in de tijdszone en we weten niet direct wat, ook lijkt de automatische back up formule niet overgenomen te zijn in de nieuwe server, wat betekend dat er geen back up is. Willen we dingen terugdraaien dan zou ook de hele vorige week dus teruggedraaid moeten worden. Transferprobleem zit 'm bij één bepaald team. Als die biedt kan er niet meer overboden worden en dat zit in een vertaling.

Dit is voor ons allemaal nieuw. ik heb er helemaal geen verstand van en zou dus meer kunnen vernielen dan repareren, Schizm en El Gringo zijn aan het kijken, maar dit is niet eenvoudig op te lossen, en zeker niet naar ieders tevredenheid. Eerst moeten we kijken wat er precies mis is en hoe we dat weer goed werkend kunnen maken. daarna gaan we kijken naar hoe we de ontstane situatie kunnen oplossen.
Het zou zomaar kunnen betekenen dat we daar de rest van de week voor nodig kunnen hebben.

BrokenChain

Het resultaat van gisteren is weg. Ik heb wel een bericht op mijn divisieforum van dustin ( hij zit in 4:5 ik in 3:4 )

De fitness van de renners is niet teruggezet, nog steeds 5% verlies

Laatst gewijzigd
Justin Case

'@Ab, logisch als je er de hele week voor neemt. Alle begrip daarvoor.

dustin

'@BrokenChain, ik heb in elke divisie een post geplaatst. Kreeg al wat vragen hoe en wat, en niet iedereen weet volgens mij de weg naar het peloton forum te vinden.
Ook de 'aankondigingen' worden niet altijd gelezen. Vandaar de verwijzing, dan weet iedereen waar ie wezen moet, centraal en openbaar.

Ab Normaal

'@Dustin

Goed werk! Dank je.

Slayer772004

Er is nog iets van Peloton dat we nog niet weten / gevonden hebben.

LUC-MICHEL NEUMAN (129490) van OpKopDeSlootIn: 23 jaar, erg gelukkig en een loon van $1,245.
Een eigen 18-jarige pull, rijdt nu dus zijn 6de seizoen.

- die is 'erg gelukkig', met slechts 3 overwinningen (2 truien en 1 rit). Mood door contractverlengingen dus.

- een loon van $1,245 ... ondanks sowieso één contractverlenging, want je start met 45 weken.
Leeftijdsgenoten zitten na zo'n verlenging al gauw rond de $8,000 salaris.

OpKopDeSlootIn heeft dus iets gevonden.
Het enige wat ik me kan inbeelden, is wekelijks een contractverlenging van 1 week. Elke week een stijging van zijn loon met $10 ofzo ? Zondag daar toch eens op letten. Of iemand die een ander idee heeft ?

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Kan ook een 19 jarige pull geweest zijn of heb je gezien dat hij al 6 seizoenen rijdt?
Op de kop heeft altijd lage lonen. Hij zal dus wel een trucje kennen denk ik.

Justin Case

Hoera, de update is nu ook bij mijn team geweest. Ciobotaru popt eindelijk naar 14 TT, die gaat in de verkoop (4 8 7 1 9 14 / 13 12 11 2 / 171 61kg) . Gaat vanavond in de verkoop voor 1 of 2 ton. Met hem ben ik nooit echt slim geweest in contractonderhandelingen. Hij zit nu op 26k en dat is duur.

Ik zie wel dat de fitness van de renners die de eerste etappe van de Vuelta hebben gereden nog bijgesteld moet worden ( en de cyclist history).

Laatst gewijzigd
BrokenChain

Maerien nog steeds niet op 10 Berg... had toch beter TT kunnen trainen eerst :P

Ab Normaal

Hou je zijn stijging in transfervalue bij?

Justin Case

Mijn junioren train ik standaard eerst tot TT5 en SPrint 4 voordat ik ze iets anders laat doen.

Tossboom

De status van de lopende problemen en de oplossingen zijn me niet geheel duidelijk. Het is niet echt overzichtelijk meer, maar dat geldt misschien ook voor Ab, Schizm en Helder?
De financiële update van gister heeft me in ieder geval zo'n 7 ton gekost dus dat hakt er nogal in.

BrokenChain

Nee Ab nu niet meer, van 7-> 8 wel gedaan en hij had vrij goede FA...

en je renners -1 week van hun contract Tossboom dus dat scheelt ook nog weer denk ik.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

De problemen lijken opgelost, alleen moet dat getest worden middels een update en een race.
Die update heeft iedereen met een dure trainer, scout en hoge salarissen geld gekost omdat er geen races verreden zijn.

Schizm heeft op zondag 19.00 uur een back up gemaakt dus is het mogelijk terug te keren naar die zondag, geen update te draaien en dan weer verder te gaan met de eerste etappe van de Vuelta, want feitelijk zijn er nu twee updates gedraaid achter elkaar zonder races.
Mijn weekend zat overvol met verplichtingen (o.a. verjaardag jongste dochter) en ook Helder en Schizm hadden privé zaken.
Schizm is erg actief maar van Helder hoor ik op het moment niet veel.

Denk dat we gewoon intern even moeten beslissen wat we gaan doen, maar eigenlijk hebben we een race nodig om te testen of alles het goed doet.

Tossboom

Natuurlijk alle begrip voor jullie beulswerk hierin. Misschien even een officiële aankondiging op het forum plaatsen want nu zijn er 4 verschillende threads actief. Ik merk de uitkomst wel!

Slayer772004

Rarau zou zeggen: 1M compensatie ! :D

Ab Normaal

Klopt, maar eerste moeten wij het onderling besloten hebben.

1 2 ... 15 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.