'@Ab, dat is heel vreemd. We zitten in dezelfde divisie en bij mij is de weekupdate niet gebeurd.
En minimaal toch altijd wel bericht wegens sponsorverkoop.
Als het bij de een wel is en bij de ander niet, lijkt het me het probleem onbeheersbaar te worden.
Van wanneer is de laatste back-up?
'@Naspa
Poeksel heeft gelijk, het gaat niet op volgorde van divisie zoals bij de races, maar op volgorde van teamnummer.
Er is kennelijk iets niet goed overgenomen van de oude server. Er zit een probleem in de tijdszone en we weten niet direct wat, ook lijkt de automatische back up formule niet overgenomen te zijn in de nieuwe server, wat betekend dat er geen back up is. Willen we dingen terugdraaien dan zou ook de hele vorige week dus teruggedraaid moeten worden. Transferprobleem zit 'm bij één bepaald team. Als die biedt kan er niet meer overboden worden en dat zit in een vertaling.
Dit is voor ons allemaal nieuw. ik heb er helemaal geen verstand van en zou dus meer kunnen vernielen dan repareren, Schizm en El Gringo zijn aan het kijken, maar dit is niet eenvoudig op te lossen, en zeker niet naar ieders tevredenheid. Eerst moeten we kijken wat er precies mis is en hoe we dat weer goed werkend kunnen maken. daarna gaan we kijken naar hoe we de ontstane situatie kunnen oplossen.
Het zou zomaar kunnen betekenen dat we daar de rest van de week voor nodig kunnen hebben.
'@BrokenChain, ik heb in elke divisie een post geplaatst. Kreeg al wat vragen hoe en wat, en niet iedereen weet volgens mij de weg naar het peloton forum te vinden.
Ook de 'aankondigingen' worden niet altijd gelezen. Vandaar de verwijzing, dan weet iedereen waar ie wezen moet, centraal en openbaar.
Er is nog iets van Peloton dat we nog niet weten / gevonden hebben.
LUC-MICHEL NEUMAN (129490) van OpKopDeSlootIn: 23 jaar, erg gelukkig en een loon van $1,245.
Een eigen 18-jarige pull, rijdt nu dus zijn 6de seizoen.
- die is 'erg gelukkig', met slechts 3 overwinningen (2 truien en 1 rit). Mood door contractverlengingen dus.
- een loon van $1,245 ... ondanks sowieso één contractverlenging, want je start met 45 weken.
Leeftijdsgenoten zitten na zo'n verlenging al gauw rond de $8,000 salaris.
OpKopDeSlootIn heeft dus iets gevonden.
Het enige wat ik me kan inbeelden, is wekelijks een contractverlenging van 1 week. Elke week een stijging van zijn loon met $10 ofzo ? Zondag daar toch eens op letten. Of iemand die een ander idee heeft ?
Hoera, de update is nu ook bij mijn team geweest. Ciobotaru popt eindelijk naar 14 TT, die gaat in de verkoop (4 8 7 1 9 14 / 13 12 11 2 / 171 61kg) . Gaat vanavond in de verkoop voor 1 of 2 ton. Met hem ben ik nooit echt slim geweest in contractonderhandelingen. Hij zit nu op 26k en dat is duur.
Ik zie wel dat de fitness van de renners die de eerste etappe van de Vuelta hebben gereden nog bijgesteld moet worden ( en de cyclist history).
De problemen lijken opgelost, alleen moet dat getest worden middels een update en een race.
Die update heeft iedereen met een dure trainer, scout en hoge salarissen geld gekost omdat er geen races verreden zijn.
Schizm heeft op zondag 19.00 uur een back up gemaakt dus is het mogelijk terug te keren naar die zondag, geen update te draaien en dan weer verder te gaan met de eerste etappe van de Vuelta, want feitelijk zijn er nu twee updates gedraaid achter elkaar zonder races.
Mijn weekend zat overvol met verplichtingen (o.a. verjaardag jongste dochter) en ook Helder en Schizm hadden privé zaken.
Schizm is erg actief maar van Helder hoor ik op het moment niet veel.
Denk dat we gewoon intern even moeten beslissen wat we gaan doen, maar eigenlijk hebben we een race nodig om te testen of alles het goed doet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.