Peloton Seizoen 17

1 2 ... 16 ... 19 20
Naspa

'@Ab, mijn voorkeur gaat uit naar herstel van de situatie de zondag 4 juni.
Financieel wordt dit voor mij een groot probleem -terwijl ik net weer een beetje boven Jan zou komen.
Verder heb ik er van uitgaande dat ik nog wat tijd had, onnodig een contract laten verlopen.
Maar compensatie is natuurlijk ook een oplossing.

De_Rode_Lantaarn

Ik heb op het forum van peleton nog even niet gekeken, maar wat bij mij in de test in ieder geval niet goed is gegaan is de fitness aftrek.
Die is bij de renners x2 gegaan.
Ik had er één in de aanval 75% en 4 op normaal 70%. Dan zouden ze op 90 en 4x 95 uit moeten komen.
Maar de aftrek ging naar 80 en 4x 90.

Verder lijkt het erop dat het spel weer onder controle komt.
Suc6 en bedankt voor de inzet. Ik wacht het rustig af.

De_Rode_Lantaarn

Staat al op het forum zie ik. :)

Naspa

Even voor de duidelijkheid. Is een testweek ook een restweek, of moet ik mijn oude renner met verlopen contract nu gewoon toch zelf terug proberen te kopen?

Tossboom

We gaan terug toch? Dus als het goed is heb je je renner dan weer. Apart om te zien dat race 1 van de Vuelta nu 3x gesimuleerd is met 3x een andere race uitslag (in 1:1 tenminste).

Justin Case

Ik weet dat het een testweek is en dat er veel managers geen orders hebben gegeven, maar de uitslag van de etappe vandaag is interessant. Mijn 19-jarige wordt 8e (zonder orders op 70%) en Boivin 5 minuten achter hem 20e.

BrokenChain

mijn team ook zonder orders, ook niet zo heel veel klim deze etappe ondanks het dreigend uitziende profiel.

Slayer772004

Had je hem maar op 'Save Fitness' gezet. Dan stond ie vast op het podium ;)

dirkthierry

Mijn Premium expireert, ik kan nu nog niet verlengen. gaat dat het volgende week ook weer doen?

Ab Normaal

Denk ik wel. We houden je even op de hoogte. Nog niet na de update want we moeten die knop opnieuw aanmaken omdat we een nieuw paypal account moeten koppelen

schizm

ik heb de 3 gemiste weken door de restore bij de premiums bijgeteld dus je hebt nog even tijd.
Verder hoop ik het betaalgedeelte ten laatste tegen het weekend weer volledig op orde te hebben.

Justin Case

Volgens mij gaan we weer los om 13 uur vandaag. Zin in.
@Schizm en @Ab, veel respect voor jullie inspanningen!

Justin Case

Ik wens u alleen een gezegende Vuelta. Tweede week na herstart en alles lijkt goed te gaan. Mooi!

dustin

doel vuelta: ik ga voor winst!

dirkthierry

Wow, 32 minuten verloren in eerste vuelta etappe. Dat is echt veel. Meteen kansloos voor eind overwinning. by the way doet met Brinks goede zaken......

Poeksel

In de testweek was het ook een half uur verschil in de eerste etappe dirk. Toen had ik mijn renners op save fitness gezet, dit keer liet ik er toch maar drie aanvallen.

BrokenChain

vuelta gemist, valverde uit de tour, boivin (e.a.) te koop.

dirkthierry

Strijd om groene trui helemaal open!!

Poeksel

Het is spannend in 3:2 tussen Dirk en David:

1. By The Way 16 6 5 0 5209
2. dirks toppers 21 5 3 9 5208

Ik bekijk zelf het rustig op een afstandje.

3. En Danseuse 9 2 1 1 3489

Milanos Kateros

Een maat van me is met vakantie en heeft gevraagd om op zijn renners te passen. Ik log zojuist voor het eerst in, maar bedacht me ineens dat dat wellicht voor scheve gezichten kan zorgen met betrekking tot twee accounts op één IP adres. Hoe kan ik dit het beste doen?

Ab Normaal

Geen probleem.
Alleen kun je nu onderling geen renners meer van elkaar kopen.

Milanos Kateros

Ooh ok prima. Ik was toch niet van plan inkopen/aankopen te doen. ;)

Thanks!

De_Rode_Lantaarn

In divisie 4:5 is Leman Tigers op inactief gegaan.
Ik zag hem gisteren nog wel online.
Terwijl Napura en Soooka al meer dan een maand niet hebben ingelogd en nog actief zijn.

Hoe zou dat kunnen?
Is hij failliet gegaan?

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ja, dat denk ik wel.

Slayer772004

Een vlak 20 te koop: KEN D'HEERE (24684).
Zo eentje heb ik nog niet zien passeren.

1 2 ... 16 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.